Monday, 4 April 2016

Nothing else matters



Temat "Metallica" już gościł na moim blogu tydzień temu (click). Ktoś może pomyśleć, że jestem uzależniona od tego zespołu - nie mam nic przeciwko, bo nie jest to dalekie od prawdy.
W Gdańsku w końcu mamy wiosnę, więc mogę się ubierać nie tylko dlatego, żeby przetrwać na ulicy, ale dlatego, żeby pokazać mój styl. Zapraszam do oglądania zdjęć outfitu <3

You could see Metallica on my blog a week ago (click) and it's here again. Someone could think I'm addicted to this band and I wouldn't argue - it's not far away from the truth :D 
The spring has finally come to Gdańsk, so I finally can dress myself not to survive outside, but to express my style. Hope you'll like the outfit <3 



Płaszcz / Coat - United Colours of Benetton
Spodnica / Skirt - New Yorker
Torebka / Bag - Primark
Koszulka / T-shirt - Szafa mojego męża / My husband's wardrobe
Buty / Shoes - Tamaris


So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting in who we are
And nothing else matters


Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters


Trust I seek and I find in you
Everyday for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters


Never cared of what they do
Never cared of what they know
But I know ...


So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting in who we are
And nothing else matters


Never cared of what they do
Never cared of what they know
But I know ...


I never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters


Trust I seek and I find in you
Everyday for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters












Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know ...


So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting in who we are
And nothing else matters

Zdjęcia / Pictures - Kamil Arcimowicz

80 comments:

  1. Replies
    1. Dziękuję, bardzo miło to cztać, szczególnie od Ciebie :)

      Delete
  2. Genialne :) Elegancka Metalówa :D Zauroczyła mnie torebka, jest bardzo oryginalna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Właśnie tak chciałam charakterizować ten styl "rockowa elegancja" :D

      Delete
  3. Koszulka Metallica w połączeniu z kobaltowym płaszczem - super.
    Bardzo podoba mi się twoje mieszanie stylu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Uwielbiam miksować style ;)

      Delete
  4. Piękna stylizacja, bardzo mi się podoba <3

    ReplyDelete
  5. Bardzo podoba mi się Twój płaszcz, pasuje idealnie do Ciebie :)

    ReplyDelete
  6. Gdyby kolor tego plaszcza byl czlowiekiem to chcialabym miec z nim dzieci ;D Uwielbiam takie elektryczne odcienie niebieskiego!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam to samo! Po prostu szaleję z tego koloru :D

      Delete
  7. Idealnie wyglądasz kochana :*


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  8. Ciekawa stylizacja, bardzo oryginalnie. :-)

    ReplyDelete
  9. Ach jaka kopertówka ^_^

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Podoba mi się to połączenie, jest elegancko, kobieco i drapieżnie:)
    Bardzo ładnie Ci w kobaltowym, a ta torebka - śliczna:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Cieszę się, że to połączenie przypadło Ci do gustu <3

      Delete
  11. Wiosna, lato najlepsze na outfity. Można się fajnie odziac i nie zakrywac wszystkiego plaszczami.
    Tez lubie metallice. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nawet uważam, że jeżeli chodzi o outfity, to wiosna jest nawet lepsza od lata, bo latem cały czas jest za gorąco :) Ale jednak to nie problem na Bałtyku :)

      Delete
  12. Kocham ten teatr ;) Pogodę mamy śliczną, nic tylko spacerować po pracy :)
    A koszulka super, sama wielbię Metalikę:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chociaż ta podoga przetrwa kilka dni i znów będzie zimno, już można powiedzieć, że mamy prawdziwą wiosnę :)

      Delete
  13. Super stylizacja i kocham tą piosenkę. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi się spodobał pomysł polączenia mody i muzyki :)

      Delete
  14. Bardzo ładnie wyglądasz. Super stylizacja.

    ReplyDelete
  15. Płaszcz i torebka świetne :)

    ReplyDelete
  16. metallici nie słucham, ale płaszcz masz świetny!

    ReplyDelete
  17. Ładny płaszcz i fajnie włosy pospinałaś. Podoba mi się, fajnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  18. Świetny płaszcz oraz cudowna kopertówka ;) Jeśli chodzi o zespół to nie przepadam,a aczkolwiek, co kto woli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Według mnie, ta piosenka nie może komuś się nie podobać, trzeba tylko przetłumaczyć tekst ;)

      Delete
  19. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Jest po części rockowa i po części elegancka, po przez płaszcz.
    p.s. miałam chyba taką samą koszulkę z metalliki :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciszę się, że Ci się podoba, bo mi też bardzo się podobają Twoje stylizacje ;)

      Delete
  20. Uwielbiam Nothing Else Matters - u mnie na blogu też pojawił się taki tytuł posta :P ten outfit i muzyka to moje klimaty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podejrzewałam, że Ci się spodoba ten post ;)

      Delete
  21. Kiedyś słuchałam bardzo dużo tego zespołu i uwielbiam tą piosenkę. Stylizacja bardzo mi się podoba, płaszcz przepiękny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Nawet nie wiedziałam, że tyle osób tutaj lubią Metallice :)

      Delete
  22. Ciekawy dobór odzieży :) Wszystko świetnie połączyło się w całość :)

    ReplyDelete
  23. Mój mąż zawsze bardzo lubił ten zespół, więc dzięki niemu znam również kilka ich utworów, które też wpadły mi w ucho :)

    ReplyDelete
  24. Piekny kolor plaszcza jest Cudny! Pzdr

    ReplyDelete
  25. Wiosna jest najlepsza!
    Zabij mnie, ale Metallica to jakoś nie mój klimat.

    ReplyDelete
  26. Aż słyszę tę piosenkę w głowie :) szukasz, łączysz. Fajnie to wygląda ;)!
    The balance of my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Ciszę, że ta piosenka gra w Twojej głowie też :)

      Delete
  27. Kolor tego printu na koszulce podbił ten płaszcz. No i do włosów Ci b. pasuje.

    ReplyDelete
  28. Na torebkę w podobnym stylu poluję już jakiś czas :) Ech Meta, kolejny zespół z młodości, który bardzo lubiłam. A ta piosenka to już jest klasyk :)

    ReplyDelete
  29. Ja tego zespołu za często nie słucham, aczkolwiek mam kilka ich piosenek na swojej playliście. :D Świetny makijaż ! ;)

    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że po tym poście będziesz słichać więcej ;)

      Delete
  30. Wow! Piękna stylizacja! Chciałabym mieć taki płaszcz :)

    ReplyDelete
  31. Teoretycznie powinno to się ze sobą gryźć...a wygląda świetnie!!!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za teorią nie zawsze idzie praktyka :)

      Delete
  32. Genialny płaszczyk ;) Jak i cała stylizacja ;) Zespół znam, ale nie słucham ich muzyki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :D
      Ale szkoda, że nie słuchasz ;)

      Delete
  33. Uwielbiam ten kawałek, Metallica jest super!!! A połączenie t-shirtu (z takim printem ) z eleganckim płaszczykiem świetne!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Ciszę się, że też lubisz Metallicę :)

      Delete
  34. I love Metallica too! They're great, aren't they?...and they make me think of my teenage years. Nothing Else Matters used to be one of my favourite songs when I was in high school...and I also really like Sandmand and Whiskey in the Jar. James has a heavenly voice.

    You look stunning! I really like that blue coat....and Metallica tee, naturally:):):).

    ReplyDelete
  35. kocham Metallica! mialamkiedy taka koszulke , pewnie jeszcze gzdies matak w polsce ja trzyma :) super 1

    http://villemo20.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz