Sunday, 16 August 2015

Artystyczny nieład - w życiu i we włosach...

...albo twoje osobiste morze.

Recenzja:  Tony&Guy Casual Sea Salt Texturising Spray

Spray stylizujący na bazie soli morskiej to idealny przepis na fast fashion - wystarczy popryskać włosy, wysuszyć i "luźny balagan" jest gotowy. 
Dla mnie to sekret idealnego kosmetyku - musi pasować to twojego stylu życia. 




Skład produktu - czyste morze. Pachnie jak morze i smakuje jak morze (to wiem na pewno). Muszę powiedzić, że zimą kilka razy otwierałam zatyczkę, żeby po prostu poczuć zapach wakacji i oczami wyobraźni przenieść się na greckie wybrzeże. 


Jak każde morze trochę przesusza włosy, więc polecam razem z nim kupić regeneracyjną maseczkę.
Jednak uważam, że ten spray jest o wiele mniej szkodliwy niż lakier. Ponadto, dzięki przyjemnemu zapachowi mogę być pewna, że kiedy mąż mnie przytuli, poczuje świeżość fal, a nie wyziewy chemicznej fabryki. 


Spray będzie idealny dla Ciebie jeżeli twoje włosy chociaż trochę się kręcą, bo on podkresli ich naturalny charakter. Moje włosy są idealnie proste, ale jednak one też lekko się zakręciły.


Nie przypadkowo zdecydowałam zrobić sesję nad morzem. Wszystko, co podczas gorącego, letniego dnia wyprawia z naszymi włosami słońce i wiatr, my możemy osiągnąć w środku stycznia, gdy użyjemy spray'u stylizującego. 


Dodatkowa zaleta - wygodna buteleczka 75 ml, którą można nosić ze sobą i "odświeżać" fryzurę w dowolnym miejscu.


Zawsze tak mam - podróże, przeprowadzki, samochody, pociągi, samoloty... Nawet nad morze wybieram się spontanicznie. Czasami muszę robić fryzurę w toalecie w pociągu po ośmiogodzinnej drodze. W takie chwile spray jest jedynym ratunkiem! 


Jeżeli Was przekonałam, proponuję nie kupować go już teraz, a poczekać jeszcze trochę do jesieni. Pomoże to przedłużyć letni nastrój! :) Podkreślcie opaleniznę białą lub błękitną koszulą, popsikajcie włosy spray'em, rozczochrajcie je trochę i pojawcie się w takiej stylizacji w pracy/szkole/uniwersytecie. Nie będzie trzeba niczego udowadniać i snuć opowieści - od razu wiadomo, kto miał najbardziej szalone wakacje :) 


 P.S. 
Co powiecie o mojej chińsko-słowiańskiej stylizacji ? :)

kombinezon - własny projekt i wykonanie,
100 % jedwab Cupcake Fszn
chusta - Cepelia


62 comments:

  1. Moja fryzura polega głównie na psikaniem lakierem, więc jak najbardziej przydałby mi się taki spray w domu i zakupię go! Ale tak jak poleciłaś- dopiero na jesień. Co do zdjęć- są śliczne, super jakości, a ty- piękna! Aż nie można oderwać oczu. Nadal zachwycam się Twoim młodym wyglądem! Co do słowiańsko-chinśkiej stylizacji- to jest super! Super połączenie, nie myślałam, że można połączyć te 2 kultury!

    Zapraszam na mojego bloga- klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, kochana :) Komentarze od Ciebie są zawsze motywujące ;)

      Delete
  2. Stylizacja łącząca kultury! :D Super! melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To są dwie moje pasji - chińska i sławiańska kultury :)

      Delete
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba :) Co do sprayu ciekawa jestem, choć mam wrażenie że nie sprawdzi mi się to :( Trzeba kiedyś przetestować ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak nie chcesz od razu kupować spray, mam dla Ciebie przepis - 1 łyżeczka sóli morskiej i szklanka wody. Sprobój to zamiast sprey'iu.

      Delete
  4. świetna stylizacja, zdjęcia również cudowne ;) pozdrawiamy !
    dreamoutloudf.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. stylizacja bardzo oryginalna lubię takie słowiańskie motywy na ubraniach:)

    ReplyDelete
  6. Jeju, ale wygląda pięknie! :3
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetna stylizacja :) uwielbiam słowiańskie motywy ! :) a Tobie to kulturowe połączenie wyszlo genialnie. Pozdrawiam gorąco !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też uwielbiam! Kiedy widzę coś w słowińskiem stylu zawsze to kupuję :)

      Delete
  8. Bardzo pdooba mi się ta stylizacja, takze mam tego typu chuste w domu. u mnie nowy post o bluzkach ala spaghetii,zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zachęciłaś mnie tym produktem :). Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że mogę kogoś przykonać, bo zawsze proponuję tylko te produkte, ktore używam sama ;)

      Delete
  10. Śliczna stylizacja ! :))
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Znów muszę podziękować mojego męża, on je robi :)

      Delete
  12. piekne zdjecia i bardzo ładny tatuaż! Zapraszam do mnie juz na nowy post -> Mój blog-klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Czasami zapominam, że mam tatuaż, bo nie mogę go widzić :)

      Delete
  13. super zdjęcia!


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    ReplyDelete
  14. Taki spray to świetna sprawa.
    Muszę sobie taki zakupić, bo nienawidzę lakierów do włosów ;)
    Świetne zdjęcia <3

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ciekawy specyfik :D
    Świetne zdjęcia.

    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  16. Dla mnie rewelacyjne zdjęcia. Aż miło popatrzeć.

    ReplyDelete
  17. bardzo fajne zdjęcia :) u mnie już wyniki konkursu w zakładce :)
    Mój blog - byAjina

    ReplyDelete
  18. Kosmetyki z Toni&guy też bardzo lubię :D A co do zdjęć to świetny pomysł z tą chustą, bardzo mi się podobają ;)

    http://voanni.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Cieszę się, że mój pomysł przypadł Ci do gustu :)

    ReplyDelete
  20. Świetna recenzja i super zdjęcia! :) Bardzo lubię ten produkt, używam go również, żeby dodać trochę objętości moim włosom :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój dopero się skończył, chyba kupę je ponownie :)

      Delete
  21. Stylizacja piękna <3 Ja jestem posiadaczką lekko falowanych włosów, z pewnością go wypróbuje :)

    ReplyDelete
  22. Stylizacja świetna;) Recenzja zachęcająca;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa. Rzadko robę recenzji bo staram się pokazywać naprawdę wyjątkowe rzeczy .

      Delete
  23. Bardzo się cieszę, że trafiłam na ten post! :) Bardzo długo zastanawiałam się nad kupnem tego spray'u i już wiem, że to musi pojawić się w mojej szafce! ♥ Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :*
    Obserwuję ♥
    Pozdrawiam, buziaki ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem z seibie dumna, że pomogłam Cię podjąć decyzję :)

      Delete
  24. Stylizacja i zdjęcia są świetne :)
    już w zeszłym roku myślałam nad zakupem tego produktu i chyba się skuszę na niego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj znać jak się sprawdził na twoich włosach :)

      Delete
  25. cudne zdjęcia, a co do produktu- może kupię :)
    MÓJ BLOG: KLIK

    ReplyDelete
  26. Nie słyszałam o tym produkcie, ale skoro polecasz je osobom, którym włosy lekko się kręcą to kiedyś muszę go wypróbować! Świetne zdjęcia, kombinezon jest cudowny :)
    Arleta!

    ReplyDelete
  27. Super zdjęcia, bardzo klimatyczne! :D na moich włosach niestety żadne produkty tego typu się nie utrzymują :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Nistety uniwersalnego produktu dla wszystkich włosów jeszcze nie intnieje :)

      Delete
  28. Super jest ten produkt, na pewno w właśnie takie zimne dni przypominając morze czyni mega przyjemnosć :) Śliczna stylizacja i niesamowita modelka!
    Pozdrawiam
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się podoba mój pomysł z morzem i zimą :)

      Delete
  29. Rewelacyjne zdjecia i ... to co masz na sobie :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  30. świetna stylizacja :) Obserwuję
    zapraszam: http://rysialand.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz