Thursday, 17 December 2015

Zimowa pielęgnacja włosów – odżywka 17 cudów od Biosilk

Czego oczekujesz po użyciu odżywki? Ochrony, objętości, blasku...
Czy potrafisz naliczyć 17 punktów?
(ja nie, na pewno)
Jednak tyle „cudów” oferuje
odżywka bez spłukiwania


Znacie kobiety, które chcą być blondynkami za dowolną cenę? To znaczy, że rozjaśnią włosy, nawet jeżeli w taki sposób je zniszczą? To akurat ja. Pisałam o tym tutaj

Zimowa pielęgnacja rozjaśnionych włosów może być ogromnym problemem. Jednak w ciągu półtora miesiąca udało mi się znacznie ulepszyć stan moich włosów. Żeby to uczcić, zrobiłam sobie piękne uczesanie :)
Zapraszam do czytania!     


Pamiętacie, jak rozjaśniłam włosy i bałam się, że wypadną (z natury mam dość ciemne)? Nie wypadły, ale nie stały się od tego lepsze. Moja aktualna pielęgnacja włosów - to codzienna walka o ich jakość i odpowiedni wygląd.

  
Moje osiągnięcia w tym miesiącu:
    1. Około 2 cm odrostu (na szczęście ciemne nasady teraz są w trendzie :) )
    2. Włosy prawie się nie łamią (jeszcze kilka miesięcy temu myślałam, że moje włosy lepiej się czują na podłodze, niż na głowie)
    3.Włosy wyglądają na zadbane, zdrowe, są przyjemne w dotyku.
    4.Włosy są grubsze, zyskały na objętości, dobrze się układają, nawet gdy nie używam suszarki.


    Pochwalę się, że jestem z siebie bardzo dumna, bo udało mi się osiągnąć widoczne efekty, a nawet nie robiłam nic szczególnego.
    Mój zestaw do pielęgnacji włosów, to kosmetyki Biosilk: szampon Silk Therapy, odżywka Silk Therapy Conditioner odżywka bez spłukiwania Silk Theraphy Lite i odżywka bez spłukiwania Silk Theraphy 17 Miracle.

     

      W końcu kupiłam też Tangle Teezer. Prawie płakałam, kiedy miałam zapłacić 30 zł za grzebień (ze zniżką w Rossmanie), ale teraz muszę przyznać, że jest tego wart.     

Trochę więcej chciałabym powiedzieć o tej ostatniej odżywce, bo jest nowością w ofercie Biosilk, z którą warto się zapoznać.  


 Odżywka bez spłukiwania Silk Therapy 17 miracle trafiła do mnie, akurat kiedy moja odzywka „ze spłukiwaniem” się skończyła i miałam zamiar zamówić nową na bosco-design.com. Jednak jak można było oprzeć się możliwości wypróbowania czegoś nowego? :)


Tym bardziej, że producent obiecuje 17 (sic!) cudów.

1. Poprawia kondycję włosów i nawilża skórę głowy (tak, moje włosy już nie wyglądają jako słoma)
2. Zapewnia odpowiednią objętość (tak, mam pradziwą grzywę!)
3. Kontroluje i definiuje loki (nie mam pojęcia, o co biega)
4. Rekonstruuje i naprawia suche, zniszczone włosy (to na pewno)
5. Ożywia nudne i pozbawione życia włosy i skórę głowy (kto ma nudne włosy? Ja? Nie! Moje włosy są interesujące, inteligentne i mają świetne poczucie humoru. Ale ostatnio są trochę zmęczone, to prawda, i odżywka świetnie sobie z tym radzi)
6. Wygładza naskórek (niestety to trudno zauważyć)
7. Delikatnie kontroluje kręcone włosy (nic o tym nie wiem, bo moje włosy są najprostsze z możliwych)
8. Zapobiega rozdwajaniu się końcówek (to prawda)
9.Chroni włosy przed szkodliwym działaniem narzędzi do czesania włosów.
(wyłącznie żeby to sprawdzić zrobiłam loki, które są na zdjęciach. Ten punkt potwierdzam.)


10. Zatrzymuje łamanie się włosów (ta odżywka + teezer = idealne polączenie)
11. Chroni włosy przed blaknięciem koloru (to lepiej sprawdzić na ciemnych włosach. Ale za półtora miesięca nie zmyłam złotej tonacji, to też coś znaczy)
12. Zamyka łuski włosów (to też trudno ocenić)
13. Chroni włosy i skórę przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych (zauważyłam, że chroni też włosy przed szkodliwym działaniem czapki)
14. Ochrona termiczna przed szkodliwym działaniem narzędzi termicznych typu: suszarka.
15. Pozostawia włosy i skórę głowy miękką i jedwabistą (tak, to prawdziwy jedwab)
16. Nadaje niesamowitego blasku (nic nie nadaje moim włosom takiego blasku, jak olejek Kardashian:) )
17.Zatrzymuje wilgoć we włosach (to też prawda, bo włosy są dość nawilżone) 


Dodaję osiemnasty cud – opakowanie! W ogóle opakowania kosmetyków Biosilk są wygodne i stylowe, ale ten wygląda jako prawdziwy skarb. Może tak działa ta błyszcząca etykietka, ale kiedy trzymam ten produkt w rękach mam wrażenie, że pryskam na włosy jakiś magiczny eliksir. Pojemność – 167 ml.


Produkt nie zawiera parabienów, aktywny komponent – jedwab. Zapach jest bardzo delikatny, jaki zwykle mają profesjonalne kosmetyki.
Sposób użycia: Po umyciu szamponem wysusz włosy ręcznikiem. Spryskaj równomiernie włosy Silk Therapy 17.
Odżywka nie obciąża włosów, jej obecność jest w ogóle niezauważalna.
Jedynym minusem tej odżywki, według mnie, jest to, że mogę ją stosować wyłącznie na mokre włosy po umyciu, nie działa jako mgiełka do włosów, którą można mieć ze sobą w torebce. Dlatego nadal używam odżywki Silk Therapy Lite.  


 Chciałabym napisać jeszcze kilka słów o tej małej buteleczce, którą używam, kiedy czuję, że włosy są suche.
Mam psa. Kiedy rzucam mu kawałek kiełbasy on pochłania go w ułamek sekundy i znów spogląda na mnie wygłodniałymi, smutnymi oczami. No właśnie – włosy zachowują się tak samo. Gdy tylko wetrę w nie olejek, momentalnie go wchłaniają i znów stają się suche. Silk Therapy Lite to prawdziwy ratunek. W danej chwili to jedyny środek takiego rodzaju, który utrzymuje się na moich włosach i spełnia swoje funkcje.  


Pamiętam, jak kiedyś nie mogłam się doczekać kolejnej wizyty u fryzjerki, bo chciałam jak najszybciej pozbyć się zniszczonych końcówek. W tym miesiącu nie zamierzam skracać włosów – niech sobie rosną.

Bransoletka - Dziki Królik

Jeżeli zdecydujesz się na kosmetyki Biosilk, polecam stronę Bosco Design, bo tutaj są najlepsze ceny, szeroki wybór, szybka dostawa oraz próbki i prezenty :)  
   

163 comments:

  1. Fantastycznie opisałaś tą odżywkę, uwielbiam Twoje wpisy :) Zdjęcia też nie powiem, wyglądasz olśniewająco :) Też lubię ą odżywkę, jestem z niej mega zadowolona, ale po Twoim wpisie dostałam kompleksów ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja uwielbiam twoje wpisy :) Masz super bloga i nie rozumiem o jakis kompleksach mówisz!

      Delete
  2. Oooo sama bardzo ją lubię! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz rozumiem, skąd masz piękne włosy :)

      Delete
  3. Ależ Ty masz piękny makijaż! Pierwszy rzucił mi się w oczy :) Twoje włosy również cudne - duża objętość, no i ten przyrost <3
    Co do Biosilk - od dawna nie używałam żadnego z ich produktów, nie miałam potrzeby. Chętnie sprawdziłabym jednak na sobie działanie cudu 3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa !
      Podejrzewam, że ta odżywka będzie idealna dla Ciebie, bo masz kręcone włosy :)

      Delete
  4. Świetne produkty kochana, a w tej bluzeczce wyglądasz cudownie:**

    ReplyDelete
  5. Z Biosilkiem znamy się bardzo dobrze i lubimy :) Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bradzo mi miło, że podzielasz moją opinię :)

      Delete
  6. Dobra. Namówiłas mnie. Kupuję :)

    ReplyDelete
  7. Nie używałam jeszcze Biosilków, a nie przepraszam kiedyś spróbowałam olejku na końcówki. Powiem Ci, że po Twojej recenzji mam ochotę zrobić sobie też taką kurację, taką konkretną, właśnie z Biosilkiem, bo również po lecie mam nieco wysuszone włosy i takie bez życia.

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuracja z Biosilkiem do dobry pomysł. Nie musisz koniecznie używać tych produktów. Polecam wejść na stronę bosco-design.com zamówić zestaw, który będzie idealny dla Ciebie.

      Delete
  8. bardzo obfity post, wiele tu dobrego na temat pielęgnacji włosów. Ja tych kosmetyków ne stosowałam jeszcze nigdy, więc wszystko przede mną.
    ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. To znaczy, że masz przed sobą bardzo przyjemne testowanie :)

      Delete
  9. Uwielbiam kosmetyki Biosilk i stosuję je na co dzień :) Zwłaszcza z produktem LITE bardzo się polubiłam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musisz o tym napisać na blogu. Masz piękne włosy i wszystcy na pewno będą zainteresowany, jak ty to robisz :)

      Delete
  10. Dawno nie miałam nic z Biosilk, chyba się na coś skuszę :)

    ReplyDelete
  11. Piękne włosy, odżywkę z chęcią sama przetestuje. Ja sama jestem raczej dość ciemną blondynką, ale bardzo nie lubię siebie w tym kolorze więc farbuje się na jaśniejsze jednak moje włosy bardzo dobrze dogadują się z farbami więc jasny blond na naturalnych włosach jestem w stanie sobie wyczarować tylko i wyłącznie farbą :) na szczęście nie musiałam do tego celu użyć rozjaśniacza, ale mimo to moje włosy i tak są zniszczone... dlatego też chętnie wypróbuję tą odzywkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy to była farba bez rozjaśniacza? Pytam, bo nie do końca zrozumiałam, czego używasz, żeby mieć jaśniejszy odcien blond.

      Delete
  12. Replies
    1. I to widać, bo twoje włosy wyglądają świetnie ;)

      Delete
  13. Biosilk też używam i dla mnie od zawsze numer jeden :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jakich produktów używasz? Chętnie poczytam o innych produktach, bo mam, niestety, nie wszystko :)

      Delete
  14. Zaciekawiła mnie ta odżywka.

    ReplyDelete
  15. bardzo do twarzy Ci w tej fryzurze i kolorze, ja nie miałam z Biosilka jeszcze nic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Polecam zacząć swoją przygodę z Biosilk z tej "małej" odżywcy, bo na pewno będziesz zadowolona :)

      Delete
  16. Kiedyś zafarbowałam włosy na czarno ( moj wielki blad zyciowy) a potem tak bardzo chcialam wrocic do blondu ze rozjasnilam cale wlosy. Mialam takie siano ze az strach wspominac, jedyny produkt ktory mi pomogl to odzywka z bc ale cena byla szokujaca. Szkoda ze nie znalam tych produktow ktore opisujesz. Moze bylyby lepsze i napewno bardziej na moj portfel. A co do anegdotki z psem - mam w domu to samo hahaha.. Pozdrawiam
    ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, ta historia jest bardzo smutna, mogę sobie to wyobrazić :(
      Chyba wszystkie psy tak mają :)

      Delete
  17. Koniecznie muszę przetestować te kosmetyki! :)

    ReplyDelete
  18. Jestem wierna jedwabiu, uwielbiam go. :) Z szamponu i odżywki reż byłam zadowolona. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, kiedy ktoś podziela moją opinię :)

      Delete
  19. Uwielbiam Twoje zdjęcia! :D A z Biosilku jeszcze nic nie miałam, może w końcu się skuszę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak to możliwe ?:) Koniecznie musisz coś zamówić :) Polecam zacząć z jedwabu, bo to już klasyka :)

      Delete
  20. piekne zdjecia :) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładne masz włosy i mamy taką samą szczotkę TT :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Ta szczotka jest dość popularna :)

      Delete
  22. Szampon z tej linii chętnie wypróbuję ale odżywek bez spłukiwania nie stosuję. Wyglądasz bosko w tej sukience :-)

    ReplyDelete
  23. Chyba sobie sprawie. Bardzo mnie zachęciłaś :)

    ReplyDelete
  24. Bardzo polubiłam tej marki szampon - jego był obłędny.

    ReplyDelete
  25. ja też bardzo lubię biosilk, mam sentyment bo to byl pierwszy jedwab jakiego zaczelam uzywac, a odzywka doszla calkiem niedawno bo chyba pol roku temu, kupilam dopiero jedno opakowanie, ale na pewno nie ostatnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci też sie podoba ta odżywka ;)

      Delete
  26. Ładny efekt :)
    Pamiętam jak walczyłam ze swymi włosami blond, pewnie o tym już wspominałam w jednym z komentarzy. Uważałam za nieładne ... :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetny opis, zamierzam rozjaśnić włosy na wakacje, także może się odżywka przydać! ;)
    [mój blog]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie musisz poszukać czegoś dla siebie na Bosco Design, bo rozjaśnione włosy - to poważna sprawa :)

      Delete
  28. Na pewno sie zapoznam z tym kosmetykiem ;)
    Pięknie wyglądasz kochana!
    aroundempty.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ciekawy produkt. Muszę pomyśleć nad zakupem, ponieważ moje włosy to jedna wielka porażka... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. bardzo podoba mi się ten efekt :) Co do rozjaśniania włosów to tobie to wyszło przepięknie, niestety są osoby, którym nie wystarcza rozjaśnianie włosów d tego blondu jaki ty masz, niektóre wolą wyglądać jak plastik...

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może chciałabym mieć jaśniejsze włosy, ale rozumiem, na co mogę liczyć, bo z natury mam dość ciemne włosy. Trzeba mieć realistyczne podejście.

      Delete
  31. To coś dla mnie, bo najbardziej lubię odżywki bez spłukiwania. Ta ma ponadto wiele plusów jak dla mnie. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chyba najwygodniejsza z odżywek bez spłukiwania, więc polecam gorąco :)

      Delete
  32. Myślę, że warto to wypróbować :) ja zwykle używałam jedwabiu biosilk i byłam bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta wersja jedwaba na pewno przypadni Ci do gustu :)

      Delete
  33. Masz wspaniałe pomysly. Bardzo mi się podoba sposób w jaki prowadzisz bloga. Może chciałabyś zobaczyć mojego? Jeśli ci się spodoba to liczę na obserwacje, na pewno się odwdzięczę. http://blackstylewerciax.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  34. Ja mam niestety jasny odrost a to niestety w modzie nie jest :D a to cuda chcę mieć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poczekaj, może na jasny odrost też będzie moda :)

      Delete
    2. Tego to ja nie doczekam, bo mnie prędzej szlag trafi :)

      Delete
    3. Kiedyś też miałam jasny odrost, bo farbowałam włosy na czarno, i to mi naprawdę irytowało :)

      Delete
  35. Akurat tej odżywki jeszcze nie miałam, ale lubię tą firmę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warto wypróbować, będzie świetnie współpracować z innymi produktami tej firmy :)

      Delete
  36. Jak dobrze, jestem zadowolona ze swojego koloru włosów i nie muszę je katować rozjaśniaczem ;-)
    Ta szczotka jest genialna, ale rzeczywiście boli wydanie takiej kwoty na kawałek plastiku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś zapamiętam, ile kosztowała :)

      Delete
  37. jestem ogromną fanką długich włosów ale Twoje prezentują się na prawdę fajnie i bardzo Ci pasują ! :)

    ReplyDelete
  38. Biosilk jest mi bardzo dobrze znany i lubiany. Z chęcią sięgam po nowości, które oferuje bo chyba nigdy się nie zawiodłam na tej firmie. Tak świetnie opisałaś odżywkę, że od razu mam ochotę wyskoczyć z łóżka i szukać jej po sklepach. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie musisz szukać po sklepach, polecam złożyć zmówienie na Bosco Design :)

      Delete
  39. O,muszę się zainteresować tą odżywką :)

    ReplyDelete
  40. Uwagę moją zwróciła Twoja bluzeczka i makeup :) Ślicznie Ci w nich! Buziak Kochana :*

    ReplyDelete
  41. Świetny post już dawno nie czytałam czegoś tak prosto i jasno opisanego! Wow makijaż!
    Twój blog robi wrażenie! Co powiesz na wzajemna obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie w komentarzu :) Pozdrawiam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  42. Przyznam szczerze, że jestem zachęcona :D

    ReplyDelete
  43. Muszę koniecznie spróbować :) Zwykle nie wierzę, w produkty typu ileśwjednym, ale może ten się sprawdzi :)

    A co do metody foliowej, to jest jak najbardziej możliwe :) Sama byłam dość sceptyczna, ale efekt jest super, polecam :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno się sprawdzi :)
      Już mam brokat na paznokciach, więc wkrótce przetestuję ten metod :)

      Delete
  44. kurcze:) śliczne masz te włoski :)

    ReplyDelete
  45. Masz bardzo ładne włosy :) Zaciekawił mnie ten olejek w małej buteleczce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Olejek polecam - jest w bardzo dobrej cenie :)

      Delete
  46. Tej odżywki nie miałam jeszcze okazji próbować. Często sięgam jednak po inne produkty firmy Biosilk i nigdy nie miałam o nich złego zdania.

    Zrób świąteczne ozdoby w domu- sprawdź, jakie to proste!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci się podobają te produkty, bo wiem, jak świadomie wyberasz kosmetyki.

      Delete
  47. Najbardziej zadowalają nas jednak odżywki do spłukiwania i też nie każda oczywiście :P Ale taki zestaw fajnie dostać na Święta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to wszystko dlatego, że jeszcze nie stosowałyście tej odżywki :)

      Delete
  48. z biosilka używałam tylko jedwabiu, ale to było dawno temu

    ReplyDelete
  49. Rzadko używam odżywek do włosów, ale jak już sięgam po jakąś to przeważnie wybieram te z Biosilk, chociaż takiej bez spłukiwania nie testowałam :) Piękne masz włosy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Polacam tą odżywkę, zawsze warto wypróbowa c coś nowego :)

      Delete
  50. Świetnie, że Ci pomogła. Tego małego jedwabiu ja jednak nie lubię:)

    ReplyDelete
  51. Lubię produkty Biosilki i ta odżywka wygląda na bardzo ciekawą zwłaszcza, że na punkcie pielęgnacji włosów mam świra :-) Obecnie jestem średnio zadowolona ze swojego koloru i myślę czy nie wrócić właśnie do blondu, który nosiłam przez wiele lat? Zobaczymy na razie muszę odczekać po ostatniej wizycie u fryzjera. Twój kolor bardzo mi się podoba i ten ciemniejszy odrost prezentuje się super :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    P.S. Co powiesz na wzajemną obserwację ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Według mnie masz świetni kolorek włosów, ale rozumiem chęć wrócić do blondu :)

      Delete
    2. Również obserwuję :-)
      P.S. Po kolejnym myciu kolor już jest trochę inny co powinno być widoczne w najbliższym poście, ale nadal nie to jeszcze co bym chciała

      Delete
  52. Chyba się skuszę, masz prześliczny kolor włosów :)

    ReplyDelete
  53. Nie próbowałam też odżywki, ale Twoje włosy wyglądają fantastycznie, więc chyba się na nią skuszę:)

    ReplyDelete
  54. Replies
    1. Bo stworzone jest dla eleganckich kobiet ;)

      Delete
  55. Naprawdę zaciekawiłaś mnie tym produktem, a opakowanie ma rzeczywiście przepiękne ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała. Kusisz :))

    ReplyDelete
  57. moim by się przydała jakaś cud terapia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cud terapia to zawsze dobry pomysł, nawet brzmi świetnie :)

      Delete
  58. Kiedyś często sięgałam po Biosilk, ale dawno już nie miałam :)

    ReplyDelete
  59. Miałam kiedyś jedwab tej marki, ale nie zachwycił mnie. Za to odżywka mnie bardzo zainteresowałaś.

    ReplyDelete
  60. Replies
    1. Jak widziesz, większośc z tym cudów, to prawda, a drugą część nestety nie mogę sprawdzić :) Ale jeżeli tak świetnie działa, to te "niezauważalne" cuda mają też być prawdą ;) Taką mam logikę.

      Delete
  61. Uwielbiam kosmetyki do włosów, ale akurat za biosilkiem nie przepadam, fajnie jednak, że u Ciebie daje efekty:)

    ReplyDelete
  62. Po farbowaniu włosy zawsze stają się fajniejsze, dopiero po kilkunastu dniach pokazują jak naprawdę dostały po tyłku ;) Nie przepadam za produktami z Biosilka bo działają one jedynie powierzchniowo - poprawiają jedynie wygląd włosa a nie jego kondycję. Jedwab z Biosilka na dodatek bardzo zniszczył mi włosy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chodzi o farbowaniu, tylko o rozjaśnieniu. Po rozjaśnieniu włosy od razu wyglądaą okropnie.
      Przepraszam, a skąd taka informacja, że Biosilk poprawia wyłącznie powierchniowo? :)
      Sczerze mówią, trudno uwierzyć, że jedwab może coś zniszcyć :D

      Delete
  63. Nie używałam, ale może w najbliższym czasie wypróbuję :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, na pewno będziesz zadowolona.

      Delete
  64. Jeszcze jej nie miałam, ale czytałam wiele pozytywnych opinii:)

    ReplyDelete
  65. Jakoś nie jestem fanką kosmetyków z Biosilku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda, bo mają naprawdę świetnie produkty.

      Delete
  66. 17 cech to bardzo dużo ;) ja z Biosilk kiedyś używałam jedwabiu (w sumie to muszę kiedyś do niego wrócić). Obecnie mam piankę do włosów ;) i jestem z niej zadowolona. Jest trochę inna niż wszystkie.

    ReplyDelete
  67. Rewelacja i jaka piękna modelka! :)

    ReplyDelete
  68. No, no jak takie cacko z tej odżywki to ja koniecznie muszę sobie zakupić :)
    Piękny masz kolorek na ustach :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, to mój ulubiony Golden Rose ;)

      Delete
  69. Włosy prezentują się rewelacyjnie :-) Bardzo lubię firmę Biosilk :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i zapraszam ponownie, bo o tych produktach napiszę jeszcze nie raz ;)

      Delete
  70. Nie używałam żadnego kosmetyku Biosilk ale przedstawione przez Ciebie produkty bardo mnie zainteresowały, szczególnie odżywka bez spłukiwania :) Świetnie wyglądasz w takich włoskach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Jeszcze raz polecam odżywkę :)

      Delete
  71. Uwielbiam odżywki bez spłukiwania! Fajnie, że są takie, które naprawdę działają i można je śmiało polecać ;)

    ReplyDelete
  72. Muszę się zapytać z tego co rozumiem to jest to produkt firmy Farouk a biosilk to jedna z linii tej firmy ? Dobrze rozumiem bo często czytam w komentarzach firma biosilk i dltego pytam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak,firma Farouk Systems ma kilka linii produktów, w tym Biosilk i CHI.

      Delete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz