Wednesday, 19 August 2015

Do jakiego autobusu nigdy nie wsiądę...

...  albo Summer Never Ends 

Recenzja : pomadka KOBO Professional Fashion Kolor
204 Fresh Pink

Kiedy patrzę w kalendarz, ciężko wzdycham. Czuję się jakbym stała na przystanku wśród ludzi. Wszyscy ubrani w płaszcze i palta, tylko ja stoję w białej sukience i wianku z żywych kwiatów. Czekamy na autobus do jesieni. Czekam razem ze wszyskimi, ale wiem na pewno - ten autobus przyjedzie, ale ja do niego nie wsiadam. 




Ok, wiem, że nie ma nic dobrego w tym, żeby zostać sama na przystanku, że jesienią, a nawet w zimie, też są ciekawe momenty. Więc kontynuuję zbieranie mojego "letniego bagażu", który zabiore ze sobą, kiedy lato się skończy. 



Już pisałam o tym, jak zabrać ze sobą morze. Dzisiejsza recenzja pomadki KOBO pomoże Ci jeszcze długo zachować letni nastrój. 


Kolor nr 204 nazywa się "fresh pink". Szukałam takiego koloru i to był jedyny kolor w trzech drogeriach, który mi się spodobał. Oprócz tego już od dawna chciałam spróbować tej szminki - kredki.  


Pomadka przeszła test "na ręce" i trafiła do mojej kosmetyczki za jedyne 10 zł. 


Jak zawsze brakowało mi cierpliwości, więc zaczęłam jej używać już w tramwaju po drodze do domu. To też swego rodzaju test. Jestem zwolenniczką fast fashion i uważam, że kosmetyki muszą pasować do naszego stylu życia. Nie mam czasu na to, żeby nanosić trzy warstwy podkładu pod szminkę - szybko maluję usta w samochodzie, w kolejce w Lidlu i w tramwaju, oczywiście :) 


"Kredka" bardzo mi się spodobała. Można dosłownie rysować usta! Pomadka jest bardzo wygodna w nanoszeniu. 


Oprócz tego zawiera olejek Shea, więc ma przyjemną konsynstencję i pielęgnuje usta. Dodaje ustom piękny kolor i subtelny połysk. 


Na pewno ta pomadka nie należy do najtrwalszych, ale była na moich ustach, kiedy wróciłam do domu, kiedy zaczęłam robić obiad, kiedy dowiedziałam się, że kurczak się zepsuł, kiedy biegałam przez góry i pole do sklepu (no comments) i kiedy znów wróciłam. A to już coś, biorąc jeszcze pod uwagę upał 27 stopni. 


 



O stylizacji już trochę napisałam wcześniej. To moja propozycja na gorące lato, które na szczęście jeszcze się nie skończyło :)



Zapraszam do udziału w konkursie Back to School
Do wygrania jest biżuteria z tego posta :)

bluzka - Tommy Hilfiger
plecak- Mohito
hustka - nie pamiętam dokładnie ale takie wszędzie można kupić :) 
buty - Tamaris 
sukienka - Cupcake Fszn
biuteria Cupcake Fszn


126 comments:

  1. Sukienka fantastyczna i cała stylizacja zrobiła na mnie pozytywne wrażenie :)

    ReplyDelete
  2. plecak jest świetny! <3
    Jak masz czas poklikaj proszę w linki u mnie;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Już klikałam w twoje linki :)

      Delete
  3. Ładny kolorek tej szminki i fajny plecaczek :)

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądasz, plecak mega *.* Ogólnie wszystko na plus ^^

    obserwuje ♥

    zuzublog.pl [KLIK]

    ReplyDelete
  5. Strasznie spodobał mi się wstęp! A ten wianek jest piękny :) Oj tak; lato się jeszcze nie skończyło i należy z niego korzystać jak najlepiej ;)
    Arleta!

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia boskie, nie miałam pomadek z Kobo, świetnie wygląda :)

    ReplyDelete
  7. śliczna stylizacja :)
    też nie chcę wsiadać do tego jesiennego autobusu :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Szminka ma bardzo ładny kolorek, w sam raz na lato:) Stylizacja jak najbardziej na plus, bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  9. Stylizacja jest genialna a zwłaszcza sukienka :)
    http://ola-wojtkowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Prześliczna stylizacja ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Pasuje Ci ten kolor :*
    Śliczna stylizacja, tak samo jak szminka ;)

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Pomadka ma piękny odcień, ładnie komponuje się z białą sukienką. Podobają mi się zdjęcia, oświetlenie, tło...pełnia lata! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa! Jestem dumna z mojego męża, który zrobił te zdjęcia :)

      Delete
  13. Bardzo fajnie napisany post i świetne stylizacje :-))

    yukinephoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. wspaniale jak zawsze, uwielbiam Twój styl :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zakochałam się w tych zdjęciach i ubraniach!

    http://blon-die.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Szczerze, to samym zdjeciem tej kredki zachecilas mnie do jej zakupu. Stylizacja bardzo mi sie podoba, taka dziewczeca i naturalna, a wianek we wlosach dodaje tylku uroku :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! To dla mnie bardzo poważnie, bo nie od razu nauczyłam się robić ciekawe zdjęcia kosmetyków.

      Delete
  17. Śliczna sukienka :)
    pozdrawiam http://patiod.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. WoW masz świetny blog, podoba mi się twoje skojarzenie z tym przystankiem oraz z tymi bagażami :) SUPER!!!! Do tego świetna jakość zdjęć, wspaniały styl pisania, pomysł na blog. Oprócz tego jesteś śliczna i chyba kupie sobie tą pomadkę

    Obserwuje! Pozdrawiam i zapraszam również do mnie (I tak już tam byłaś, dziękuję za miły komentarz)
    6odcienimnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. śliczne zdjęcia, uwielbiam białe sukienki! do tego bardzo ładnie piszesz, przyjemnie się czyta! będę zaglądać częściej :)

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia :)
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ładnie wyglądasz a plecak jest śliczny :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam te zdjęcia! Piękna mini sesja, proste rekwizyty a jaki efekt! Super!
    _________________________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, nie lubie długo szukać rekwizitu :)

      Delete
  24. U mnie już lato niestety się skończyło :(

    Nowy post z serii BCT:
    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super recenzja, nigdy nie próbowałam żadnych produktów tej marki, ale bardzo bym chciała :) Twój strój jest prześliczny! Bardzo podoba mi się połączenie lekkiej sukienki z koszulą.
    Zapraszam do siebie:
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    ReplyDelete
  26. Świetna recenzja :3 Chyba wybiorę się do drogerii i zakupię tą szminkę :3
    Pozdrawiam Julka ♥

    ReplyDelete
  27. super! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jej! Jaki piękny plecaczek ^^
    Stylizacja przecudowna :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczymy, co tam na fabryce mięty :)

      Delete
  29. great post!
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    ReplyDelete
  30. Świetnie wyglądasz, stylizacja typowo letnia. Jesień bym jakoś przetrwała, gdyby nie rozpoczynająca się szkoła ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Muszę powiedzieć, że jesień przychodzi nawet do tych, kto już od dawna nie chodzi do szkoły :)

      Delete
  31. Sukienka jest przepiękna ! :* świetnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  32. perfect :)
    happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Pomadka ma śliczny kolorek.
    Świetna stylizacja.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są wiele ślicznych kolorów z tej serii :)

      Delete
  34. Kolor jest wspaniały, tak samo jak zdjęcia!
    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  35. Świetnie napisany post, masz super styl pisania :D
    Pięknie wyglądasz! Naprawdę pasuje ci ta stylizacja :))
    Oj jak ja bym chciała zatrzymać lato :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Ale lato jeszcze nie skończyło się :)

      Delete
  36. Replies
    1. Bo ciężko pracuję nad tym blogiem :)

      Delete
  37. przepięknie wyglądasz <3

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!

    >> ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA KONKURS NA MOIM BLOGU! <<



    ReplyDelete
    Replies
    1. A jeśli nie spodoba, co robić? Jak w ogóle żyć dalej?

      Delete
  39. Ślicznie wyglądasz choć te "kwiaty" na głowie to jak dla mnie za dużo. Pomadka ma śliczny kolor! :)


    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale te kwiaty - to tylko dla sesji :))

      Delete
  40. Świetne zdjęcia i niebanalny look, podoba mi się !

    ReplyDelete
  41. Genialne zdjęcia . Takie bardzo wakacyjne ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ja też nie chcę wsiadać! Strasznie podoba mi się Twoja stylizacja, świetnie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  43. Ciekawa stylizacja, z pomysłem. :-)

    ReplyDelete
  44. Piękne zdjęcia, świetna pomadka a ciuszki bombowe! :)

    ReplyDelete
  45. Świetna koszula! Pomadka ma śliczny kolor, ale ja jestem fanką jaśniejszych odcieni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Jednak polecam przetestować coś z Kobo :)

      Delete
  46. Pomadka ma genialny kolor, i aplikacja w formie kredki bardzo mi sie podoba , cena też niska ;)
    A stylizacja, biel, wianek - super ! ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Replies
    1. Dziękuję :) Ale nie zawsze noszę zywe kwiaty we włosach :)

      Delete
  48. Bardzo ładnie wyglądasz :) Pomadka mi się podoba ciekawe jak bym wyglądała w takim kolorku :)

    ReplyDelete
  49. świetna stylizacja i śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    ReplyDelete
  50. Pomadka łądna, ale jaka fajna opaska z muchą!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, dziękuję, to mój własny projekt :)

      Delete
  51. A nawet mi nie mów, że lato się kończy :D Nie chcę! :D
    Piekna stylizacja :)

    ReplyDelete
  52. Piękne zdjęcia :) Biżuteria bardzo ciekawa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biżuteria - to mój własny pomysł :)

      Delete
  53. Fantastyczne stylizacje i cudowne zdjęcia! Wianki z kwiatów są przecudowne, a do jesieni i mnie się nie śpieszy. Jak dla mnie mogłoby być wieczne lato.... Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wieczne lato - to świetny pomysł. Nie mogę powiedzić, że nigdy nie wyjadę do ciepłych krajów na zawsze :)

      Delete
  54. ah jakoś tak mi ciężko godzić się z tym że to ostatki lata którymi staram sie cieszyć

    ReplyDelete
  55. Bardzo ciekawy blog :) Zdjęcia naprawdę niezłe i do tego te świetne stylizacje ! Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz