Wednesday, 4 May 2016

Wrocław Guitar City - Gitarowy Rekord Guinnessa 2016

Music for the post:


Gitarowy Rekord Guinnessa polega na tym, że kilka tysięcy ludzi zbiera się w jednym miejscu i gra piosenkę Jimiego Hendrix'a "Hey Joe" na gitarach. W tym roku wydarzenie zebrało aż 7344 osób i rekord pozostał we Wrocławiu. Przyznam szczerze, że nigdy w życiu nie widziałam tylu gitar jednocześnie!
Jest to niezwykły dźwięk i niesamowity klimat jedności wszystkich fanów muzyki. Jestem bardzo dumna z tego, że wzięliśmy w nim udział. Wydarzenie było na tyle inspirujące, że postanowiliśmy znów zacząc uczyć się gry na gitarze i zagrać coś razem z mężem (on akurat teraz wybiera piosenkę, więc muzyka gra bardzo głośno i nie mogę się skoncentrować na poście :D)
Niech zatem będzie to nasze pierwszomajowe postanowienie!
Zapraszam do oglądania zdjęć z rockowej majówki ;)

 Guitar Guinness World Record is an event which takes place every year in Wrocław, Poland. During this event thousands of people gather in a one place to play Jimi Henrix's song "Hey Joe". This year 7344 guitar fans took part, so the previous record was broken. It was incredible! I've never seen so many guitars in a one place before:)
The sound was very unusual (where else can you hear 7000 guitars playing at the same time?). I'm so happy and proud that we were a part of this. It was such an inspiring experience, that my husband and I decided to practice more and play something together (right now he's choosing a song and the music is so loud, that I can't concentrate on my blog post:D).
Let's say then, that it's our 1st May resolution :)
Have a nice time looking at the pictures from our International Rockers Day 

Moja stylizacja. Mąż powiedział, że wyglądam jakbym była gwiazdą rocka, a on po prostu pomaga nosić gitarę :D 
My outfit. My husband said I look like if I was a rock star and he's just helping me to carry my guitar :D


Ale wszyszcy wiedzą, jaki jest utalentowany :)
However everybody knows how talented he is :) 





Mówiąc o upominkach,  Kamil kupił mi koszulkę festiwalową, bo wie, że każde wydarzenie jest lepsze, kiedy mogę mieć jakieś ubrania :)
Speaking about gifts, Kamil bought me a festiwal T-shirt. He knows that every event is better when I can get some clothes.





  

  


















Outfit / Stylizacja
Baker jacket / Ramoneska - Bershka
Jeans / Spodnie - Calliope
Blouse / Bluza - Second Hand
Shoes / Buty - H&M
Pendant / Wisiorek - RokRokInc


32 comments:

  1. jezu, mega podoba mi sie Twoj kolor wlosow <3

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz ! Zazdroszczę Ci udziału w tym wydarzeniu, mi się to zawsze marzyło ale moje osiągnięcia w graniu na gitarze skończyły się na ,,Wlazł kotek na płotek"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za komplement :) Masz przed sobą rok, że nauczyć się grać "Hey Joe" :)

      Delete
  3. Wyglądasz świetnie! Zgadzamy się z etykietą "gwiazda rocka" i to taka niepokorna wręcz xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak nie mam talentu do śpiewania, kompensuję stylem :)

      Delete
  4. Byłam tam raz na tym pobijaniu rekordu, nigdy w życiu nie widziałam tyle gitar naraz! :))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, tyyke gitar to coś niesamowitego!

      Delete
  5. swietnie! stylizacja bomba :)

    ReplyDelete
  6. Wyglądałaś no... Odlot totalny! Rewelacja! Rockowa królowa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co będzie, kiedy nauczę się grać :)

      Delete
  7. Ta gitara z lotu ptaka świetna fota :) Stylizacja mocno rockowa...dla mnie bomba. Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasem http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to zdjęcie jest wyjątkowe. Rzadko dodaję nie swoje zdjęcia, ale musiałam go dodać do posta :)

      Delete
  8. świetne wydarzenie ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :*

      Delete
  9. Słyszałam o tej akcji.
    Musiało być naprawdę fajnie i klimatycznie.


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  10. super ! nie wiedziałam nawet ,że w Polsce organizowane są takie imprezy , bardzo fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też się dowiedziałam przez przypadek :)

      Delete
  11. Właśnie z Instagrama dowiedziałam się, że byłaś na rekordzie :) W tym roku nie było mi dane w nim uczestniczyć, a gitara stoi i kurz łapie... A wpadacie może na koncert Iron Maiden w lipcu do Wrocławia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba nie, może na "Capital Rock" w sierpniu :)

      Delete
  12. Cudowne przeżycie i świetnie wygladałas :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  13. Jaki masz fajny lawendowy kolor włosów !

    ReplyDelete
  14. Love the look and the jam session!
    xo Annie
    New England Romance

    ReplyDelete
  15. Widziałam w Tv to wydarzenie:),a Twój kolor włosów obłędny!:)<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Szkoda, że nie widziałaś mi w TV :))

      Delete
  16. Bardzo pasuje do Ciebie taki styl i gitara oczywiście też! Świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz