Sunday, 26 July 2015

Różowe obrócone kaktusy...

... albo jak rozczarować rodziców, jeżeli myśli nie ciągnie w stronę homoseksualizmu.

Ludzie żartują, że sztuka to najlepszy sposób rozczarowania rodziców oprócz homoseksualizmu, ale ja znam jeszcze jeden! :)


Moja mama uwielbia programy "przemiany", kiedy to grupa stylistów napada na źle ubraną kobietę i robi z niej bizneswoman (nawet jeżeli jej powołanie to gospodyni domowa).


Najbardziej podoba jej się, kiedy główna bohaterka to młoda dziewczyna, której nie biorą do pracy w biurze przez to, że ubiera się jak nastolatka.


Mama tejże nieszczęsnicy zwraca się do programu, styliści kupują dziewczynie spódnicę ołówkową i szpilki, a ona wyrzuca uroczyście swoje trampki i wszyscy żyją długo i szczęśliwie. 


Mam nieodparte przeczucie, że pewnego pięknego ranka mnie też obudzi, tykając w twarz mikrofonem, prowadząca tego typu show. Możliwe, że mama właśnie w tej chwili wysyła ankietę do TV... 


Ale mniejsza z tym! Kilka dni temu skakałam ze szczęścia, kiedy w Sinsay trafiła mi się jadowito-zielona bluzeczka z obróconymi, różowymi kaktusami. W dodatku za jedyne 14.90!


Nie myślcie o mnie źle - bardzo lubię klasyczne ciuchy, ale lepiej, żeby pasowały do mojej koszulki z koncertu Black Label Society. W przeciwnym razie z czym będę je nosić?!



Dla mamy, oczywiście, zgodziłabym się wziąć udział w telewizyjnym eksperymencie i pozwoliłabym się przebrać. Ale moimi ostatnimi słowami na pewno byłyby: "Ej, oddajcie mi moje odwrócone kaktusy!".



Btw, mój plecak z oddziału "wszystko do podstawówki" też nie jest wśród maminych ulubieńców :) 









72 comments:

  1. Powiem Ci tak: faktycznie może i szalony wygląd ale bardzo mi się podoba :) Wyglądasz super :D

    ReplyDelete
  2. Ach ten nasz wrocławski dworzec, takie ładne zdjęcia zawsze tam wychodzą :) Każdy ma swój niepowtarzalny styl i tak jest dużo lepiej, niż jak wszystkie chodziłybyśmy ubrane na elegancko. Na specjalne okazje potrzebne są wyjściowe komplety, ale na co dzień lepsze są takie właśnie ,,odwrócone kaktusy" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tym bardziej lubię ten dworzec, że mój mąż pomagał w rekonstrukcji :)

      Delete
  3. Cudowny post! :) Tak trzymać :D
    Masz ochotę na wspólną obs? :) Daj znać u mnie! :)

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  4. Świetnie ci pasują króciutkie włoski ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  5. skąd buty ?? :) sliczne <3
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    ReplyDelete
  6. Mam teraz ochotę na maka..
    Pytałas o obs. Ja już obserwuję i liczę na to samo ; )
    http://dariaanowak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. buty masz genialne! To samo płaszczyk;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:) Plaszczyk to mój własny projekt :)

      Delete
  8. Cudownie wyglądasz, no! Cudowny płaszczyk!! Cudowny look! :)
    adriana-ade.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetny post haha ;) a bluzeczka w kaktusy śliczna

    izzy-bblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetna styliacja , a zwłaszcza buty <3

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jakie śliczne zdjęcia, i blog oczywiście cudowny
    Może wspólna obserwacja? jezeli tak zaobserwuj mnie i daj znac w komentarzu a na pewno od razu na 100% się odwdzięczę:)
    zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to zapraszam do obserwacji, kochana.

      Delete
  12. świetnie wyglądasz! Rozbawiła mnie ta historia z mamą i programem :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:) Cieszę się, że mogę kogoś rozśmieszyć :)

      Delete
  13. patrząc na Twoją bluzkę z kaktusami uśmiecham się szeroko bo przypominasz mi moją koleżankę ze studiów która też uwielbiała taki styl:)) pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  14. Fajnie napisane! Najważniejsze to dobrze czuć się w odpowiednich ubraniach. Jeśli wolisz ubierać się jak nastolatka, nikt nie powinien mieć Ci tego za złe - moim zdaniem bardzo Ci taki styl pasuje. Świetna narzutka!

    ReplyDelete
  15. Bardzo ciekawy post, interesujący!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Cudowna stylizacja:* Śliczna bluzka w kaktusy;)
    Obserwuję:*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://caro-say-hello.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Haha, z zaciekawieniem przeczytałam tą małą historyjkę i spokojnie, nie jest tak źle :D Mam swoje życiowe motto nawet: chcesz być blogerką ubierz na siebie wszystkie dziwaczne rzeczy, które masz w szafie - to naprawdę działa! :D Fajna stylizacja, bardzo kolorowa i ważne że dobrze się w niej czujesz :) Pozdrowionka ślę :*

    www.sandina.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa! Też uważam, że taki styl pomaga prowadzić bloga :)

      Delete
  18. świetna notka!! + super blog , chyba zaobserwuje:))))))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci przeczytania , komentowania i subskrybowania :))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/ :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo!
      Napisz w blogu coś cikawego i też zaobserwuję :)

      Delete
  19. Cudowne zdjęcia i buty :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Powiem, że to mnie nie interesuje :)

      Delete
  20. super :) zapraszam do mnie http://kinga-stylowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo pozytywny post i ciekawa stylizacja :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Kaktusy, kaktusami - ale płaszcz to dopiero jest rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  23. Super wygląda ta koszulka. :-)
    Bardzo ładna stylizacja,pasuje do Ciebie. :)

    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/pudrowy-roz.html

    ReplyDelete
  24. Mam tą sama koszulkę z kaktusami ;)
    Klikniesz. W linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie tą samą:) ja swoją trochę przerobiłam:)

      Delete
  25. Jesteś wyjątkowa i bardzo piękna :) co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie :) werooonikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Soczyście, świeżo i wakacyjnie!

    ReplyDelete
  27. Aj! Kaktusy są super!! Sama bym kupiła na pewno ;)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Plecak uroczy. Mnie najbardziej podobają mi się trampki (jestem fanem tego typu obuwia), ponieważ mają wysoką i grubą podeszwę. Bluzka w kaktusy? Dlaczego nie? :D Nie pozwólmy, żeby nas obdarto z dziecięcej beztroski. Chyba tylko z nią można nie zwariować w tym świecie.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że te rzerzy podobają komuś oprócz mi :)

      Delete
  29. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Replies
    1. Zoatała tylko jedna. Ale zamieżam zrobić coś jeszcze w tym stylu, aktualnie szukam tkaninę.

      Delete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz