Sunday, 1 November 2015

Eliksir piękności


UWAGA!
Post zawiera sceny czarnoksięstwa i ujawnia sekrety antycznej magii. Osobom nerwowym, ciężarnym oraz niepełnoletnim zaleca się powstrzymanie od dalszej lektury (za wyjątkiem przypadku, gdy już naprawdę nie mogą wytrzymać z ciekawości). 
Wybierając link „czytać więcej” zgadzacie się na warunki użytkownika i oddajecie swoją duszę w zamian za wieczne piękno. 



 Chcecie w wieku 243 lat być wysoką, czarująca blondynką, jak moja przyjaciółka wiedźma? Jedynie w czasie mistycznej nocy Halloween udało mi się ją namówić, aby podzieliła się swoimi sekretami i nauczyła mnie parzyć eliksir piękności! 


Od zamierzchłych czasów wiedźmy były strażniczkami receptur wiecznej urody, opartymi na naturalnych produktach i sile przyrody. Dziś, kiedy po tylu latach rezygnujemy z chemii przemysłowej i wracamy do biologicznych kosmetyków, starożytna magia piękności budzi się na nowo. 


Aby przygotować eliksir piękności, będą nam potrzebne następujące składniki: 

1. Pomidory kupione w Lidlu naprzeciwko cmentarza 


2. Cytryna wyhodowana przy kurhanach indian

3. Pietruszka, która kiełkowała w czasie pełni księżyca
4. Woda ze źródła życia 

5. Sól, pieprz i kilka pająków dla smaku  


Sposób przygotowania: 

Obierz pomidor i pokrój w kostkę. Połóż kawałki do miksera. 


Wyciśnij sok z cytryny, dodaj startą pietruszkę. 


Dolej wody i wymieszaj wszystko w mikserze do momentu stworzenia jednolitej masy. 


Dodaj sól oraz pieprz (pająków można nie dodawać, chociaż dodają one swego rodzaju pikantności).


Eliksir przelej do kielicha, z którego zazwyczaj pijesz magiczne środki i popijaj małymi łyczkami. 


Postaraj się skoncentrować na wielkiej magii urody i witaminach grupy B, które zawarte są w pomidorze. 


 Według autora eliksiru, pomaga on również niesamowicie na kaca, ale to sprawdzimy, kiedy nastąpi kolejna magiczna noc (np. Nowy Rok).


W tej samej chwili, gdy osuszyłam swój kielich, nastąpił moment transformacji, którego nie będę Wam pokazywać. 


Częściowo dlatego, że to widok dla osób o mocnych nerwach (fotograf dwukrotnie tracił przytomność w trakcie sesji). 


A częściowo w związku z tym, iż nie wszyskie rodzaje magii mogą być uwiecznione na zdjęciach – fotografie wychodzą bardzo słabej jakości. 


 Chciałabym podziękować studiu fotograficznemu „Verso” za organizację sesji i pozwolenie na praktykowanie czarnej magii na jego terenie. 
  

Niech to diabli! Wyglądam zupełnie inaczej!



142 comments:

  1. No po prostu perfekcyjnie!
    Te zdjęcia - jestem pod ogromnym wrażeniem!

    ReplyDelete
  2. Wchodzę w to.., tylko czy lidl naprzeciwko stacji benzynowej obleci? Czy szukac dalej?
    Zdjecia wspaniałe. Podziwiam i zazdroszczę artystycznej duszy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stacja benzynowa to chyba jednak nie. Ale można spróbować :)

      Delete
  3. Genialny pomysł na sesję i bardzo dobre zdjęcia.
    Makijaż tak samo. Idealnie wpasował się w klimat.
    Pozdrawiam i zapraszam na moją charakteryzację: http://szpiegtworzy.blogspot.com/2015/11/zrob-sie-na-zombie.html

    ReplyDelete
  4. Jesteś fantastyczna :D
    Powalająca sesja i powalająca Ty :D

    ReplyDelete
  5. No fakt, wyglądasz inaczej :) Ale ten pająk...brrrr

    ReplyDelete
  6. Cóż za mroczna stylizacja:))) Świetna metamorfoza, jestem ciekawa smaku tego eliksiru:) Pomalowałaś włoski??? Ładnie Ci<3.Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  7. Ooo Matko, aż przeszły mnie dreszcze. Nie pijam takich eliksirów :)

    ReplyDelete
  8. Niesamowity klimat zdjęć. :-)

    ReplyDelete
  9. brrr... ale groźna jesteś na zdjęciach z tej sesjii.

    ReplyDelete
  10. Bardzo pomysłowy post kochana! Przypomina mi trochę komiks :-) Wielki plus za makijaż i tą cudowną biżuterię :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie chciałabym kiedyś zrobić komiks :)

      Delete
  11. Świetny klimat i zdjęcia :) Ale pająków to ja nie lubię ;/

    ReplyDelete
  12. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Nieźle się uśmiałam czytając Twój post ;) A sesja bardzo udana! Zarówno klimat jak i sam pomysł wypadły super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Chciałam dodać trochę humoru :)

      Delete
  14. Bardzo spodobał mi się post. Nie dość że świetne zdjęcia to bardzo ciekawa fabuła :)

    ReplyDelete
  15. No kurde.... tylko pomidorów z Lidla nam brakuje..... xD
    Super zdjęcia i pomysł na wpis! Bardzo podoba nam się taki klimacik :D

    ReplyDelete
  16. Od razu pomyślałam - wyglądasz w takim makijażu jak ptaszek :) :)
    Super, mi się baaaaaaaardzo podoba :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo mi się podoba <3
    http://krze20.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Replies
    1. Jeżeli przeczytać, text jest też ne zły :)

      Delete
  19. Ale się uśmiałam! Świetna notka, z wielkim poczuciem humoru. Bardzo kreatywna i pomysłowa. ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Uwielbiam, kiedy ktoś się śmieje z moich postów :)

      Delete
  20. ale notka genialna:D a Wy wyglądacie jak prawdziwe wiedźmy:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest trochę dziwny kompliment, ale dziękuję :)

      Delete
  21. Bardzo fajna i ciekawa sesja fotograficzna. Myślę, ze nadawałabyś się jako aktorka do zagrania jakieś roli czarownicy czy innego złego charakteru :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. W liceum miałam takie doswiadczenie : )

      Delete
  22. Meeega ciekawy post <3 i te zdjęcia no genialne ;)

    ReplyDelete
  23. Cudownie ...niesamowite zdjęcie
    Uwielbiam
    Kassimiss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Cieszę się, ze Ci się podoba.

      Delete
  24. Czy Lidl koniecznie musi być na przeciwko cmentarza? Mam tylko takiego przy szpitalu, ale chyba też w klimacie nie? :p
    Bardzo fajny wpis :)

    ReplyDelete
  25. Świetny przepis i mega mega fajne zdjęcia ! :)

    ReplyDelete
  26. Świetny post! Śliczne zdjęcia. :3

    ReplyDelete
  27. wow zdjecia sa fenomenalne

    Pozdrawiam i zapraszam na bloga 21-letniej mamy ;)
    fashion beauty lifestyle
    http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Haha! Piękne zdjęcia i STRASZNIE śmieszny wpis :D

    ReplyDelete
  29. Super charakteryzacja. Taka realistyczna!

    smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaka charakteryzacja? Przecież to jest naprawdę !

      Delete
  30. Jezu, pierwszy blog modowo-fotograficzny, który tak bardzo mi się podoba! Przejrzałam Twoje posty i podoba mi się pazur, który w nich pokazujesz (pomimo tego, że korygowany przez męża ;P). Fajne są te zdjęcia, chociaż... mogłabyś sobie tego pająka darować. Nie cierpię paskudztwa ;P No, ale ma być strasznie, więc jest ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za takie słowa, bardzo motywujący komentarz <3

      Delete
  31. Hahahah :D Twoje posty mnie rozwalają. Zdjęcie z pomidorem świetne!

    Stylizacje, moda, uroda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stram się, żeby było śmiesznie :) Dziękuję :)

      Delete
  32. Nie mam Lidla na przeciwko cmentarza. ;/ xd

    designchanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Hahaha :) Świetny post! I makijaż do sesji stylozwanej też jest niesamowity :) Idealnie :)

    Sama uszyj sobie firany!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, z tego makijażu jestem bardzo dumna :)

      Delete
  34. genialne zdjęcia, uwielbiam Halloweenowe klimaty :) jestem ciekawa jak smakuje ten eliksir :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jest za bardzo pyszny, ale daruje piękność, to jest najważniejsze :)

      Delete
  35. Hahaha bardzo ciekawy post, chyba najlepszy jaki czytałam na temat halloween :)/K

    ReplyDelete
  36. Świetne zdjęcia, post był wciągający :))

    ReplyDelete
  37. hahahahha bosko :D eliksir doskonały :D i te pajączki mniammm :D

    Pozdrawiam i miłego tygodnia :)
    Anru,

    ReplyDelete
  38. Cudowne te zdjęcia ! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pomysłowości, jak wykorzystać Halloween, by zrobić coś naprawdę prze pięknego ! :)
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za motywujący komentarz ;)

      Delete
  39. Świetny post, trochę humoru i trochę porad e jednym. Idealne połączenie :-) pisz tak dalej.
    Pozdrawiam i zapraszam

    Www.aleksandrakobylnik.pl

    ReplyDelete
  40. Padłam :D Z powodu pomidorów kupionych w Lidlu naprzeciwko cmentarza :D
    Świetny pomysł i zdjęcia!

    ReplyDelete
  41. Wspaniały makijaż i bardzo klimatyczne zdjęcia, świetne :)

    ReplyDelete
  42. Nie no trzeba wyprubowaaaać :D heh

    http://by-paolka.blogspot.com/2015/11/rozkminy-pauliny.html

    ReplyDelete
  43. Jaka zmiana-te brwi były czaderskie ! :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetne zdjęcia *U* Mega charakteryzacja :)!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  45. Świetna charakteryzacja oraz przepis :D :)
    Obserwuję !
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Haha, tekst, że fotograf stracił dwa razy przytomność rozbawił mnie do łez! A pomysł z eliksirem piękności genialny! Wykazałaś się wielką oryginalnością. Zdjęcia genialne! :) cud, miód i orzeszki!
    Arleta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za miłe slowa! Uwielbiam, kiedy ktoś się śmieje z moich postów :)

      Delete
  47. Zdjęcia i sposób pisania hahah magia! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ciekawy pomysł na post. Zdjęcia wyszły super :)

    ReplyDelete
  49. Świetna stylizacja :P Super pomysł na post :)
    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania wymarzona torebka
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  50. Świetny post! A sesja już w ogóle przepiękna.
    Zapraszam do mnie http://hatiiblack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. hahahahahhahahaha. uśmiałam się czytając post :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To najlepszy komplement dla tego posta :)

      Delete
  52. rewelacyjne zdjęcia i w ogóle cały klimat tego wpisu :-)

    ReplyDelete
  53. Fantastyczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Niestety w to się nie bawię :)

      Delete
  54. Hej, nominowałam Cię do zabawy Liebster blog award.
    Szczegóły na moim blogu, pod tym linkiem:

    http://piosenkajestdobranawszystko87.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-tag.html#links

    ReplyDelete
  55. Cudowne zdjęcia :D super czarne usta ^^
    blog-kilk

    ReplyDelete
  56. Zdecydowanie zaczarowany post, dosłownie pochłonął mnie swoim tekstem :) Zdjęcia jednym słowem-rewelacyjne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że ktoś czyta te teksty :)

      Delete
  57. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Zdjęcia są rewelacyjne :)
    Przy okazji zapraszam do mnie, dodaję na bloga moje ujęcia. Może znajdziesz chwilę aby udzielić kilka rad?:)

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz