Tuesday, 13 January 2015

Kosmetyki Golden Rose, czyli stylizacja "White Rose"



"Kultowe lakiery od Golden Rose" albo "Mam szminki od GR i już nie szukam nic innego" - takie są recenzje na Istagramie. Ostatnim razem miałam kosmetyki od GR jeszcze w szkole. Wszystkie moje koleżanki też je miały, bo mamy nigdy nie dawały pieniędzy na droższe kosmetyki. Mogłabym powiedzieć "Tanie lakiery od GR" albo "Nie mam pieniędzy, dlatego nie szukam nic innego". 


Skończyłam szkołę na Syberii i wyjechałam do Kaliningradu - ale 6000 km dalej, w Europie, moje nowe koleżanki mówiły: GR - to dla uczniaków. Skoro jesteś studentką, kup sobie coś lepszego.


Ale właśnie po to jestem 25-letnią kobietą, żeby próbować tanie kosmetyki i nie bać się, że ktoś mnie będzie uważał za gimbazę. 



Zakochałam się w tych kolorach. Lakier i szminka są idealą parą. Matowy lakier ma przyjmną konsystencję, szybko schnie. Warto mieć taki w swojej kolekcji. Kupiłabym jeszcze czarny i granatowy (moja koleżanka ma granatowy i jest bardzo zadowolona). 


Co do szminki... Bardziej pasuje do sesji, niż na co dzień. Pierwszego dnia miałam ją wszędzie - na twarzy, na rękach, na mężu... Chcę być pewna odnośnie swojej szminki i nie martwić się czy została na swoim miejscu. Ale ten kolor... 


Do szminki zaproponowałabym specjalnie do tego przeznaczony pędzel i ołówek (kontur) do ust, bo jest ona bardzo "miękka" - trundo się ją nanosi. 


Mam na sobie: 

*szminka - Golden Rose Velvet Matte nr 20 
*lakier do paznokci - Golden Rose Matte Nail Lacquer nr 05
*Puder - Inglot 
*brwi - Inglot brow powder nr 560
*eyeliner Rimmel Scandal Eyes
*tusz do rzęs - Inglot Secret Volum mascara
*eye pencil - Sephora 02 Flashy Silver
*ołówek do ust - Bourgois 
*** 
Koronkowa koszulka Bershka 
Biżuteria - H&M, Pandora, Lokaah



2 comments:

  1. Nie uważam by używanie tańszych kosmetyków było czymś złym, czy powodem do śmiechu. Niektóre kosmetyki o tańszej cenie są bardziej wydajne niż te droższe, ja również w swojej kosmetyczce mam tańsze kosmetyki.
    Zapraszam do wspólnej obserwacji !
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  2. Często te tańsze kosmetyki okazują się lepsze od droższych :)

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz