Saturday, 2 January 2016

„To-do list” 2016. Nowy Rok – Nowy Ptak

Na początku nowego roku każdy z nas planuje zacząć nowe życie, ale prawda jest taka, że przez tydzień większość ludzi wraca do starego.
W ogóle to trochę dziwnie zaczynać nowe, zdrowe i zorganizowane życie od największej imprezy roku.
Jednak pisząc ten post jestem poważna jak nigdy.
W 2016 roku nie zamierzam nic zmieniać.
Ale zamierzam zrobić wiele tego, czego zrobić jeszcze nie zdążyłam.
Byłam na tyle zainspirowana ideą Nowego Ptaka, że nawet zaktualizowałam na blogu załącznik „About”, który zawiera trochę informacji o mnie :)
(musiałam w końcu to zrobić, bo coraz więcej ludzi poznaje mojego bloga i pyta, kim w ogóle jestem)


Zapraszam do zapoznania się z moim „to do list'em”.
Będzie mi bardzo miło, jeżeli przeczytacie to i zostawiacie jakiś komentarz.

Ten fakt, że publicznie obiecałam zrobić to wszystko będzie dla mnie najlepszą motywacją ;)

Nabrać pewności siebie i nagrać vloga.
Tyle muszę powiedzieć i pokazać!
Ale nadal wstydzę się swojego akcentu. Dziękuję wszystkim za wasze komentarze, w których piszecie, że to nic strasznego. Szczególnie chciałabym podziękować tym ludziom, którzy słyszeli, jak mówię po polsku i nie uciekli. To daje mi nadzieję, że nie jest tak źle, ale jednak muszę zrobić wysiłek, żeby zacząć.


Zrobić makijaż człowiekowi
Nie będę pisać, że chciałabym zostać wizażystką, bo nie jestem pewna, że w ciągu następnego roku będę miała możliwość uczyć się na kursach albo nauczyć się robić profesjonalny makijaż przez internet. Ale na pewno zacznę robić makijaż nie tylko sobie :)

  
Tłumaczyć moje posty na inne języki.
Pamiętam, jak na początku przeszłego roku obiecywałam, że na blogu będę pisać po polsku, żeby mąż tylko sprawdzał, a nie tłumaczył. Aktualnie piszę prawie wszystko sama. Wystąpił inny problem – nie każdy, kto chciałby czytać mojego bloga rozumie po polsku (pechowcy).
Muszę coś z tym zrobić, chociaż rozumiem, że napisanie posta będzie zajmować więcej czasu.

  
  Nawiązać współpracę z fotografem albo modelką
Lubię być po obu stronach kamery. Niestety najczęściej robię zdjęcia kosmetyków, a nie żywych ludzi. Czy ktoś jest chętny na sesję ?:)
Sztuka pozowania – to coś, czego nie mogłam opanować. Czasami nawet płakałam przez to, że źle wyglądam na zdjęciach :) Jednak powoli nabrałam pewności siebie i z niektórych zdjęć nawet jestem dumna :D Naszedł czas na nowe doświadczenie w tym kierunku.


Znaleźć swój własny styl i powyrzucać rzeczy, które mi nie pasują.
„Chcesz powiedzieć, że masz własnego stylu?” - zdziwił się mąż.
Oczywiście, że mam. Ale ten styl, w którym można mnie zobaczyć codziennie bardzo się różni od tego, który mam, kiedy przed snem wyobrażam sobie idealny świat. Jeżeli przeczytaliście zaktualizowany załącznik „About” , już wiecie, o co chodzi.


Starannie zapisywać i organizować swoje pomysły.
Teraz będę się chwalić – nigdy nie brakuje mi kreatywnych pomysłów.
A teraz będę się obwiniać – nigdy ich nie zapisuję i nie przemyślam.
Najczęściej ogłaszam moje pomysły na nowe posty i projekty, kiedy przesadzę z alkoholem, aktywnie gestykuluje i z entuzjazmem opowiadam niesamowite historii, ale rzadko coś z tego realizuję. Czasem nienawidzę siebie przez to, ile dobrych pomysłów zniknęło przez moje lenistwo i dezorganizację

  
  Gromadzić kapitał
W końcu pora pomyśleć o finansowej stronie sprawy. Skarbonkę już mam, zobaczymy, co tam przez rok uzbieram.


Wyzwanie!!!
Patrząc na mój to do list rozumiem, że w ciągu 2016 będę stałe walczyć z moimi kompleksami, niepewnością siebie, niską samooceną oraz introwersją.
W takich przypadkach ludzi mówią, że nie ma czego się bać i bla-bla-bla.
Zwykle jakoś sobie z tym radzę, bo zawsze noszę swoją niewidzialną koronę.
Jednak desperackie czasy wymagają desperackich kroków .
Korona nie może nadal być niewidzialna. Więc od dziś i do końca roku obiecuję zawsze i w dowolnej sytuacji nosić swoją widzialną koronę. Czy będę wyglądać dziwnie? Na pewno. Ale królowe nie zwracają na to uwagi.

  

59 comments:

  1. Masz świetne plany :) Oby wszystko Ci się udało tak jak tego chcesz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  2. Kompleksy??Niepewność siebie??dziewczyno co Ty gadasz?!Rany julek świetny post naprawdę :))) czytając go zadałam sobie pytanie czy ja mam jakieś postanowienia na nowy rok??i niestety..to ja powinnam napisać, że jestem nieśmiała, niepewna siebie i mam całą masę kompleksów z którymi walczę każdego dnia ale...udaje sie to zwalczyć dzięki rodzinie i pomocy najbliższych bo oni są moim "okryciem" ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zyczę aby udało Ci sie zrealizowac wszystkie Twoje plany i zamierzenia:)

    ReplyDelete
  3. Bardzo spodobał mi się ten post, zaczytałam się.. Jeśli chodzi o kompleksy, niską samoocenę, uważam, że tak by NIE POWINNO.. Jesteś wspaniałą osobą i kompleksy nie powinny Ciebie dotyczyć, a na zdjęciach wyglądasz na prawdę świetnie ! Życzę Ci szczęścia w nowym roku oraz żeby skarbonka do końca roku była zapełniona :) Jeśli chodzi o vloga jestem jak najbardziej na TAK !! Koniecznie go nagraj, a jeśli chodzi o akcent, nie masz się czego wstydzić :) Nawet jeśli nie jest on idealny, to każdy zrozumie to w końcu nie pochodzisz z Polski... Osobiście uważam, że dajesz sobie świetnie radę z językiem polskim, więc vlog na pewno wyjdzie Ci bardzo dobrze :) Jeszcze raz życzę Ci udanego 2016 roku :) Pozdrawiam Esperanza blanca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za dobre słowo, to najlepsza motywacja do pracy w nowym roku ☺

      Delete
  4. Moja przyjaciółka jest repatriantką z Kazachstanu i ona też czasem denerwuje się na swoje umiejętności językowe, co jest totalnie bez sensu. Jej akcent jest dla mnie niezauważalny, słownictwo bogate, a znajomością rosyjskiego już dwa razy bardzo usprawniła nam zajęcia na oddziale :) Znasz więcej języków obcych niż zdecydowana większość ludzi w naszym kraju, to powód do dumy!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój mąż mówi po rosyjsku jako Rosjanie, ale czasem narzeka, że nic mu nie wychodzi. Chyba z obcym językiem tak będzie cały czas ☺

      Delete
  5. :)

    Masz wspaniały i ambitny plan! Co do tłumaczeń na inne języki - pochłania to niesamowicie dużo czasu!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Przecież z zawodu jestem tlumaczem, muszę w jakiś sposób to wykorzystać ☺

      Delete
  6. powodzenia w spełnianiu planów, niecierpliwie czekam na Twój vlog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Mam nadzieje, że vlog nie rozczaruje Cię :)

      Delete
  7. Genialna notka !

    Daria, ja chcę taką skarbonkę :D pooszczędzamy sobie razem, zmotywujemy się i w końcu na tą kawę wyjdziemy :D

    ReplyDelete
  8. A ja życzę spełnienia wszystkich planów i wytrwałości w ich realizacji :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym roku!

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajnie, że masz takie plany/cele, to jest ta pewna motywacja :) Naprawdę super! Trzymam kciuki żeby wszystko się udało :D pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Twoje plany są świetne i to głównie, dlatego, że są możliwe do zrealizowania. Czasem niepotrzebnie ludzie zakładają sobie coś co nie koniecznie jest możliwe i to ich dołuje :)Trzymamy kciuki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najpierw zrobię to, co jest możliwe :)

      Delete
  11. Oj Brzydki Ptaku, modelka jest już z Ciebie naprawdę świetna! Ogólnie podobają mi się Twoje plany gdyż są one wykonalne, a niewyjęte nie wiadomo skąd!

    ReplyDelete
  12. Świetne postanowienia! Mam nadzieję, że uda Ci się je wszystkie zrealizować, chociaż to z pewnością nie będzie łatwe. Tym bardziej życzę powodzenia i dużo samozaparcia ;)

    ReplyDelete
  13. Dużo wytrwałości Kochana! :) Oj u mnie też sporo ich jest, ale zostawiam je dla siebie, zapisane w kalendarzu :) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post noworoczny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Też mam kilka planów, o których nikt nie wie ;)

      Delete
  14. bardzo ambitny plan, w związku z tym życze Ci powodzenia!
    Sandicious

    ReplyDelete
  15. Kochana fajne plany :) Zacznij robić makijaż na sobie i na koleżankach:) Życzę wytrwałości:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Na sobie już coś potrafię zrobić, czas testować nowe umiejętności na kolezankach:)

      Delete
  16. Organizacja! To u mnie nie leży kompletnie! Też muszę to zmienić :)

    ReplyDelete
  17. Życzę spełnienia wszystkich planów i wytrwałości :)

    ReplyDelete
  18. Ojojoj ile tego jest,mam nadzieję,że ci się uda:)

    ReplyDelete
  19. Ostatnie mnie zdjęcie mnie rozwaliło :-) Mam nadzieję, że spełnisz wszystkie swoje marzenia i zrealizujesz cele :-) Bardzo jestem ciekawa Twojego vloga :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  20. U mnie w tym roku, też żadnych postanowień, bo już sama słowo "postanowienie" dosyć nie realnie brzmi... :/ lepiej ustalić sobie pewne cele, do których będzie staralo się dążyć, to przynajmniej jest bardziej realne i wykonalne :)

    pozdrawiam :)
    daria

    ReplyDelete
  21. Cele są, plany są...teraz trzeba je realizować! Powodzonka! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam dodać sportowe cele :) Ale chyba będę jak zawsze robić moje codzienne ćwiczenia :)

      Delete
  22. Oby wszystkie wytyczone cele udało Ci się osiągnąć, ja nic nie planuje, bo zwykle nic nie wychodzi z tego, wolę działać spontanicznie :P
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  23. Jesteś niesamowita :) Życzę Ci realizacji tych planów i żeby ani razu korona nie spadła Ci z głowy :)

    Nowe plany na rok 2016!

    ReplyDelete
  24. Też jestem tego zdania co Ty:) i sama też nie zamierzam zmieniać nic:),
    piękne zdjęcia,jak zwykle!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      Uważam, że nie ma sensu coś zmieniać, jeżeli można po prostu zrobić więcej dobrych rzeczy :)

      Delete
  25. Pięknie napisałaś. Cudowne jest to zdjęcie pod tym jak pisałaś, że już lepiej czujesz się przed obiektywem! Życzę Ci z tym wszystkim powodzenia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  26. Fajna skarbonka :P Również staram się odkładać ale na lokatach, wówczas nie kusi :)

    ReplyDelete
  27. Też mam skarbonkę... od 4 lat się tylko kurzy :D

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz