Wednesday, 10 June 2015

Festiwal Kolorów


Brak słów. Tylko emocje i ... zdjęcia! 

Odpowiadam na najpopularnejsze pytania, dotyczące tego wydarzenia:
  1. Żyję.
  2. Moja koleżanka też żyje.
  3. Tak, zjadłam trochę farby.
  4. Nie, brzuch nie boli.
  5. Tak, wpadła do oczu. 
  6. Nie, oczy nie bolą. 
  7. Ubrania sprały się.
  8. Naprawdę, nic na nich nie zostało. Moja sukienka Cupcake Fszn jest jak nowa. 
  9. Oczywiśce, że warto pójść.
  10. Było super! 
  11. Nie, psa z nami nie było :) 


















11 comments:

  1. to zdjęcie jest boskie
    podoba mi się !

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcie! Psiak takie zdziwko, o co chodzi :D

    ReplyDelete
  3. mega ciekawy post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zawsze chciałam się wybrać na coś takiego - chociażby na te w Polsce :D PS. Pies jest zwiedziony, że go nie wzięłaś :D
    _______________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolorowy pies wydłądałby fajnie :)

      Delete
  5. obserwacja za obserwację?
    Odpowiedz na moim blogu :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz