Friday, 15 April 2016

Vintage || Old fashioned coat

Ten post nie ma jakiegoś szczególnego zamysłu. Po prostu ja i Kamil mieliśmy trochę czasu, dzień był ciepły i słoneczny, więc postanowiliśmy zrobić zdjęcia. Skoro nie ma zamysłu - nie będzie dużo tekstu. Tylko zdjęcia stylizacji i piosenka, która też nie ma żadnego związku z postem, po prostu ostatnio cały czas gra w moich słuchawkach :D
Tym razem chciałabym zaprezentować Wam mój dość kontrowersyjny płaszczyk. To ten rodzaj ubrań. który ja nazywam "vintage", a moja mama "staromodny". Niektóre reczy po prostu niemożliwe przetłumaczyć mamie - np. dlaczego kupiłam w second handzie płaszcz starszej pani i jestem z tego strasznie zadowolona :) 
Btw, prawie wszystkie ubrania w tej stylizacji są z second handów, oprócz torebki. Chociaż akurat ona wygląda jak najbardziej vintage, jest dość nowa i została kupiona we Włoszech. 
Zapraszam do oglądania zdjęć! 

This post has no special idea. Kamil and me, we just had some free time, the day was warm and sunny, so we decided to take some pictures. As there is no idea - there isn't much to write about. Just outfit's pictures and music, which also has no relation whatsoever with the post, but lately it has been playing in my headphones pretty often :D
This time I want to show you my quite controversal coat. This is the kind of clothes I call "vintage" and my mum call them "old-fashioned". There are some things I just cannot explain to my mother - for example why I bought an old woman's coat in a second hand shop and feel so happy about that :)
Btw, almost everything in this outfit is from second hand shops, except for the bag. I know, it looks the most vintage of all, but it's actually quite new and I bought it in Italy :D
Have a good time looking at the photos and listening to the song <3
























Outfit : 

Coat / Płaszcz - Four Seasons of London
Sweater / Sweter - Atmosphere
Leggins - New Look 
Boots / Buty - Amazonga
Bag / Torebka - CM (Italy)
Scarf / Szalik - H&M
Jewellery / Biżuteria - Lokaah 
Glasses / Okulary - Stylownia (Gdańsk, ul.Świętojańska 67) 

Zdjęcia / Photos - Kamil Arcimowicz 

62 comments:

  1. Świetne zdjęcia i extra stylizacja! Bardzo podoba mi się ten akcent z diademem. Do twarzy Ci w tej fryzurce, jest super. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  2. Extra!!!! A legginy mam identyko ;)

    ReplyDelete
  3. jeen z moich ulubionych Outfitów :)

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja, wszytko do siebie bardzo pasuje :) Ważne że się dobrze w niej czujesz :)

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjny look! Podobasz mi się w tym kolorze!

    ReplyDelete
  6. Niesamowite zestawienie :O !! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  7. Całość fajnie wygląda! PS. W dalszym ciągu widzę koronę ;-)

    ReplyDelete
  8. Wpadła mi do oka Twoja torebka, jest pięknym podsumowaniem retro stylizacji!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam ją, chciaż w ogóle nie jest wygodna ;)

      Delete
  9. Fajny zestaw.
    Trochę vintage, trochę nowoczesności - podoba mi się !
    Płaszcz ma genialny kolor.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Lubię łączyć style :)

      Delete
  10. Niecodzienna stylizacja i zdjęcia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze się bawiliśmy, robiąc te zdjęcia ;)

      Delete
  11. Pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta stylizacja. Ogółem bardzo lubię stylizacja w stylu vintage, są takie inne, wyjątkowe :) Fakt nie każdemu one pasują, ale tobie bardzo :) Sama się dobrze w takich czuje i podobno też mi pasują więc się ciesze :) Dostałam nawet kiedyś komplement, ze mam urodę taką retro :) Wracając do twojej stylizacji, bardzo fajne buty oraz chusta, ale i tak najbardziej podoba mi się ten płaszcz, jest genialny i w cudownym kolorku :) Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa!
      To prawda, że masz retro urodę i stylizacje w stylu vintage są Ci do twarzy.

      Delete
  12. A ja w przeciwieństwie do Twojej Mamy sądzę, że właśnie w tym tkwi moda. Szukanie okazji w lumpeksach oraz ubieranie się na przekór panującym standardom mody.
    Uwielbiam program, w którym prezenterka z szaf babć czy mam wygrzebuje stare ubrania i tak je przerabia, że "szczęka opada". Oczywiście trzeba też umieć szyć, co nie jest takie łatwe. Ale podziwiam twój styl i cieszę się, że jeszcze są blogi, które nie tylko pokazują sieciówkowe ubrania!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za tyle motywacji!
      Też cięsto przerabiam ubrania z second handów, żeby dopasować do siebie.

      Delete
  13. Bardzo stylowo Ci w tym płaszczu :> Kolor przepiękny i długość idealna! Łup zdecydowanie udany.
    Swego czasu i mi ta piosenka zasiedliła się w słuchawkach, razem z całym nowym albumem Arctic Monkeys. Świetny jest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uważasz, że długość jest idealna ?:) Bo ja miałam, wątpliwości - nie jestem wysoka i mogę nosić ten płaszcz tylko do szpilek :)

      Delete
  14. hej, bardzo fajna stylizacja w stylu Vintage, lubię takie wyczucie stylu. Najbardziej podoba mi się ten płaszcz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że płszczyk się spodobał :)

      Delete
  15. Całość bardzo ciekawie się łączy i prezentuje na zdjęciach :) Leginsy szczególnie nam się podobają. No i jest tez korona! Kropka nad i :D

    ReplyDelete
  16. Piękny trencz bardzo mi się podoba kolor <3 pasuje ci!

    www.milordka.pl

    ReplyDelete
  17. Szczerze to płaszcz nie w moim stylu, ale torebka świetna. Też zdarza mi się kupić coś w second handach.

    ReplyDelete
  18. hehehehe rzeczywiście - torebka najbardziej vintage z całej stylizacji :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Torebka i płaszczyk to vintage, ale z różnych czasów :)

      Delete
  19. Hej, czekam na nowy post Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ładna stylizacja ,a przede wszystkim ten płaszcz to cudo *.*

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Hm, torebka, choć nowa, rzeczywiście wygląda starzej. Fajnie wyglądasz, widać, że lubisz bawić się modą i masz swoje zdanie. Brawo!

    ReplyDelete
  22. this coat is divine! I love vintage outfits....and you could have fooled me with that bag. I would have never guessed it was brand new, it has a very strong retro look to it. All in all, I really like this outfit.

    I can understand you...Nobody understand why I shop in second hand too. I try to explain them that the clothes used to be made of materials that were of better quality so it is actually an investment to buy vintage...but nobody listens to me:).

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, I'm so so happy that someone understands me :) When you buy something in a Second Hand shop, you can be sure that it is valuable, beause it already survived much more, than the new one. So many times I had to throw out my new clothes after the first washing! I know, there ia alot of garbage in the Second Hand shops, but if are patient, you'll find a real treaure ;)

      Delete
  23. Płaszcz i torebkę chętnie bym Ci skradła! ;)

    ReplyDelete
  24. Ciekawa stylizacja, fajna miejscówka i zdjęcia. Dobre połączenia kolorystyczne. Ja lubię niebanalne torebki - a tu taką widzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Delete
  25. Bardzo ładna torebka :)
    Ślicznie Ci w takich kolorach :)

    ReplyDelete
  26. Świetny post. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    ReplyDelete
  27. Piękny kolor płaszcza i ta torebka vintage - cacuszko <3 jest bardzo oryginalna. Przypomina mi torebkę mojej mamy z jej lat młodości, nie wiem czy jeszcze ją posiada, muszę spytać. W ogóle urodowo przypominasz mi moją mamę jak była młodą dziewczyną :) Co do Twojego ostatniego komentarza u mnie, to sama nie rozumię tego jak kiepskie blogi, z marnym tekstem i zdjęciami są tak poczytne. Może to wynika z tego trendu obs za obs, kom za kom, like za like. Ja jestem z innego pokolenia i nie działam w ten sposób. Jeśli mnie blog zaciekawi, zostaję na dłużej bez obiecywania 'coś za coś'. Na szczęście Ty nie musisz się tym martwić, blog masz ciekawy, jesteś autentyczna, sympatyczna, czytelnicy zostawiają mnóstwo komentarzy. Świetnie sobie radzisz pzdr
    www.adrianaemashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, to dla mnie najlepsza motywacja! <3

      Delete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz