Tuesday, 15 March 2016

Perfekcja według L'Oréal Paris – BB Krem 5 w 1 Skin Perfection

Na początku stycznia dostałam od L'Oréal Paris maila z propozycją wzięcia udziału w konkursie. Trzeba było napisać swoje noworoczne postanowienie, potem dodać zdjęcie na Instagrama itd. Nie pamiętam, jaka w ogóle była główna nagroda, ale za udział w konkursie gwarantowano zniżkę 40% na produkty z serii Skin Perfection. To jest dobra motywacja do udziału w konkursie – zgłosiłam się, wydrukowałam kupon i wybrałam się do Super Pharm po BB Krem (ok 30 zł w cenie regularnej), bo akurat poszukiwałam kosmetyku tego typu.




Według producenta krem BB zapewnia nam natychmiastową perfekcję – wyrównuje kolor, nawilża przez 24 godziny, koryguje zaczerwienienia i widoczność porów. Ja mam odcień „cera jasna”, ale od razu muszę powiedzieć, że zbyt jasny ten odcień nie jest. Myślałam, że przyda się na lato, kiedy używam ciemniejszych podkładów i BB, ale już wiem na pewno, że nie widzę przyszłości z tym produktem.


Jeżeli chodzi o plusy, to produkt ma stylowe opakowanie, „glamourne” i błyszczące. Ale jak pisałam we wpisie o Sylveco, opakowanie nie ma wpływu na jakość. Dodatkowo krem jest bezzapachowy.


Dość o plusach. Mimo tego, że jest ciemny (ok, trzeba było uważniej wybierać w sklepie, ale wybór podcieniów jest naprawdę mały), na skórze daje brzydki pomarańczowy odcień, który trudno jest zauważyć na testerze czy na swatchach (patrz zdjęcia).


BB ma przydatną konsystencję, jednak nie jest łatwy w naniesieniu, nie mogłam go rozprowadzić nawet gąbką (zwykle używam pędzelka do podkładu, ale w przypadku tego BB o pędzlach w ogóle nie ma mowy).


Ale najgorsze jest to, że produkt w ogóle nie współpracuje z innymi kosmetykami. Niestety nie zapewnia na tyle idealnego krycia (szczerze mówiąc, do ideału w ogóle jest daleko), więc muszę użyć albo korektora i fluidu Under 20, który nakładam pod podkład (BB), albo jakiegoś korektora (np. pod oczy). Jednak kiedy używam czegoś pod BB, on „zpływa”, a kiedy na niego – produkt w ogóle się nie trzyma, nawet jeżeli chodzi o puder.


BB krem jakby mówi - „Jestem perfekcyjny i nie mam zamiaru współpracować z innymi kosmetykami”. Ale skoro nie ma perfekcyjnego krycia, nie ma prawa odrzucać dodatkowych produktów!


Zgadzam się, że nie mam niepodważalnych dowodów, że to właśnie ten BB spowodował alergię, jednak nie wykluczam go z listy podejrzanych. Co wiem na pewno - moja skóra po użyciu nie wyglądała lepiej, nie zauważyłam żadnego nawilżenia.


Czego oczekuję od odbrego BB? Powinien być lekki, niewidzialny na skórze, łatwy w naniesieniu, pielęgujący i zapełniający dobre krycie. Taki krem można nanieść na szybko palcami i przez cały dzień o nim nie wspominać. BB krem z serii Skin Pefection nie odpowiada tym wytycznym.


Z tego co widać na zdjęciach, trudno ocenić, jakie w rzeczywistości ma właściwości, bo starałam się zrobić przyjemny makijaż (dodałam sporo korektora). Ale już wiem, że ten makijaż nie wytrzyma ośmiu godzin w pracy. Krem BB nie zachęca do testowania innych produktów z serii Skin Perfection. Szczerze mówiąc, jest to zakup, którego naprawdę żałuje.


39 comments:

  1. Nie lubię kremów BB i widzę po porównaniu "Przed" i "po", że i ten by u mnie nie zdał egzaminu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Generalnie uważam, że kremy BB to dobry kosmetyk, ale ten to porażka.

      Delete
  2. Dobrze, że mnie nie pokusiło. Ale za to możesz skorzystać z konkursu u mnie i wygrać coś dla ukojenia cery. Mam dwa zestawy hydrolatu z olejkiem, zapraszam :) Zawsze może się przydać :)

    ReplyDelete
  3. Szkoda że krem się nie spisał :( Ja brałam udział w tym konkursie i udało mi się wygrać torbę jakiegoś tam projektanta ( nie znam się na takich rzeczach) Niestety jest tak wielka, że nie da się jej nosić :P Założona sięga mi poniżej kolana....masakra jakaś :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz widzę, ze cały ten konkurs to był dziwny pomysł :)

      Delete
  4. nie znam, ale od kremów BB strasznie zatykają mi się pory :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A czego używasz zamiast tych kremów?

      Delete
  5. "Ja mam odcień „cera jasna”, ale od razu muszę powiedzieć, że zbyt jasny ten odcień nie jest." - to jest już taki standard, że to właściwie przestaje być śmieszne (że o pomarańczowych podtonach nie wspomnę!) :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam kilka marek, które mają naprawdę jasne podkłady i BB, więc myślałam, że to, o czym piszesz, to już zeszły wiek. Nadal nie rozumiem, dlaczego taka duża firma jak L'Oreal nadal prodzukuje za ciemne BB>

      Delete
  6. Gratuluję wygranej.
    Szkoda tylko, że nie jesteś z niej usatysfakcjonowana.

    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Uwielbiam, kiedy ktoś uważnie czyta moje posty :)

      Delete
  7. Ja nadal jestem w poszukiwaniu swojego idealnego kremu BB i nic na razie nie zdaję egzaminu ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uważam, że ten firmy Skin 79 jest niezły, ale miałam tylko próbki.

      Delete
  8. używam krem bb skin79 snail i jest świetny do jasnej cery ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  9. Ojj szkoda, że nie sprawdził się u Ciebie ten krem. Szczerze to bardzo zdziwiłam się. Ja sięgnęłam po ten krem jakiś czas temu...bodajże mam teraz 3 albo 4 opakowanie...i jestem bardzo zadowolona :) Używam go na co dzień..zamiast podkładu :) dodaję korektor a na koniec puder. Dla mnie jest naprawdę fajny. Póki co absolutnie nie zmienię go na inny.. ;] Miałam już kilka kremów BB i ten u mnie sprawdza się fajnie i podoba mi się ;) bużka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To pierwszy komentarz, który broni ten BB :)

      Delete
  10. Moja mama go dostała w prezencie, alec pewnie też będzie z niego niezadowolona; ja od razu miałam co do niego takie przeczucia, ale jak będę u niej, to z ciekawości się posmaruję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie przetestuj i daj znać, jak się sprawdził :)

      Delete
  11. Całe szczęście go nie wybrałam.

    ReplyDelete
  12. z całym szacuniem, ale to chyba najgorszy krem bb jaki widzialam. ani nie kryje, ani nie rozswietla odpowiednio twarzy... wydaje mi sie, ze te standardowe od garniera są o wiele bardziej skuteczne. jesli chodzi o bb i CC kremy to "Nude Magique CC Cream" od Loreal'a mnie sprawdza sie najbardziej z tych ogolnodostepnych firm... a najlepiej poradzilabym Ci koreanski krem bb "Skin79 Super PlusBeblesh Balm BB Cream" koreańczycy strasznie dbaja o cere i tenw zupelnosci spelnia wszystkie wymogi odnosnie kremow bb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam próbki tego BB z Skin 79 i bardzo mi się spodobał. Jak mi sie skończy ten z Garnier, którego aktualnie używam, zamówię go. Zapłaczę te 100 zł i będę wiedzieć, że na pewno się sprawdzi, bo te eksperymenty tylko niszczą skórę :(

      Delete
  13. A już myślałam, że pochwalisz się kremem - ideałem i jutro z samego rana polecę do drogerii po taki sam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczęście, że preczytałaś do końca :)

      Delete
  14. Z początku posta zapowiadał się fajnie, aleee jednak nie dla mnie.
    The balance of my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mówiąc, uważam, że ten BB jest nie dla kogo.

      Delete
  15. Dobrze wiedzieć, raczej go nie przetestuję.

    ReplyDelete
  16. Piękny fiolet masz na paznokciach :) kremu nie znam, ale ogólnie nie przepadam za tą marką.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje :)
      A ja niektórzy ich produkty uwielbiam, a niektórzych nienawidzę :)

      Delete
  17. Nie mamy doświadczenia z BB'kami ale dobrze wiedzieć, że ten się nie sprawdza :)

    ReplyDelete
  18. Trochę słabe krycie. Ja używam od lat krem BB Dr G teraz obecnie Bright + kupuję w Rubishop i jestem baaardzo zadowolona. Super krycie, świetny efekt, stapia się ze skórą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Trochę słabe krycie" to mało powiedziane :)

      Delete
  19. Naradzie same plusy. Lekka konsystencja nie obciąża, naprawdę Buzka staje się po chwili o wiele piękniejsza!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz