Thursday, 13 August 2015

Leibster Blog Award

Jestem bardzo dumna z tego, ze zostałam nominowana przez Weronikę na Leibster Blog Awards. To znaczy, że muszę odpowiedzieć na kilka pytań. Postanowiłam dołączyć do tego kilka zdjęć, żeby post nie był dla was nudny :)



1. Na bezludną wyspę możesz zabrać: wszystkie swoje ubrania i kosmetyki, albo niewielką torebkę z telefonem, tabletem, laptopem i kilkoma batonami. Co wybierasz?

Oczywiście, ze telefon! Jak inaczej zrobić selfie w tym niezwykłym miejscu?   


2. Wolisz usunąć bloga czy dostać milion złotych?

Million złotych. Za te pieniądze będę nagrywać własne tv show :)


3. Co sądzisz o blogach dziesięciolatek, które myślą, że ich blogi są bardzo, bardzo mądre i jedyne w swoim rodzaju?

Nie widzę w tym nic złego. Kiedyś tez pisałam głupe fanfiki o gwiazdach rocka, ale teraz mam taki mądry i jedyny w swoim rodzaju blog :)



4. W ilu językach potrafiłabyś się z kimś dogadać?

Rosyjski, to na pewno. Angielski, jak bez niego :) Po francusku, chociaż nie lubię o tym wspominać. I po polsku, mam nadzieję :)


 5. Lewy twix czy prawy twix?

Lewy. Nie wiem, dlaczego, ale tak mi podpowiada moje serce. 


6. Twoje wymarzone miejsce zamieszkania?

Gdańsk. I wiesz co? Marzenia się spełniają :) 


7. Jakie rasy psów uważasz za najfajniejsze?

Najfajniejsze są bezrasowe psy :)


8. Dom na przedmieściach, czy aparatament na Manhattanie?

Na Manhattanie! 


9. Twoje ulubione sklepy?

Uwielbiam duże galerie, dzie można pięć godzin chodzić po sklepach, potem coś zjeść w restauracji, zregenerować siły i znowu chodzić po sklepach :) 


10. Wyszłabyś za kogoś kogo nie znasz tylko dlatego, że ktoś ci kazał?

Nie mogę sobie wyobrazić, żebym wyszła za kogoś oprócz mojego męża:)  
  
 

Moje pytania:
1. Co wybierasz: pieniądze czy sławę?
2. Jakie byłyby Twoje trzy zyczenia, jeślibyś znalazła lampę z dzinem?
3. Opisz swoją idealną stylizację.
4. Postacią jakiej książki/jakiego filmu chciałabyś zostać?
5. Herbata czy kawa? :)
6. Gdybyś mogła mieć wygląd dowolnego znanego człowieka, kogo byś wybrała?
7. Co najbardziej Ci się podoba i nie podoba w blogach?
8. Co byś zrobiła, gdybyś wiedziała, ze to na pewno się uda?
9. Do jakiego kraju na pewno nigdy się nie wybierzesz?
10. Kim byś chciała zostać - fotografem czy modelką?
11. Z jakiego powodu możesz być z siebie dumna?

 Proszę o odpowiedzi :
(jestem bardzo ciekawa, co odpowiecie)

(uwielbiam ten blog za bardzo szczegółowe wpisy o różnych stylach)
 (to tylko się nazywa "żółtodziob", ale recenzje są bardzo profesionalne)
(dwie stylowe dziwczyny)
 (... i dobrze to wychodzi:))
 (uwielbiam jej nietuzinkową urodę i poczucie stylu)
 (najlepsze wpisy o stylizacjach paznokci)
 (najlepsze kosmetyki są tutaj)
 (kawa, truskawki i kosmetyki - najlepsze połączenie) 
 (dzięki temu blogowi poznałam wiele dobrych książek)
(piękny blog o urodzie)
 (po prostu wyjątkowa Paulina) 

Niestety musiałam zaprosić tylko 11 blogów, chociaż znam o wiele więcej blogerek, które wyrożniłabym w liście :( 


60 comments:

  1. Replies
    1. Jak postanowiłam być ptakiem, to muszę być królewskim ptakiem :)

      Delete
  2. Super post! Oby tak dalej :)
    Zapraszamy także do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny post! Moje serce też podpowiada, że lewy twix jest lepszy :) Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    ReplyDelete
  4. O jezu, wydajesz się bardzo cudowna i super, dlatego cię obserwuję!
    Jestem tutaj pierwszy raz i zdziwiło mnie, że potrafisz mówić w tylu językach! Kiedy wspomniałaś o swoim mężu, weszłam w zakładkę ,,O mnie" i przeczytałam, że nie jesteś z Polski. Naprawdę podziwiam cię :) A i jeszcze coś- kiedy wspomniałaś o mężu to takie ,,Ile ona może mieć lat?" Myślałam, że jesteś 15latką, tak młodo wyglądasz :)

    http://adviceva.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Koronę masz zjawiskową :D


    Mój ostatni wpis na blogu: Stylowa bateria wannowa :)

    ReplyDelete
  6. Dziękuję bardzo za nominację! To bardzo miłe na początku moje blogowanej drogi :D

    Zdjęcia świetne! Zazdraszczam koszulki z blogowym logo :D

    ReplyDelete
  7. Ale super odpowiedzi! W większości odpowiedziałabym podobnie :D Dziękuję bardzo za nominację! Jak znajdę więcej czasu to z pewnością odpowiem na pytanka :D
    No i dziękuję również za miano najlepszych wpisów o stylizacji paznokci! :D Ty nasza Królowo gołębi! :*

    ReplyDelete
  8. Dziękuję Ci bardzo za nominację! Jutro możesz spodziewać się odpowiedzi :)
    Btw świetny pomysł na zdjęcia, podoba mi się zwłaszcza to przedostatnie, jako władczyni gołębi :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że zdjęcia są udane, bo niełatwo było mieć doczynienia z tymi gołębi :)

      Delete
  9. świetna bluza:) zakochałam się w zdjęciach :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dobrze przemyślany post !


    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/continuous-trips.html

    ReplyDelete
  11. Bardzo oryginalny pomysł na sesję :D
    Gratuluję nominacji! Świetne odpowiedzi :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  12. Super stylizacja a sesja bardzo kreatywna z ptakami w tle :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postanowiłam zrobić sesję z przyjaciółmi :)

      Delete
  13. getry i butki śliczne :)
    wgl. wydajesz się być naprawdę fajną osobą... kto by nie chciał mieszkać na Manhatanie :)
    ja strasznie niecierpię gołębi... gdyż mój dziadek kiedyś je chodował


    www.limonkoowy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa/
      Mój mąż też nie znosi gołembi, ale mi się podoba jak one ruszają szyją :)

      Delete
  14. Ja jak juz to tylko po angielsku się dogadac i po polsku :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To znaczy, że możesz gadać w jednym najtrudniejszych języków świata :)

      Delete
  15. Moim marzeniem też jest w przyszłości zamieszkać w Gdańsku! :D
    Ciekawe pytania i odpowiedzi. Można się trochę o Tobie dowiedzieć.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  16. Świetne te odpowiedzi, trochę dziwne jest pytanie 2
    "wolisz usunąć bloga czy dostać milion złotych?" Jak piszę bloga to chyba nie chce go usunąć, co nie, więc raczej że każdy by wybrał milion złotych XD Cos mi się wydaje, że autor pomylił sie w tym pytaniu ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, pytanie jest trochę dziwne, ale nie miałam prawa je zmieniać. Traktuję go w taki sposób - czy usuniesz bloga za milion zlotych :)

      Delete
  17. Świetny i ciekawy post na moim blogu również się pojawił się ten tag :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, widziałam już twoje odpowiedzi :)

      Delete
  18. Fajnie podeszłaś do tematu - z humorem, tak jak lubię. :D Marzę o Manhattanie!

    ReplyDelete
  19. Hah tak samo bym odpowiedziala na 2 :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  20. lovely post, have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ooo jakie cudowne zdjęcia!
    Zapraszam
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Przeczytałam o Tobie "Jeżeli w moim tekście jest dużo błędów, to znaczy, że mąż nie miał czasu, żeby go sprawdzić" - ahah, przecież robię tak samo ! Myślałam, że jestem taka jedna jedyna i nikt nie prosi o proofreading ^_^ Nieźle nam idzie :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uważam, że lepej kogoś poprosić przeczytać jeszcze raz, bo nie jestem komputerem, żeby wszystko robić bez błendów :)

      Delete
  23. Na większość pytań odpowiedziałam tak samo :)
    Śliczne zdjęcia :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że ktoś myśli tak samo, jak ja :)

      Delete
  24. Boskie są te zdjęcia <3

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Replies
    1. Dzięki, to naorawdę bardzo poważnie :)

      Delete
  26. Cudowna królowa. :D

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/wspopraca_13.html

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia :)
    Dziękuję za nominację. Postaram się odpowiedzieć w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  28. Świetna stylizacja! Bluza, korona - wszystko jest naprawdę ciekawe, pasuje mi jak najbardziej!
    Zestaw przypadł mi do gustu, jest mega!
    Pozdrawiam! ;)
    stylowka4u.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci podoba :)

      Delete
  29. Gołębie też mnie często otaczają i inne ptaki też. Pracuję jako wolontariusza w zoo w ptasim azylu ;) Więc coś nas łączy. Fajne pytania, odpowiem na nie u siebie na blogu i niebawem opublikuję post z moimi odpwiedziami.
    zapraszam http://piosenkajestdobranawszystko87.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Chętnie poczytam odpowiedzi; )
    Też chciałbym pracować w takim miejscu ;)

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz