Saturday, 11 July 2015

Tiulowa spódnica


Czasami warto ustawić aparat na krótki czas naświetlania i trochę się powygłupiać :) 

Nosić to, co się podoba i nie myśleć o tym, co powiedzą otaczający Was ludzie

- taka dewiza towarzyszy mojemu codziennemu stylowi i z nią także wymyślam, a potem szyję ubrania dla Cupcake Fszn
Już dawno chciałam zrobić sesję zdjęciową, która odzwierciedlałaby tą ideę wolności stylu i moją chęć traktowania mody nie na poważnie.





Uważam, że sekret udanej stylizacji to kontrast. Tym razem dołączyłam do żółtej spódniczki Cupcake Fszn czarną koszulkę z koncertu Black Label Society (prezent od męża).


Biżuteria z tego posta trafiła do mnie przypadkowo. Przyszłam do sklepu po inny pierścionek (mam look z nim w planach), ale była akcja "3 w cenie 2" :) I wybrałam pierścionek, w którym "mieści się cały kosmos"(jak mówi mój mąż) i te kolczyki z plastiku. Teraz to moi ulubieńcy!


Naprawdę mieliśmy ubaw na tej sesji! Ostatecznie jednak udało się zrobić kilka "poważnych" i wyraźniejszych fotografii, żeby można było dopatrzyć się szczegółów :)


Tatuaż albo "Metallic Tattoo" jest z Empiku, o nim póżnej napiszę osobno :) 



















32 comments:

  1. Moim zdaniem, najważniejsze w tworzeniu stylizacji to dobra zabawa.
    Jestem przekonana w 100% że ty się właśnie nią bawisz.
    Bardzo fajny, charyzmatyczny look.

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    ReplyDelete
  2. Genialna spódnica! Zdjęcia aż biją pozytywną energią :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Cię podoba ;)

      Delete
  3. Genialna kiecka i czaderski pierścionek ;) Spontaniczne zdjęcia są o wiele bardziej żywiołowe, pozytywne i przyciągają ludzi, niż poustawiane. Widać tu pasje i szczęście.
    Pozdrawiam
    Randaksela

    Zorza poranna
    Pudełko w piwnicy

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie zawsze tak - mam pomysł na sesję, ale w końcu wszystko się zmieni i będzie kolejna "spontaniczna" sesja ;)

      Delete
  4. Widzę, że sesja była udana :) Swietne zdjęcia :)
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Myślę, że w każdym z nas kryje się wieczne dziecko. Sęk w tym żeby nie zagłuszać jego głosu, który wybrzmiewa z nas. Spódniczka zwiewna, kolorowa i rzeczywiście przywodzi na myśl beztroskę :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedy byłam dzieckiem, byłam bardzo poważna :)

      Delete
  6. Hej, ciekawa ta tiulowa spódnica, pasuje do wielu stylizacji. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogpspot.com u mnie post o festiwalowych stylizacjach.

    ReplyDelete
  7. Kolczyki mi się bardzo podobają :)
    Oglądanie tych zdjęć sprawia, że mimowolnie się uśmiecham :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  8. ciekawa ta stylizacja i super zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    ReplyDelete
  9. Ta spódniczka przepięknie wygląda w ruchu:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomimo wszystko jest bardzo wygodna:)

      Delete
  10. Kocham kontrasty! Uważam, że moja jasna karnacja i włosy to świetne tło dla wyraźniejszych ubrań, uwielbiam to :D

    MÓJ BLOG♡

    ReplyDelete
  11. Jeej jak cudownie i zdjęcia piękne :)

    ReplyDelete
  12. Cała stylizacja bardzo mi się podoba, zdjęcia są niesamowicie pogodne, widać że świetnie się bawiłaś przy robieniu nich :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cieszę się, że zdjęcia robią dobre wrażenie :)

    ReplyDelete
  14. Widać, że dobrze się bawiliście :) A stylizacja bardzo mi się podoba! Oby jak najwięcej kolorów się pojawiało na ulicach :)
    Buziaki, KAMOCIA BLOG KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Kolory - to moja pasja :)

      Delete
  15. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz