Thursday, 24 March 2016

First spring photo shoot | Pierwsza wiosenna sesja zdjęciowa



Najlepsze zdjęcia to te, do których długo się nie przygotowywałyśmy :) Sesja zdjęciowa, której w ogóle nie planowałyśmy powstała dlatego, że na trzy dni przyjechała do mnie koleżanka z Kaliningradu. Nasza wyciecka turystyczna jak zawsze zakończyła się w second handach. Żeby uczcić udane zakupy postanowiłyśmy zrobić kilka zdjęc a-la "street fashion" :D

The best pics are the non-prepared ones :) This photopshot wouldn't have taken place, if not for my friend from Kaliningrad, who came to visit me in Gdańsk. As always, our sightseeing tour ended up in local vintage shops (they are actually "second hands", but I prefere calling them by the noble word "vintage shops"). To celebrate our successful shopping, we decided to take some "street style" pictures :D


Mam na sobie palto w kratę i czarny szalik z second handu (ul, Kaletnicza, Gdańsk). Szalik jest bardziej niż zwykły, ale palto to prawdziwe znalezisko! Uszyte jest z 100% wełny gdzieś w Irlandii, zawiera kilka etykietek z logo firmy, które są bardzo podobne do szlecheckiego herbu :) Bardzo podoba mi się retro styl tego ubrania. Rozmiar, oczywiście, nie mój, ale wolę uważać, że to oversize'owy styl ;)

I'm wearing a checked coat and a black scarf from a vintage shop in Gdańsk. The scarf is by far most usual, but this coat is a real catch! It was made of 100% wool somewhere in Ireland and has some labeles with the brand logo, which looks more like a familly court of honour :) It's not my size, but I prefer thinking that it was designed as an oversized one ;)


Szary sweterek, który nie za bardzo widać, jest z River Island (FUKS, ul. Dmowskiego, Gdańsk). Plecak kupiłam w Kaliningradzie kilka lat temu i nie potrafię zdidentyfikować firmy.

Grey sweater, wich is hardly seen on the pictures, is from River Island, but it is "vintage" again ;) I bought this backpack some years ago in Kalinigrad and I can't identify its brand name.


Najważniejsze dodatki - czarna szminka Golden Rose i korona, którą noszę w ramach wyzwania. 

The most impostant accessories - black lipstick from Golden Rose and a tiara that I wear all the time as a part of my New year's challenge.


Moja koleżanka, też Daria, ma na sobie kurteczkęi legginsy Adidas oraz koszulkę ze sklepu odzieży używanej (chyba nazywa się London, al.Grunwaldzka, Gdańsk). Koszulka w kratę została kupiona jeszcze zimą, kiedy Daria po raz pierwszy przyjechała odwiedzieć mnie w Gdańsku. Nie ukrywa, że udany shopping to jedna z przyczyn, dla której wróciła do tego miasta:)  

My namesake Daria wears a jacket and leggins from Adidas and a checked shirt bought in Gdańsk earlier this year when she came to visit me for the first time. Daria admits that one of the main reasons she came to see me again is a successful vintage shopping :) 


Okulary (moje też) - "Stylownia" , ul. Świętojańska 67, Gdańsk. To też second hand, ale okulary są nowe i w bardzo dobrej cenie ;) 

Sunglesses (that on me too) are from a second hand, but they are actually new, because they also sell eyewear collections there :)


No i nie mogę nie powiedzieć, że Daria ma na ustach kredę do oczu "Smart Girls Get More". Bo tak chciała :D

Oh, I coundn't forget to mention, that on her lips Daria used an eyes pencil by "Smart Girls Get More". Just because she wanted to do it that way :D












Mam nadzieję, że Daria już wkrótce wroci, bo bardzo mi się podoba jej poczucie stylu i umiejętności fotografa. 

I hope that Daria will come to see me again soon, because I like her style and skills as a photographer :) 

81 comments:

  1. Bardzo mi się podoba to palto - gratuluję znaleziska :)!

    ReplyDelete
  2. Bardzo odważny kolor szminki. Brawo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, że może to wyglądać zbyt ekstrawagancko, ale nic nie mogę z tym zrobić - podoba mi się ta szminka :)

      Delete
  3. Sorry, że pewnie zupełnie nie w temacie, ale te drzwi z ostatnich zdjęć są genialne (hm, nie wiem, czy można w ogóle określać drzwi jako "genialne", ale pewnie wiesz co mam na myśli).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak to nie w temacie?! Przecież tło to poważny element street style'u :D

      Delete
  4. Post jest świetny i obie super wyglądacie jednak jak dla mnie kolor szminki Ci zupełnie nie pasuje, sprawił, że wyglądasz na mroczna i zmeczoną, po prostu ten kolorek dodał Ci lat. Idealnie wygladasz w czerwieniach :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za szczerzy komentarz! Rozumiem, ze ciemna szminka zawsze dodaje lat, ale nie potrafię z niej zrezygnować :) Uważam, że muszę lepiej dbać o skórę twarzy, bo powinna być idealna, jeżeli chcę nadał nosić czerń.
      Według mnie, na tych zdjęciach najwięcej lat mi dodaje mi brak słońca. No i mrocność... trochę mroczności nie zaszkodzi :D

      Delete
  5. świetnie wyglądacie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Obie wyglądacie fantastycznie :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Co to za koronowe wyzwanie?
    Uwielbiam okulary Twojej koleżanki. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polaga na tym, żeby przez cały rok codziennie nosić koronę :) Muszę napisać osobny post o tym wyzwaniu, ale mam za dużo informacji na ten temat, nie mogę wszystkiego opracować :)
      Ja nawet trochę zazdroszczę, bo te akulary do mnie w ogóle nie pasują :) Też chciałabym takie mieć :)

      Delete
  8. Replies
    1. To moja osobista walka z kompleksami :)

      Delete
  9. Świetnie dziewczyny !
    fajnie, macie taki dystans do siebie.
    Drugi zestaw z koszulą w kratę bardzo przypadł mi do gustu:)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najważniejsze jest to, że świetnie się bawiłyśmy :)

      Delete
  10. swietnie ci w czarnej szmince <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja też bardzo lubię secon handy :) Szczerze mówiąc tylko kilka rzeczy w szafie mam z ,,normalnego sklepu" a tak to wszytko tam. Jestem niewymiarowa i tylko tam coś na siebie znajdę :P No i zawsze muszę się w czymś wyróżniać :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest dobry sposób na wyróżnienie :)

      Delete
  12. Palto to genialny łup, a kolor szminki jest niesamowity! Obie wyglądacie bardzo stylowo i zdjęcia mają fantastyczny klimat:)

    ReplyDelete
  13. Outfity raczej nie w moim stylu, ale koszula bardzo przypadła mi do gustu. :D

    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najważniejsze, że są w Moim stylu ;)

      Delete
  14. Fajne zdjęcia i ładnie Ci z taką ciemną szminką.

    ReplyDelete
  15. Obie macie akcenty na ustach :D chyba że koleżanka ma bardzo blade usta, w co wątpię.
    Akurat twój płaszczyk/palto jak najbardziej mi się podoba ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecież ma na ustach białą konturówkę :)

      Delete
  16. Replies
    1. If you are going to spam on my blog, I'll never post you again.

      Delete
  17. Ale mega fotki :) I stój i otoczenie! A Twoja szminka mówi wszystko :D

    ReplyDelete
  18. aaa! włosy, korona :D oszalałam! super! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za tak motywujący komentarz :)

      Delete
  19. Szminki pięknie dopełniają stylizacje. ;]
    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  20. Oryginalna jak zwykle! Podoba mi się bardzo atmosfera tych zdjęć, okulary są perfekcyjnym dopełnieniem :-) Wesołych świąt Ci życzę :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      Tboie też życzę wesołych świąt :)

      Delete
  21. Świetnie Ci w takim makijażu. :-)

    ReplyDelete
  22. Dwa różne style :) Obie mi się bardzo podobają :)

    ReplyDelete
  23. Obie wyglądacie super ;) ten makijaż i style ;) bardzo fajne.

    Zapraszam również do mojego kawałka internetu

    ReplyDelete
  24. Chciałabym też umieć znajdować takie skarby w lumpeksach!

    ReplyDelete
  25. To prawda,takie sesje są najlepsze:)
    Świetnie wyglądacie:)

    ReplyDelete
  26. Skoro płaszcz jest wełniany, to pewnie też niesamowicie ciepły? :)
    Zazdroszczę takiej perełki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest cieplejszy od innych, ale w Gdańsku zawsze wieje wiatr, więc najlepszy wybór to zawsze kurtka :)

      Delete
  27. Replies
    1. Mogę poradzić kilka lumpeksów w Gdańsku ;)

      Delete
  28. ten kracisty płaszczyk jest genialny

    ReplyDelete
  29. Palto jest super, z pewnością z second handu, bo tylko tam można znaleźć takie oryginalne rzeczy do ubioru. Taka prawdziwa perełka, dla takich znalezisk człowiek żyje i szpera po tych second handach!

    ReplyDelete
  30. Fajna krateczka w tym palcie - podoba mi się! ;) odważna szmineczka! :)

    ReplyDelete
  31. Zakańczenie wycieczki w Second Handzie - nie ma nic lepszego :P. Też uwielbiam takie sesje na spontanie, mają swój urok. A stylizacje odmienne, barwna i mroczna - każdy znajdzie coś dla siebie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogłabym w taki sposób kończyć każdy shopping :)

      Delete
  32. I love that wool coat! so cool that it was actually made in Ireland. It looks great as an oversize coat and I do like how you styled it. Daria looks fabulous too! Great photos and outfits girls.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your comment! Hope to see you here again :D

      Delete
  33. Odważnie kreatywnie super. Jednak Kochana pomyśl o zmianie czcionki bo jest niezbyt czytelna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie uwierzysz, ale akurat wybieram nową czcionkę! Co za zbieg okoliczności!

      Delete
  34. Też uwielbiam szperanie po sh;) Twój płaszczyk bardzo fajny;) A powiem Ci, że czarna szminka wygląda bardzo oryginalnie i odważnie, ja bym pewnie się nie zdecydowała;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Ja też nie od razu zdecydowałam się na ton szminkę :)

      Delete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz