Friday, 15 January 2016

Rockowe uczesanie na krótkich włosach // Biosilk Rock Hard Gelee

Kilka postów temu w urodzinowym poście pisałam, że jestem stara. W związku z tym, jak każda stara kobieta, zaczynam dziecinnieć i powoli wracam do stylu, który miałam w liceum.  
Możecie w to nie wierzyć, ale byłam główną rockerką szkoły :) 
W związku z tym prezentuję wam moje rockerskie uczesanie, które wykonałam za pomocą żelu Rock Hard Gelee od Biosilk i proponuję krótki tutorial, jak szybko zrobić rockową fryzurę.
Uwaga! Ten post zawera moje zdjęcia z serii "make up free", to nie jest widowisko dla osób wrażliwych :D

Na początku - kilka słow o produkcie. Rock Hard - to nowa linia kosmetyków do stylizacji włosów od Biosilk, pełna lista produktów jest dostępna na bosco-design.com. Żel, z którym miałam do czynienia ma być "twardy jak skała z jedwabiem" :D


Według producenta (firma Farouk Systems) żel nie wysusza włosów, dodaje im objętości i połysku, jest idealny do fryzur wymagających maksymalnej stylizacji. Jak się sprawdził? Uważam, że zdjęcia mówią same za siebie. Wrócimy do tego pożniej, a najpierw - jak to się robi:)  


Krok 1 
Wymyć i wysuszyć włosy
Przy suszeniu można nałożyć za wilgotne włosy mus albo piankę, ktora doda objętności i uczyni włosy nieco bardziej posłusznymi. W próbnej wersji tej fryzury użyłam pianki, ale na końcu zauważyłam, że moje włosy i tak są dość objęte i łatwo się nadają do uczesania, a wszystko to dzięki odżywce, której nadal używam, więc na zdjęciach - efekt bez pianki. 


Krok 2
Zaczesanie
Jak widać na zdjęciach, po suszeniu moje włosy są dość objęte, jednak wyglądają jak grzywa albo czapka, brakuje porządku i struktury :) Żeby włosy nie straciły objętości przy korzeniach, trochę je zaczesałam i ustabilizowałam lakierem CHI Helmet Head. 


Krok 3
Stylizacja
Podzieliłam włosy na dwie części - z jednej strony zostawiłam te, które będą "przylizane", a z drugiej - część objętościową. Nałożyłam dużą kroplę żelu na dłoń i rozprawadziłam we włosach. W tym momencie robimy właśnie główną stylizację - trzeba przygładzić włosy z jednej strony i uformować kosmyki. 


Krok 4
Fiksacja
Nie jest to obowiązkowe, ale spryskałam fryzurę lakierem do włosów, żeby było idealnie, w stylu "glam rock" :D 
Ale uwaga! Jeżeli używasz Helmet Head z CHI o którym pisałam wyżej, musisz być pewna, że już nie będziesz niczego zmieniać w swoim uczesaniu. Bo jest naprawdy mocny i nie pozostawia możliwości żadnych zmian. 


Nie wiem, co jeszcze dodać, bo uczesanie jest naprawdę łatwe i zajmuje mniej więcej 15 minut :) 


Żel świetnie się sprawdził. Pozytywnym zaskoczeniem było to, że łatwo się zmywa wodą i naprawdę nie suszy włosów, bo nie zawera alkoholu. 


Jedyny minus - opakowanie. Nie łatwo było wycisnąć produkt z tej buteleczki. Buteleczka o pojemności 15 ml jest też za mała, wystarczyło jedynie na 2 razy. Z drugiej strony nie jest to żel na co dzień, więc mała ilość może być w sam raz. 


W regularnej cenie Rock Hard Gelee kosztuje 5 zł, ale dziś widziałam, że jest w promocji za 1 zł (!) 


Wszystkim polecam od czasu do czasu robić sobie rockowe stylizacje, bo dodają pewności siebie :D
Czuję się świetnie w rockowym wydaniu i chyba pójdę razem z mężem zjeść burger w Hard Rock Cafe Gdańsk. 


Tylko założę koronę - muszę pamiętać o tegorocznym wyzwaniu ;) 


Sukienka - New Yorker
Biżuteria - Hard Rock Cafe, Lokah, H&M + hand made od koleżanki ;)

Zdjęcia - Kamil Arcimowicz
P.S.
Prawie zapomniałam! Dziś (16.01) do 23:59 na blogu u Dziecko We Mgle
trwa rozdanie, w którym warto wziąć udział.
Zapraszam! 

67 comments:

  1. fajnie Ci w takim uczesaniu:) i z takim odcieniem na ustach

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Ten odcień chyba zostanie na dłużej :)

      Delete
  2. pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ja raczej nie jestem rockowa, ale warto poznać taki zacny kosmetyk do stylizacji. Dodam jeszcze, że masz fantastyczną figurę, widać to na przedostatnim zdjęciu :)

    ReplyDelete
  4. Fantastycznie :) Swój oddałam córce, wydawało mi się, że mam trochę za długie do niego włosy, ale kto wie, może wymyślę jakąś rockową fryzurę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem pewna, że będziesz świetnie wyglądać w rockowej fryzurze !

      Delete
  5. Świetna fryzura! Nie wiedziałam, że Bio Silk ma takie kosmetyki w asortymencie ;)

    ReplyDelete
  6. Super wyglądasz. Piękna fryzura i do tego ten makijaż.

    ReplyDelete
  7. super efekt, bardzo Ci pasuje !

    ReplyDelete
  8. Zapamiętam ten żel, bo czasami przyda mi się zamiast lakieru. Ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Też używam go zamiast lakieru, bo nie niszczy włosów.

      Delete
  9. Bardzo ładna fryzurka, piękny makijaż :)
    POZDRAWIAM MALWA

    ReplyDelete
  10. Świetna fryzura, jako właścicielka krótkich włosów skopiuję :)

    ReplyDelete
  11. Świetną fryzurkę wyczarowałaś :)

    ReplyDelete
  12. Aaaaa! Tam uczesane włosy jeszcze u Ciebie nie widziałam (chyba, że mnie to niechciane ominęło) i powiem Ci - wyglądasz zjawiskowo
    5+

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zdjęcie z lusterkiem świetne :)

    ReplyDelete
  14. Cudownie wyglądasz z taka fryzurą! Jestem pod wrażeniem :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  15. super fryzurka !! uwielbiam takie artystyczny nieład na głowie :) hehe
    Świetnie wyglądasz w takim rockowym, charrakternym wydaniu- bardzo mi się podoba, jak najbardziej moje klimaty :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od razu wiedziałam, że Ci się spodoba, bo cały czas myślałam o twoich śmiałych stylizacjach, kiedy pracowałam nad tym postem :)

      Delete
  16. świetna fryzura, choć ten żel do moich włosów by się raczej nie nadał. ja poświęcam na stylizacji włosów kilka minut, zawsze gdy są mokre zakręcam je w świderki i budzę się z falami :D uwielbiam rockowy styl, chyba nigdy mi się nie znudzi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy z natury masz trochę kręcone włosy? Bo byłam pewna, że to są twoje naturalne fali.
      Co di rockowego stylu, to powiem Ci, że teraz żaluję, że kiedyś go zmieniłam na więcej "normalny". Teraz wracam :)

      Delete
  17. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. rewelacyjna fryzurka z klasą i pazurem :-)

    ReplyDelete
  19. Nie mam pojęcia ile masz lat, ale wcale nie wyglądasz na starą :D wręcz przeciwnie :D
    Jestem zachwycona wyglądem bloga!
    Zapraszam na mój, dopiero zaczynam :)
    dama-nieidealna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wygladam, ale to nie przeszkadza mi cały czas narzekać :)
      Dziękuję i zapraszam ponownie ;)

      Delete
  20. Piękne uczesanie do twarzy ci w takiej fryzurce :)

    ReplyDelete
  21. świetnie wyglądasz w tych żywych kolorach :)

    ReplyDelete
  22. Fajna fryzura, ale bardziej od włosów odmładzają dzieci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja urodziłam się, kiedy moje rodzice mieli po 40 lat, wiem, o co chodzi :D

      Delete
  23. nigdy nie miałam nic z tej firmy, choć widuję w sklepach te produkty

    ReplyDelete
  24. Świetna fryzura i super komponuje się z tym makijażem :-) Kupiłam 2 matowe szminki od Golden Rose tylko wybrałam te w kredce, bo pani na stoisku mówiła, że są mniej wysuszające :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też dziś chciałam kupić te w kredce, ale już nie było kolorów, które mi się podobają :D

      Delete
  25. Świetna fryzurka i makijaż!

    ReplyDelete
  26. Efekt powalający! Krótkie włosy dają również wiele możliwości uczesania a niektórzy myślą inaczej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Uważam, że każda długość ma swoje wady i zalety ;)

      Delete
  27. Jak dla mnie super :) Idealnie na wyjście na koncert :)

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz