Monday, 19 January 2015

Yellow Rose (Hard Rock Cafe Barcelona)


Znów mam kwiaty! 
Wczoraj mąż wrócił z Gdańska i zrobił mi niespodziankę - bukiet żółtych róż. Wtedy postanowiłam, że dzisiejsza stylizacja też powinna być w żóltym kolorze :) 




Mam na sobie ulubiony zestaw - spódniczkę i bluzę od Atelier Arcimowicz (własny design i wykonanie) 


Wiem, że po polsku ta spódniczka nazywa się "koło", ale po rosyjsku to będzie "słońce". Moja spódniczka to prawdziwe słońce :) 


Uwielbiam bluzy, ale mnie są nieco "za sportowe". Dlatego dodałam koronkowy element. 


Chciałam napisać, skąd mam ten plecak... Z jakiejś galerii w Kaliningradzie... Ale szczegółów już nie pamiętam :) 


Pierścionek - Lokaah. W sklepe indyjskim zawsze można kupić fajne rzeczy za 5-10 zł


Koszulka z Barcelony.


To była niesamowita podróż po Hiszpanii :) 


Uważam, że koszułki z Hard Rock Cafe to dobra inwestycja. 


Po pierwsze - do wszystkiego pasują. 


Po drugie - to nie tylko koszulki, to "kolekcja"


Po trzecie -  to wspomnienia o tych miastach, gdzie zostały kupione :) 



Ale też okazja, żeby więcej podróżować :) 








18 comments:

  1. cudowna kolorystyka :) jestem zachwycona !

    ReplyDelete
  2. fajna stylizacja, i nie tylko ta :) widzę, że lubisz bawić się modą. zapraszam na madamsale.com - można tam kupić fajne ubrania i dodatki za niewielką cenę :)

    ReplyDelete
  3. Romantyczny kolor żółty :)
    Masz bardzo oryginalna urodę. Śliczna jesteś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chyba najlepszy komentarz na mojem blogu! Dziękuję :)

      Delete
  4. Hi, maybe want follow each other? If yes, just follow me and i follow you back (GFC, Bloglovin, Facebook, Twitter or G+)
    xoxo
    http://smellofpeony.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tworzysz piękne ubrania :) świetnie wygląda połączenie czarnej koronki z żółcią :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sądzę, że czarna koronka pasuje do wszystkiego:)

      Delete
  6. Masz przepiękny kolor spódnicy. Patrzę i nie mogę się napatrzyć :)

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz