Tuesday, 22 December 2015

SYSWESTROWA stylizacja. BRANSOLETKI Dziki Królik

Uważam, że sylwestrowa stylizacja - to idealny pomysł, żeby założyć ręcznie robione bransoletki, bo według mnie współpraca Brzydkiego Ptaka i Dzikiego Królika -
to współpraca roku. 



Paczuszka z bransoletkami dotarła już kilka tygodni temu, a ja nie mogłam się zdecydować, jaką z nimi stworzyć stylizację. Pasują prawie do wszystkiego, idealnie wyglądają w zestawie z białą koszulkąm, jak również z koktajlową sukienką bez ramiączek (ta sukienka akurat czeka na moje urodziny). 


Na pewno bransoletki jeszcze nie raz będą gościć u mnie na blogu, jednak chciałam stworzyć coś wyjatkowego, żeby po raz pierwszy zaprezentować Wam autorską biżuterię Dziki Królik. Więc postanowiłam zrobić próbę mojej sylwestrowej stylizacji i założyć moją luksusową sukienkę.


Luksusowa skienka została kupiona prawie miesiąc temu w moim ulubionym multibrandowym butiku. Wydałam prawie 30 zł (!), przecież święta, można trochę poszaleć :) Ten butik znajduje się w centrum Gdańska i nazywa się Centrum Taniej Odzieży, Nie chciałam zdradzać tej informacji, ale nie mam sekretów przed moimi czytelnikami :) 


Czarne paznokcie  z czerwonym brokatem, matowa szminka Inglot, kreski i kolczyki-króliki, które miałam od zawsze, jakoś same się dolączyły do stylizacji. Sczególnie kolczyki - mam je już prawie 10 lat, razem ze mną wyjechały z Syberii nad Bałtyk, póżniej - z Rosji do Polski, i to pierwszy raz, kiedy je założyłam. 


Przeczytałam ostatni akapit raz jeszcze. Tak, wszystko dobrze, nie pomyliłam się. Chociaż brzmi dziwnie. 


Co do bransoletok, zaczęłam je nosić od razu, gdy dostałam paczuszki, to zupełnie inna historia :) 


Jak już pisałam, bransoletki te są zrobione ręcznie. To własny design i wykonanie Sabiny Kuczek, absolwentki historii sztuki na warszawskim UKSW i założycielki firmy Dziki Królik. 


Dlaczego właśnie "Dziki królik"? - zapytacie. Wiem, że zapytacie, bo cały czas pytacie, co ma oznaczać "Brzydki Ptak". Zapytałam o to Sabinę. Kiedy dostałam odpowiedź zrozumiałam, że od dziś Sabina Kuczek to nie tylko świetna projektantka biżuterii, to też moja bratnia dusza.



Po prostu taka nazwa. Autor zawsze wie, jakie imię nadać swojemu dziełu. Kto w ogóle wymyślił, że tytuł ma mieć jakieś sensowne uzasadnienie?! 


Najważniejsze jest to, że warto tę nazwę zapamiętać. Warto nawet polubić Dziki Królik na fejsbuku, żeby nie zgubić kontaktu. 


Po pierwsze dlatego, że biżuteria Dziki Królik to biżuteria wysokiej jakości, o którą Sabina dba osobiście - wybiera najlepsze materiały i ciągle uczy się nowych technik. 


W ofercie od jakiegoś czasu dostępna jest stal chirurgiczna, która ma najważniejszą zaletę: jest trwalsza od złota i srebra. Z tej stali właśnie zrobione jest moje serduszko :) 
 

Może miałyście kiedyś taki problem - biżuteria z metalu brudzi skórę albo ma okropny metalowy zapach? To w żadnym wypadku nie dotyczy stali chirurgiczniej. 


Drugi powód, aby zamówić bransoletkę Dziki Królik, to design. Na stronie dosłownie każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Lubię biżuterię w rockowym stylu, więc postawiłam na czerń i metal. 


Szczerze mówiąc, dziś pokazuję Wam nie wszystkie moi bransoletki :) Najciekawsza z nich czeka na urodzinową stylizację razem z sukienką bez ramiączek. Czekać będzie musiała jeszcze prawie trzy dni, nie wiem, muszę jakoś się kontrolować. 


Trzeci plus biżuterii jest taki, że jest naprawdę unikalna. Istnie nawet możliwość zrobić bransoletkę na zamówienie! Uważam, że warto trochę pomysleć nad tym, jaką chcesz nosić, żeby mieć coś spersonalizowanego. 


"Tworzę pojedyncze modele, które można nabyć na FB. Staram się nie powielać biżuterii, chcę żeby każda najmniejsza rzecz była indywidualna, jedyna w swoim rodzaju i niepowtarzalna. Kiedy klientka prosi mnie o kopię, nigdy nie zrobię takiej samej w 100%  jak w pierwowzorze. "


I jeszce jedna ciekawostka. Biżuteria Dziki Królik jest wykonywana pod ciągłą obserwacją znajomego jubilera z Paryża, który m.in. pracował dla Coco Chanel. Według mnie to dodatkowy bonus, bo jeżeli jubiler Coco Chanel to zaakceptował, to musi coś znaczyć :) 


Już o tym pisałam, ale powtórzę - wyjątkowe rzeczy podkreślają naszą wyjątkowość, nie plastik z sieciówki. Wokół nas jest tyle utalentowanych ludzi, którzy codziennie tworzą dla nas unikatowe rzeczy. Szkoda z tego nie skorzystać. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby zamówić sobie wyjątkową biżuterię. 
Z tym Was zostawię i zapraszam na fanpage'a Dziki Królik
 

A to mój kochany fotograf ;) 
  

114 comments:

  1. Pięknie i oryginalie wyglądasz, jak zawsze z resztą, ciekawe te bransoletki, a kolczyki króliczki sa świetne, najbardziej mi się podobają :) Cudna sukienka ❤ Piękne zdjęcia i cała Ty !!!

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Asia

    ReplyDelete
  2. Nazwa "brzydki ptak" była od pierwszego rzutu oka dla mnie szalenie frapująca. Jestem już pewna, ze Ty generalnie jestes nietuzinkową osobą. Bardzo lubię Twoje posty, a do dzikiego krolika zajrze z przyjemnością:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! Cieszę się, że nazwa przypadła Ci do gustu ;)

      Delete
  3. Takich króliczków chętnie bym przygarnęła ^_^

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fantastycznie wyglądasz:) piękną masz sukienkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Zajrzałam i zachorowałam już na jeden okaz. Akurat gdy portfel wyczyszczony po szale prezentów ;<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem ten ból - jak wejdę na stronę, chcę zamówić od razu wszystko ;)

      Delete
  6. Jak zwykle prezentujesz się niecodziennie i powalająco :)
    Dobry makijaż, super kiecka i post napisany w świetnym stylu :D
    Zajrzę na te bransoletki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za to, że za każdym razem zostawiasz tak motywujące komentarze!

      Delete
  7. Świetna kreacja, dzikie króliki dają radę :)

    ReplyDelete
  8. ta sukienka jest arcy genialna ! kocham wszystko co świeci!
    Blog♥klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Przed Sylwestrem po prostu szaleję z błyskujących rzeczy :)

      Delete
  9. Bransoletki rzeczywiście świetne! Poza tym sukienka super i wyglądasz w niej mega! Wesołych Świat!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

    ReplyDelete
  10. Świetne dodatki! Wyglądasz szałowo.

    ReplyDelete
  11. Bransoletki są przepiękne! Zrobiły na mnie wielkie wrażenie.
    Stylizacja jest świetna! :)

    http://lovegoodmorningstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam ponownie :)

      Delete
  12. Pasuje Ci taka skromna ale i błyszcząca sukienka :)
    Króliki są świetne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brzydki Ptak, Dziki Królik i Candy Pandas to świetne towarzystwo :)

      Delete
  13. wspaniale wyglądasz a biżuteria bardzo ładna :)

    Pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych Świąt :)
    Anru,

    ReplyDelete
  14. wyczytałam tu tyyle wspaniałych informacji i obejrzałam taaak wieeele cudownych zdjęć, żę aż nie wiem jak wziąć się za skomentowanie *.*
    po prostu odebrało mi mową po tych wspaniałościach ♥
    Wesołych :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Całkiem nie źłe Ci wyszedł ten komentarz :))

      Delete
  15. przepięknie wyglądasz w tej sukience, było warto za taką cenę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Za to uwielbiam lumpeksy :)

      Delete
  16. Świetne są te bransoletki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i zapraszam do Dzikiego Królika :)

      Delete
  17. Super kiecka, a bransoletki jeszcze lepsze.Mam kilka takich hand made :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetnie, że wybierasz hand made, bo to zawsze coś wyjątkowego :)

      Delete
  18. Och, ach, piękna kobieta, piękne bransoletki, piękne wszystko! :D Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za komplement! Wiesołych Świąt!

      Delete
  19. Cudowny post i świetnie wygladasz :O !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  20. Bransoletka piękna, ale mnie zachwyciła sukienka! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasem w lumpeksach można znaleźć perełki :)

      Delete
  21. Ale wspaniale wyglądasz :) Świetny kolor na ustach :)

    ReplyDelete
  22. Świetna stylizacja. ;] Szczególnie spodobała mi się bransoletka z niebieskim oczkiem.
    Wszystkiego najlepszego na święta.

    ReplyDelete
  23. Świetnie wyglądasz. Gdybym miała okazję to pewnie bym się podobnie ubrała. :)
    Zapraszam na świąteczny post. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/magiczny-czas.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że będziesz miała okazję :)

      Delete
  24. Pięknie wyglądasz w tej sukience!

    ReplyDelete
  25. Bosko wyglądasz w tej stylizacji, też chce taką koronę:-) Wesołych świąt kochana!

    ReplyDelete
  26. Zdrowych, Wesołych Świąt, spełnienia marzeń, samych sukcesów i realizacji celów oraz wszystkiego najlepszego Nowym Roku.:-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    ReplyDelete
  27. NAzwa rzeczywiście nietypowa, ale bardzo chwytliwa ;) cudownych Swiat!

    ReplyDelete
  28. Piękna sukienka! :)

    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  29. Piękna biżuteria <3
    Uwielbiam takie małe, śliczne dodatki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Też uważam, że mały dodatek może zmienić całą stylizację :)

      Delete
  30. O kurcze! Ta bransoletka faktycznie jest niesamowita, na dodatek widzę ,że jest wykonana z dość nietypowego materiału :) Haha, a co do nazwy to z ciekawości przeczytałam co tam nowego o tej nazwie się dowiedziałaś :) Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych Świąt! :*

    www.sandina.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm... muszę powiedzieć o tym trochę więcej, jeżeli ta nazwa może zaciekawić :)

      Delete
  31. A u Ciebie jak zwykle świetna notka, widać że dbasz o każdy szczegół! Ta sukienka jest wprost stworzona na sylwestrową noc - poszukuję podobnej :P i szminka ma świetny odcień, ja z Inglota właśnie zamówiłam sobie szarą szminkę - jestem ciekawa jak będzie na mnie wyglądać. Wesołych Świąt! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuję bardzo z amiłe słowa! Ciekam na recenzję szminki, bo już od dawna mi ciekawi :)
      Wesołych Świąt!

      Delete
  32. Uwielbiam bransoletki tego typu. Wyglądasz ślicznie w tej sukience. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do polubienia mojej strony:)

    ReplyDelete
  33. Przyczepię się ... ładna fryzura ;D

    ,, Modernizuję '' bloga ! :)
    www.madame-white.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Zaraz zobaczę, co tam robisz z blogiem :)

      Delete
  34. pięknie! a biżuteria - wspaniała. chciałabym coś mieć u siebie z tej kolekcji :)
    locastrica.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i zapraszam na stronę projektanta :)

      Delete
  35. Świetne zdjęcia, piękna sukienka, piękna TY! Udanego sylwestra :)

    ReplyDelete
  36. Piękne zdjęcia! :)

    http://arampampam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetnie wyglądasz! Sukienka jest bardzo ładna i z biżuterią tworzy zgrany zestaw. Zresztą bardzo mi się spodobały te bransoletki i widziałabym je również w swoich stylizacjach :-) Piękny kolor szminki!

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) W takim razie zapraszam na stronę Dziki Królik
      facebook.com/dzikikrolikbizuteria

      Delete
  38. Piękna bransoletka! :D

    http://lovewhitehair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia bardzo mi się podobają:)
    Ładne bransoletki, w szczególności ta grubsza :)
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    ReplyDelete
  40. Ale masz świetną koronę!:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Kupiłam ją na ślub kilka lat temu :)

      Delete
  41. Śliczne są te bransoletki i króliki, chętnie bym się na takie skusiła :)
    Podoba mi się całość stylizacji o dodatków, extra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję w imieniu Ptaka i Królika :)

      Delete
  42. Stylowa...niepowtarzalna...i...oryginalna :)

    ReplyDelete
  43. Jejuu *.* Ta sukienka cudowna, bransoletki również :) Szczęśliwego nowego roku oraz udanego sylwestra :) A bloga z chęcią zaobserwuję :)

    ReplyDelete
  44. Wszystko mi się podoba i sukienka i bransoletki, a to że lubimy tego samego szampana to już w ogóle na duży plus! pzdr

    ReplyDelete
  45. Faktycznie piękne te bransoletki <3 :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    ReplyDelete
  46. Ślicznie!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    http://alliness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Bardzo ładna stylizacja, klasyczna, lubię takie :) kolczyki jednak najbardziej mnie urzekły ;o

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz