Sunday, 20 March 2016

Włosowa aktualizacja | Bioélixire – Macadamia Oil + Collagen | Szampon suchy i mokry

Ludzie myślą, że dramatyzuję, kiedy mówię o pogodzie w Gdańsku, ale wolę być realistką – jeszcze długo nie będziemy mogli zdjąć czapki, szczególnie jeżeli chodzi o miłośników aktywnego trybu życia i długich wycieczek po mieście.
(jak można w ogóle nie dramatyzować, kiedy z rana padał śnieg?!)
Właśnie dlatego dzisiejsza włosowa aktualizacja dotyczy ochrony zdrowia włosów, ich objętości i świeżości w czasie, gdy musimy chować je pod czapkę.
Zapraszam na recenzję produktów do włosów linii Bioélixire- Macadamia Oil + Collagen.






Są dwie cechy, których w sobie nienawidzę – niepewność siebie i dezorganizacja. Wydawałoby się, że już tyle razy o tym pisałam i co mają do tego włosy? Wczoraj wieczorem miałam ważne spotkanie, na którym musiałam dobrze wyglądać. W ciągu dnia cały czas byłam zajęta, ale udało mi się zaplanować godzinę na to, żeby umyć włosy, zrobić uczesanie i makijaż. Ale coś poszło nie tak. Popełniłam błąd kiedy pomyślałam, że 10 minut z tej godziny można poczytać. Kto wiedział, że trafię akurat na najbardziej interesujący moment książki! W rezultacie przez całą godzinę... czytałam! Kiedy sytuacja w książce się wyjaśniła, zrozumiałam, że mam pięć minut na makijaż i uczesanie.


Po co to wszystko opowiadam? Nie dlatego, żeby zrobić reklamę książki Paula Austera „Mr.Vertigo”. ;) W makijażu postawiłam na naturalny chic, trochę BB, róż do powiek, tusz i błyszczyk do ust. A co zrobić z włosami, które ostatnio myłam przedwczoraj? Oczywiście sięgnęłam po suchy szampon Macadamia Oil od Bioélixire.
Nanoszę go na nasady, podnoszę lekko włosy rękami, czekam minutę (nie są wilgotne, ale jednak trzeba poczekać), czeszę grzebieniem i zakładam czapkę.


Po godzinie, kiedy jestem ma miejscu spotkania, ściągam czapkę – włosy są świeże, pachnące i puszyste. Moje włosy po użyciu suchego szamponu nie potrzebują dodatkowych produktów do stylizacji, bo już dobrze się układają. Produkt jest niewidzialny na włosach. To po prostu aerozol, wypełniony świeżością, tak można go opisać.


Uważam, że nie zrezygnuję z tego szamponu, kiedy sezon czapek się skończy, bo już przyzwyczaiłam się do tego, że zawsze mam „grzywę” bez użycia suszarki albo lakieru do włosów. Do tego, jak pisałam w poprzedniej włosowej aktualizacji, miasto ma duży wpływ na świeżość włosów, nawet gorszy, niż czapka. Na szczęście suchy szampon Macadamia Oil ma stylowe kolorowe opakowanie o pojemności 150 ml, które z przyjemnością noszę w torebce.
Szkoda tylko, że tak szybko się kończy :(



Nie lubię pozostawiać na włosach żadnych produktów, nawet jeżeli chodzi o suchy szampon. Do tego muszę przyznać, że czasem przesadzam z suchym szamponem, kiedy chcę mieć JESZCZE WIĘCEJ OBJĘTOŚCI. Żeby dokładnie go zmyć, polecam szampon z tej samej serii, bo, jak już wiele razy tu pisałam, produkty tej samej firmy zawsze najlepiej ze sobą współpracują.


Według producenta szampon nawilża i odżywia włosy, ułatwia stylizację i chroni kolor. Nie widzę żadnych przyczyn, aby mówić, że to nieprawda. Szampon naprawdę dobrze sprawdza się przy oczyszczaniu włosów, ale przy tym nie zmywa złotego odcienia, który aktualnie posiadają moje włosy i który łatwo może zostać żółtym albo brązowym. Według mnie, ten szampon to dobry bazowy produkt do oczyszczania i pielęgnacji włosów.



Trzeci produkt z serii – rewitalizująca maska do włosów. Maska jest dość lekka, więc nadaje się na co dzień (w rzeczywistości myję włosy raz na 2-3 dni) jako zwykła odżywka albo balsam, jednak nawilża o wiele więcej. Produkt naprawdę pogrubia włosy, jednak ich nie obciąża. Jeżeli masz suche włosy, szczególnie polecam zwrócić uwagę ta ten produkt.


Ja nakładam maskę na wilgotne włosy, wmasowuję ją i czekam kilka minut, potem spłukuję. Efekt widać natychmiast – włosy są wygładzone i zauważalnie grubsze. Najważniejsze jest to, żeby nie spłukiwać maski za szybko, potrzeba 3-5 minut, żeby maseczka zadziałała. Dodam też, że produkt jest całkiem wydajny – szampon już prawie się skończył, a maseczki mam jeszcze pół tubki (250 ml).



Serum to silna odżywka do intensywnej regeneracji, nawilżenia i sklejania włókien włosa bez spłukiwania. Używałam tego produktu na końcówki po każdym myciu włosów i z rana, kiedy je czeszę. Nie myślę nawet o pielęgnacji włosów bez produktu tego typu, bo moje rozjaśnione końcówki są bardzo suche, a dodatkowo serum ułatwia rozczesywanie.


Uważam jednak, że to serum to „ciężka artyleria” i nie nadaje się do codziennego użycia, bo trochę obciąża włosy. Produkt idealnie pasuje do włosów z kategorii „bardzo suche”. Kiedy moje włosy z jakiegoś powodu zostały szczególnie suche, dodaję kilka kropli do maseczki i powstałą mieszankę nakładałam na włosy – efekt jest mocniejszy.


Z powodu tego, że serum „mieszka” w niezbyt wygodnej buteleczce (20 ml), często wylewam go za dużo. Pozostałości używam na dekolt i ręce jako olejek. I nawet dobrze się sprawdza! Więc polecam go jako uniwersalny produkt do wszystkiego :)


Podsumowanie

Jak widać, jestem bardzo zadowolona z serii produktów Bioélixire - Macadamia Oil + Collagen. Uważam, że każdego z tych produktów można używać osobno albo od razu zainwestować w całą serię. Najbardziej spodobał mi się suchy szampon, do tego na pewno zawsze będę miała w kosmetyczce serum (w ogóle jestem fanką serum i olejków, mam serum na każdą okoliczność).
Co do efektów – miesiąc temu pisałam, że włosy zatrzymały się we wzroście – teraz wróciły do zwykłych 2 cm w miesiąc. Nie są tłuste u nasad, są dość grube i błyszczące.


Dwa tygodnie temu trochę podcięłam końcówki. Wiem, że wiele osób, które zapuszczają włosy uważają, że podcięcie końcówek to porażka. Jednak trzeba zrozumieć, że zapuszczanie włosów, to nie bunt przeciw nożycom. Nie ma nic dobrego w tym, żeby nosić na sobie martwe końcówki i fryzurę bez formy (to po prostu niezdrowe, bo bardzo irytuje i ma wielki wpływ na ogólny nastrój).
Moja kochana Iga podcięła mi końcówki w taki sposób, że nawet tego nie zauważyłam. Mam poczucie jakby wyrwali mi zęba bez najmniejszego bólu :D


Zapraszam do przeczytania poprzednich aktualizacji (i następnych, bo planuję zmiany! :)).



Produkty Bioélixire - Macadamia Oil + Collagen można zamówić na stronie www.bosco-design.com w najlepszej cenie, a do tego dostać próbki i prezenty od sklepu ;)



116 comments:

  1. Śliczne maja opakowania te produkty, kuszą do zakupu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też się spodobały te pozytywne kolory <3

      Delete
  2. Bardzo fajnie zapowiada się ta seria,jeszcze jej nie znam :)
    masz fajną fryzurkę,dobrze ścięte włosy bo świetnie się układają :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, moja fryzjerka jest dla mnie najlepsza :)

      Delete
  3. A jak wyglądają te produkty pod kątem składów? Szczególnie maska i serum mnie zainteresowały :)

    Jak może kojarzysz też zapuszczam włosy i napisałam o tym cały ogromny poradnik u siebie, więc cieszę się że masz podobne zdanie co do podcinania. Ja miesiąc temu byłam właśnie w tym celu u fryzjera i mam nadzieję, że jeszcze przez dwa-trzy miesiące moje loczki będą się przyzwoicie układały. Potem podcięcie dosłownie o centymetr czy dwa, bo fryzura MUSI mieć formę! Zapuszczaniu na siłę bezkształtnej czupryny mówię stanowcze "nie" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem o wszystkim, co się dzieje z twoimi włosami, bo uważnie czytam każdy wpis ;)
      Kosmetyki z tej serii mają dość prosty skład (szczególnie jeżeli chodzi o serum). Więcej szczegółów można znależć na stronie bosco-design.com. Zwykle nie publikuję składów kosmetyków w przypadku, kiedy dobrze sie sprawdzają. Ale jeżeli coś poszło nie tak, wtedy szukam jakiś błąd w składzie XD

      Delete
    2. Zawsze to jakas taktyka :P Grunt ze Tobie sluzy ;)

      Delete
    3. Składy mają fatalne, u mnie też dziś pojawiła się recenzja :) :*

      Delete
    4. Już widziałam :) Ale, jak już pisałam, nie zwracam na to uwagi, póki produkt działa :) Cel uświęca środki :D

      Delete
  4. Ile miesięcy mówię do siebie, że to już czas wypróbować olejek makadamia i kupuję coś innego :) Ach ta Natura Siberica mnie zawsze z prawdziwej drogi ściąga :P Ciekawe produkty pokazujesz, postanowione: tym razem się skuszę na zakup!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Natura Siberica ma naprawdę dobre produkty do włosów, ale ten olejek jest po prostu unikatowy :)

      Delete
  5. Jak nie wiatr, to deszcz, jak nie deszcz to śnieg-można u nas zwariować, potwierdzam :) A te produkty naprawdę fajne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czapka to najlepszy przyjaciel na Bałtyku :)

      Delete
  6. suche szampony są znienawidzone przez moją skórę głowy ;( nie znam w ogóle tej firmy; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jakie probowałaś? I co się dzieje po użyciu?

      Delete
  7. świetne opakowania mają te kosmetyki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mają pozytywne opakowanie i pozytywne efekty :)

      Delete
  8. Tak pięknie opisałaś działanie tych kosmetyków, że naprawdę Ci wierzę, a ten suchy szampon to widzę, że wprost rewelacja!
    Z pewnością zajrzę do sklepu zatem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem pewna, że produkty Ci się spodobają. Po recenzji kremu BB L'Oreal, który w ogóle się nie sprawdził, to prawdziwe szczęście pisach o dobrych kosmetykach :)

      Delete
  9. Nie używałam produktów tej marki , ale na ten wszechstronny olejek się skuszę:)
    www.khatstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To dobry pomysł, żeby rozpocząć przygodę z kosmetykami Bioélixire :)

      Delete
  10. Bardzo fajna jest ta seria, a suchy szampon też uwielbiam :) W Głogowie też jest cholernie zimno, nie wyłażę dziś :))

    ReplyDelete
  11. Kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco!!
    Super zdjęcia
    Dyed Blonde

    ReplyDelete
  12. Nie znam zupełnie tych produktów i jeszcze nigdy nie próbowałam szamponów "na sucho" ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że zapamiętasz, że cztałaś o nich dobrą recenzję :)

      Delete
  13. Maseczka i suchy szampon mnie zainteresowały :) Wrocław na szczęście ostatnio się trochę rozpogodził, ale zimny wiatr nie daje cieszyć się Słońcem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli gdzieś będzie dobra pogoda, to na pewno we Wroclawiu :)

      Delete
  14. mają ładne kolorowe opakowania produkty z tej serii. Ja jakoś nie mam przekonania do suchych szamponów

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nigdy nie lubiłam suchych szamponów, jeden nawet wyrzuczyłam po pierwszym użyciu, ale ten Macadamia Oil to zupełnie inna sprawa :)

      Delete
  15. Chyba najbardziej zainteresował mnie szampon, choć opakowanie daje po oczach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opakowanie jest "zbyt pozytywne" :D Ale bardzo wygodne :)

      Delete
  16. Nie korzystałam nigdy z suchego szamponu, ale po tym co wyczytałam u Ciebie bardzo bymi sie przydał w niektórych sytuacjach :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  17. Piękne włoski - sporo urosły :)
    Super się układają :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Cieszę się, że zauważyłaś, jak urosły, bo widziałaś, co było na początku :)

      Delete
  18. podobno lekko podcinane włosy rosną szybciej;)

    ReplyDelete
  19. Miałam tylko serum z tej linii, jest świetne do zabezpieczenia końcówek przy suszeniu :) przynajmniej u mnie spisuje się świetnie :)
    The balance of my life

    ReplyDelete
  20. Suchy szampon to by mi się przydał w razie jakiś awaryjnych sytuacji, a że mam suche włosy to i serum pewnie by się u mnie sprawdziło:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serum i suchy szampon to idealny duet :)

      Delete
  21. Nie miałam jeszcze nigdy tych produktów suchy szampon mnie bardzo zaciekawił :)

    ReplyDelete
  22. pierwszy raz słyszę o tej serii, ale ciekawie się zapowiada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem pewna, że jeszcze nie raz o nej przeczytasz dobre recenzje:)

      Delete
  23. uwielbiam uzywac suchych szamponow jednak nie moge robic tego za czesto z uwagi na to, ze strasznie wysuszaja mi skore glowy.
    pogoda mi sie ta seria zwlaszcza ze ma taki ladny kolor opakowania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zauważyłam, że moje włosy i skóra głowy też były lekko przsuszone, ale szampon, maska i serum są na tyle nawilzające, że nie miałam z tym problemów ;)

      Delete
  24. Słuchy szampon to podstawa w mojej kosmetyczce.
    Idealnie odświeża fryzurę.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  25. Zainteresowała mnie maseczka, chyba ją wypróbuje :)
    Zapraszam
    wet-streets.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetna recenzja :) Wciągająca jak zawsze ! A ja ubolewam że nie mam wypchanego portfela bo uwielbiam nowości włosowe !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Włosy - najważniejsza inwestycja :)

      Delete
  27. Super recenzja ;)
    świetnie wygladasz
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. widać, że masz bardzo zadbane włosy:) mi z tego wszystkiego najbardziej się maseczka spodobała :)

    ReplyDelete
  29. Chyba wypróbuję suchy szampon dziękuje <3

    http://missdarkness3.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Nigdy nie slyszalam o tej marce, ale wlosy masz bardzo zdrowe z tego co widac :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że to widać :)

      Delete
  31. Widziałam już gdzieś te kosmetyki. Masz świetną fryzurę :) Może sama nad nimi pomyślę

    ReplyDelete
  32. Opakowania rzeczywiście już zachęcają na samym początku, bardzo mnie zainteresowały te produkty. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  33. Prezentują się bardzo fajnie- jestem ciekawa jak u mnie by się spisały :)
    Piękny masz kolorek na ustach :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, to mój ulubiony Golden Rose.

      Delete
  34. Chyba skuszę się do zakupu, śliczne masz włosy <3 xxx
    http://natalkapk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ten zestaw wygląda fenomenalnie. Wszystko chętnie oprócz suchego szamponu. To u mnie nie zdaje egzaminu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dlaczego nie lubisz suchego szamponu ? :)

      Delete
  36. Szczerze to pierwszy raz chyba słyszę o tych kosmetykach :) Są bardzo interesujące :D
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  37. Masz niezwykle zadbane włosy! Muszę się skusić na tą serię, wiosna idzie, trzeba zadbać o włosy. Pozdrawiam i dziękuję za motywację :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięjkuję za dość motywujący komentarz :D

      Delete
  38. Fajne produkty, pierwszy raz się z nimi spotykam :)

    ReplyDelete
  39. Świetnie układają się Twoje włosy;) A najbardziej zainteresowałaś mnie suchym szamponem;) Teraz używam Batiste, ale chętnie bym wypróbowała kiedyś i ten;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam szampony Batiste i Garnier, ale szczerze mówiąc, tem od Bioelexir jest moim ulubieńcem :)

      Delete
  40. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale jak widać świetnie się sprawdzają ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba słyszałaś o kosmetykach Argan Oil, to ta sama firma.

      Delete
  41. ale piękne masz te włosy ♥ widać że takie zdrowe :)

    ReplyDelete
  42. wypróbowałabym chętnie tę serię :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem pewna, że te produkty Ci się spodobają :)

      Delete
  43. Nienawidzę śniegu, ech! A tych produktów nie znam zupełnie :)

    ReplyDelete
  44. Nie znam tej marki, ale kolorowe opakowania przyciągają wzrok zdecydowanie! :)

    ReplyDelete
  45. pierwszy raz spotykam się z tymi produktami. chętnie bym wypróbowała tę serię.
    Sandicious

    ReplyDelete
  46. Do tej pory nawet nie słyszałam o tej firmie, a suchy szampon znam tylko z Batiste ;) Ale ciekawa seria, opakowania bardzo przyciągają wzrok. I szkoda, że nie są dostępne stacjonarnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może to moje subjętywne zdanie, a ten suchy szampon mi się podoba więcej, niż Batiste, bo efekt jest więcej trwały :)

      Delete
  47. I really like your make up ( I know it is not the theme of the post, but I couldn't help noticing). I haven't tried a dry shampoo yet, I do plan to do it in the future.
    This brand seems really nice.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your comment! I hope you'll be satisfied with this dry shampoo ;)

      Delete
  48. Kurde nie byłam pewna co do tej firmy. W sumie to nawet jakoś źle mi się kojarzyla.
    Ale chyba jednak zamówię bo moje włosy jakoś ostatnio nie chcą ze mną współpracowąc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możesz być pewna, że te kosmrtyki nie zrobią Ci krzywdy :)

      Delete
  49. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale uwielbiam nowości na moich włosach więc pewnie prędzej czy później po nie sięgnę. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też uwielbiam nowości kosmetyczne :)

      Delete
  50. Moimi ulubionymi suchymi szamponami są Batiste, muszę wypróbować i ten! A zdjęcia przepiękne :)

    ReplyDelete
  51. Super jest ten suchy szampon! :)

    ReplyDelete
  52. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    ReplyDelete
  53. Ta seria to dla mnie nowość :)

    ReplyDelete
  54. Bardzo lubię suche szampony ale uważaj bo przy długotrwałym stosowaniu mogą wysuszać włosy. Ja swoje trochę przesuszyłam i musiałam niestety suche szampony odstawić na jakiś czas. Teraz sięgam po nie tylko w naprawdę nagłych sytuacjach.
    Ogólnie pierwszy raz widzę te produkty ale mnie zaciekawiły :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, będę miała na uwadze! Używam suchego szamponu już od dwóch od dwóch miesięcy i nic nie zauważyłam, ale może to dlatego, że szampon i maseczka Macadamia Oil dobrze nawilzają włosy :)

      Delete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz