Sunday, 1 May 2016

New Crown // Challenge // Aliexpress

Music for the post :


 
Dotarła kolejna paczuszka z Aliexpress, a w niej ... nowa korona! Chciałam się pochwalić, podzielić się miłością do zakupów na Aliexpress i przypomnieć, dlaczego koronę noszę codziennie :)
Post o moim noworocznym wyzwaniu:
Chciałabym co miesiąc robić mini sprawozdanie o tym, jak mi to idzie - ostatni post był akurat miesiąc temu. 
 Szczerze mówiąc, myślałam, że fioletowe włosy nieco utrudnią to wyzwanie - przecież będę dodatkowo musiała nosić koronę na kolorowych włosach! Ale w tym kolorze czuję się na tyle naturalnie, że w ogóle nie zauważyłam różnicy. 
Nawiasem mówiąc, pamiętacie, jak pisałam, że od kiedy noszę koronę, małe dziewczynki patrzą na mnie z uwielbieniem? To był tylko początek! Teraz, kiedy mam fioletowe włosy, one po prostu szaleją :D 

I got a package from Aliexpress and found in there ... a new crown! So now I want to brag about my new jewellery, to tell you how much I like shopping on Aliexpress and remind, why I wear my crown everyday. 
Here is the post about my New Year's challenge:
I'd like to post a short report about how it goes every month - the last post appeared exactly a month ago. 
To be honest I thought that violet hair will make the challange more difficult for me, because I'll have to wear a crowm on violet hair! However I feel so naturally in this colour, that it didn't make any difference. 
BTW, do you remember when I wrote about how little girls look at me with admiration when I wear my crown? Now, when I also have violet hair, they just go crazy about me :D


 






T-Shirt / Koszulka - Topshop (Second Hand)
Earrings / kolczyki - RokRokInc

42 comments:

  1. Dawno mnie tu nie było i muszę napisać, że bardzo ładnie Ci w tym kolorze włosów.

    ReplyDelete
  2. jej, to pierwsze zdjęcie jest magiczne i te oczy cudne ❤️

    ReplyDelete
  3. swietna korona! piekne zdjecia i kocham kolczyki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że zauważyłeś kolczyki, bo to moja kolejna współpraca ♡

      Delete
  4. Jakie piękne zdjęcia! I korona świetna (już CI kiedyś pisałam, że odważna jesteś z tą koroną!) :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, że za każdym razem mnie motywujesz.

      Delete
  5. Super pomysł z koroną. Bardzo ładnie Ci w kolorowych włosach :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia.
    A ten diadem jest śliczny, fajnie wygląda na twoich włosach.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  7. Ten kolor włosów jest naprawdę piękny :)

    ReplyDelete
  8. Ciekawie to wygląda, alternatywnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, to właśnie był mój cel :)

      Delete
  9. Idealnie sie prezentuje jeszcze raz na Twoich włosach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  10. Korona jest przepiękna! I kto by pomyślał, że tak dobrze zgra się z fioletowymi włosami :D Też byśmy oszalały na Twój widok w realu xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Szkoda, że mam za krótkie włosy, korona wyglądałaby jeszcze lepiej :)

      Delete
  11. Przepiękna korona! Pasuje Ci do włosów. :-)

    ReplyDelete
  12. Ojej! Wyglądasz wspaniale! Jak Księżniczka! Nie dziwię się, że małe dziewczynki są oczarowane! :) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Najważniejsze, że czuję się jak księżniczka :)

      Delete
  13. Gorgeous, love your hair! New follower :)
    xo Annie
    New England Romance

    ReplyDelete
  14. Bardzo dobrze że chodzisz w koronach bo trochę życia wprowadzasz na tych szarych ulicach a włosy mistrz!

    ReplyDelete
  15. Wow, nie sądziłam że taki niecodzienny kolor włosów może tak świetnie wyglądać! I szczerze mówiąc - ta korona ogromnie Ci pasuje;) Mam nadzieję, że nie spotkałaś się ze złośliwymi komentarzami smutnych ludzi. Pozdrawiam z Bloga o okularach

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)Ostatnio spotykam coraz mniej negatywnych komentarzy :)

      Delete
  16. this is really great,you have such a lovely blog! :D i hope you're having an amazing day!

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
  17. O, Volbeat - dawno nie słuchałam :D Zdecydowanie pokrywa nam się gust muzyczny. Korona wydaje mi się większa od poprzedniej, ale wygląda bardziej wystawnie :)
    Daj znać jak będziesz następnym razem we Wrocławiu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za każdym razem, kiedy jestem we Wrocławiu, chcę do Ciebie napisać, ale nigdy nie wiem, co będę robić i na jak długo zostanę :( Latem na pewno przyjedziemy na dłuższy czas:)
      A koronę wybrałam większą, żeby rozwiać mój eksperyment :)

      Delete
  18. Ślicznie się prezentujesz w tej koronie!

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz