Sunday, 4 January 2015

Torebeczka z Torebeczkowo (Stylizacja+recenzja)

Wiem, że nikt jeszcze mnie nie obserwuje, ale będę pisać, jakbym miała followerów :) 






Dzień dobry, kochani! Jak się macie?

Dzisiaj opowiem Wam, skąd pochodzą torebki z filcu. Bo patrząc na nazwę, wydaje się, że na mapie można znaleźć miejsce, które nazywa się Torebeczkowo. Mam nadzieję, że to gdzieś w strefie MRG i mogę się tam wybrać bez wizy:)



Już od dawna szukałam torebki do tej niebieskej kurtki. Kiedy braliśmy udział w Seaside Fashion w Gdańsku, znalazłam dla niej idealną parę.

Jestem zadowolona - torebka ma idealny rozmiar, dobrze się nosi. Mam tylko jedną uwagę: chciałabym mieć w środku więcej przegródek.

Ktoś mnie pytał, jak sprawuje się ten filc. W ciągu miesiąca nic się z nim nie stało, chociaż noszę torebkę prawie codziennie.


Mam nadzieję, że napisałam dobry post o tej pięknej torebeczce, bo naprawdę bardzo mi się podoba. Ale robić stylizacje jest o wiele łatwiej, niż pisać po polsku, więc jestem już bardzo zmęczona - daję tekst mężowi, żeby go poprawił i idę odpoczywać :)



P.S. Zapraszam na www.facebook.com/torebeczkowo

6 comments:

  1. Bardzo mi się podobają torebki z filcu ale mam obawy czy się szybko nie niszczą!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też miałam takie obawy, ale jakość materialu zadowala mnie :)

      Delete
  2. Cudowna torebka!

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz