Sunday, 24 April 2016

Hair colour as an attitude

Music for the post:

Kochani! Dziękuję wszystkim za tyle dobrych komentarzy o moim nowym kolorze włosów. Patrząc na nie przepełnia mnie dawno zapomniane poczucie, że podjęłam dobrą dycyzję.

 Czy kiedyś mieliście takie poczucie? Z czym było związane? 

Dzisiaj przedstawiam Wam moją codzienną stylizację. Jeżeli przez przypadek spotkacie mnie na ulicach Gdańska, to z dużym prawdopodobieństwem będę ubrana w taki sposób :) 
Płaszcz z Zary i Torebka z filcu Torebeczkowo już gościły u mnie na blogu. Wydaje się, że miałam  te jeansy z New Yorkera od zawsze, ale odnowiłam je - zrobiłam dziury, żeby dodać im pazura. Koszulka w kratę jest nowa, ale tylko w mojej szafie, bo w rzeczywistości to second hand. Szukałam idealnej koszuli tego typu już od dawna i w końcu ją mam :) 

Thank you for all your positive comments on my new hair colour! Your support is so important for me <3 
Looking at my violet hair I have this long fogotten feeling when you took a right decision. 

Have you ever felt like that? What it was? 

Today's post is about my casual everyday outfit. If you meet me by chance on the streets of Gdańsk I will probably be dressed this way :)
You've alredy seen Zara coat and hand made felt bag by Torebeczkowo on my blog.  Seems like I always owned these jeans from New Yorker, but they look differnt now, because I've made some holes to make them look more in a rock style. Checkered short is new, but only in sense of my wardrobe, because it's actually from a second hand. I've been looking for a perfect flannel for a long time and now I finally got it :)


Outfit 

Coat / Płaszcz - Zara
Checkered shirt / Koszulka - Cedarwood State (Second Hand)
Jeans / Spodnie - New Yorker / Hand Made
Shoes / Buty - H&M
Felt bag / Torebka z filcu - Torebeczkowo












52 comments:

  1. Świetne zdjęcia , a co do włosów to bardzo ci pasują ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się Twój płaszcz, i fajne Ci te dziury wyszły, takie lubię nie za duże. Dobrze też, że nie na samych kolanach, bo słyszałam, że mało wygodne i się samoistnie powiększają z upływem noszenia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedy robiłam te dziuty, wiedziałam, że nie będą na kolanach, bo nie bardzo mi się podoba, jak to wygląda :)

      Delete
  3. z całej stylizacji w oko wpadła mi torebka :)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam Twój oryginalny styl :-)

    ReplyDelete
  5. Na prawdę świetnie wyglądasz :) Płaszcz przypadł mi do gustu, ciekawy look :) Jeśli chodzi o decyzję to uważam, że przefarbowanie się na czarno było jedną z lepszych decyzji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam czany kolor włosów, przez jakiś czas go miałam i może jeszcze kiedyś do niego wróczę :)

      Delete
  6. Włosy sa ekstra. Podkreślają Twoja orientalną urodę. Wyglądasz zjawiskowo.

    ReplyDelete
  7. świetna zmiana <3 Lubię jak ktos ma nienaturalny kolor włosów. Sama niedawno też miałam pofarbowane końcówki włosów na 'nienaturalno'- bo na zielono. Niestety przez to farbowanie mi się mega włosy zniszczyły i musiałam ściąć, ale jednak dla tego efektu było warto :D A twoje włosy jak zareagowały na farbowanie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje włosy są w dobrym stanie, uważam, że to przez użycie Nanoplex'u, o którym już pisałam na blogu.

      Delete
  8. wlosy slicznie! piekne zdjecia

    ReplyDelete
  9. Twój orginalny styl jest świetny ♥ A kolor włosów przepiękny <33
    Obserwuję :)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kolor włosów piękny :) I bardzo mi się podoba Twoja torebka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, to moja ulubiona torebka ;)

      Delete
  11. Kolor jest super i pasuje do Twojej urody :)
    Nam się marzą włosy jak u Arielki xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Włosy jak u Arielki to moje marzenie od dzieciństwa :)

      Delete
  12. podobają mi się takie włosy i to jak!
    Sandicious

    ReplyDelete
  13. Płaszczyk jest rewelacyjny i idealnie komponuje się z włosami :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  14. koszula i kolor włosów fajni ze sobą współgrają.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tym nowym kolorem mam wiele nowych połączeń :)

      Delete
  15. Ciekawy, dekadencki styl. Podoba mi się kolor i faktura koszuli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Dekadencki styl" :D To mi się podoba :)

      Delete
  16. Jakie super włosy! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Z tymi dziurami bardzo fajnie te spodnie wyglądają, w dobrych miejscach są zrobione. Gdy są bezpośrednio na kolanach to łatwo je podrzeć i wtedy to już się nadają tylko do kosza. Moja pierwsza para tak właśnie skończyła.
    A płaszcz świetny, oryginalny i ciekawy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogładałam wiele zdjęć z dziurami i te na kolanach akurat mi się nie spodobały. W ogóle nie dużu ludzie mają tak piękne kolana, żeby nosić te spodni :D Więc postanowiłam na kolanach nie robić i teraz wiem, że to była dobra decyzja :)

      Delete
  18. swietny kolor wlosow, bardzo odwaznie :D super outfit, podobaja mi sie te spodnie z dziurami :D

    ReplyDelete
  19. Spodnie i koszula mi się niezmiernie podobają ! Płaszczyk nie w moim stylu. A co do Twoich włosów...WOW ! Sama chciałabym mieć podobny kolor. ;)

    Pozdrawiam
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  20. Świetny kolor włosów, ślicznie w nim wyglądasz! Zestaw równie stylowy,ciekawy i b.ładny, a przede wszystkim wygodny! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  21. Ta koszula jest bardzo ładna i pasuje do Twoich włosów ;) W wakacje wybieram się do Gdańska, może Cię zobaczę gdzieś po drodze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj znać, kiedy będziesz w Gdańsku :)

      Delete
  22. Ten kolor jest fantastyczny, to fakt :) Też chciałabym mieć kolorowe włosie ale za bardzo kocham rudy :)

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, rudy jest bardzo piękny.

      Delete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz