Friday, 13 May 2016

In the middle of nowhere

Music for the post:



Maj - z rana zimno, w ciągu dnia gorąco, a wieczorem pada deszcz. Istnieje tylko jeden sposób, żeby przetrwać - ubierać się na cebulkę. Im więcej masz warstw, tym lepiej jesteś przygotowana i tym więcej masz szans na przeżycie dnia :D 
Pociąg po nas nie przyjechał i zostaliśmy gdzieś w środku pola. Chociaż mąż mówił, że mam typowy miejski outfit, postanowiliśmy zrobić zdjęcia z naturą w tle.

May - it's cold in the morning, hot during the day and it rains in the evening. There is only one way to survive - layers. The more layers you have, the better prepared you are, the more chances you have to live through the day :D
Our train didn't come and we were stuck somewhere in the field. Even though my husband argued, that I have a typical urban outfit, we decided to take pictures with the nature in the backgroud.  



























 









 

 



 


 


Stylizacja / Outfit

Ramoneska / Leather Jacket - Bershka
Koszulka / T-shirt - Top Shop (Second Hand)
Leginsy / Leggins - New Look (Second Hand)
Sweter / Cardigan - M&Co (Second Hand)
Buty / Shoes - H&M
Kolczyki / Earrings - RocRocInk



38 comments:

  1. Charakternie i z pazurem, tak jak u Ciebie lubię! :-)

    ReplyDelete
  2. Niesamowity kolor włosów! ♥

    ReplyDelete
  3. świetny, drapieżny zestaw:)

    ReplyDelete
  4. świetnie w rockowym klimacie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio ten klimat bardzo mi się podoba :)

      Delete
  5. Świetne zestawienie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  6. No uwielbiamy Cię w tych włosach! Super wyglądasz w tym mocnym stylu ;)

    ReplyDelete
  7. Jejuuu. Cudowne masz te włosy !! <3

    ReplyDelete
  8. Im dłużej na Ciebie patrzę tym bardziej mi się podobasz w tych włosach. Charakterna z Ciebie dziewczyna. Bardzo ładne zdjęcia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Szkoda, że to nie naturalny kolor ;)

      Delete
  9. Bardzo ładne zdjęcia, pewnie wspominałam już, ale świetnie wychodzisz na zdj :) Bardzo fajne tło jeśli chodzi o te zdj z drzewem w tle, ale bardzo łądne sa tez zdj w trawie ;'0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Co do zdjęć, to dzięki mojemu mężowi :)

      Delete
  10. Replies
    1. Dziękuję :) Ma też się podoba pomysł z agrafkami od RokRok Inc :)

      Delete
  11. Kojarzysz mi się tu z Raven z X-menów :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mogę powiedzieć, że mi to się podoba :)

      Delete
  12. Genialny outfit z pazurem, muszę Ci napisać że masz fantastyczny kolor włosów :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  13. Dobrze spożytkowaliście czas bo sesja wyszła świetnie! Przez Ciebie tęsknię za fioletowymi włosami, muszę się powstrzymywać przed ponownym farbowaniem na tęczowe kolory - obiecałam to sobie :P A outfit w moim ulubionym stylu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tęczowe kolory! Też o tym myślałam, ale w końcu zrozumiałam, że nie lubię kolory na tyle, że wszystkie mieć na głowie :) Aktualnie kontynuję testować fioletowe farby :)

      Delete
  14. Świetna sesja :) Tutaj widać jak twój kolor włosów jest piękny :D Szkoda że mi brakuje odwagi do takich zmian. Niby bym chciała mieć ,,inny" kolor włosów ale ciągle się boję opinii innych

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też się bałam, nawet bardzo. Ale po farbowaniu zauważyłam, że ludziom obojętnie, jakie mam włosy.

      Delete
  15. Swietne zdjęcia i ciekawy rockowy a la Roling Stones outfit :-)

    ReplyDelete
  16. sliczna ta kurtka! chce taka!

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz