Sunday, 19 June 2016

Czerwcowy haul zakupowy // Collective haul

Music for the post:


Nie będę przepraszać za moją nieobecność na blogu - jak zawsze mam więcej projektów, niż czasu, sił i zdrowia. Kiedyś nauczę się lepszej organizacji i wybieraniu priorytetów, ale nie tego lata - tego lata mam za dużo planów :D
Oczywiście nie brakuje mi czasu tylko na to, żeby robić zakupy, więc dzisiaj macie czerwcowy haul zakupowy czyli moje niezbędniki na lato. Zapraszam! 

I'm not going to appologize for my absence - I always have more projects than time, strength and health. One day I'll learn how to be organised and set priorities, but not this summer - this summer I have so much to do! 
If it comes to something I always have time for, it is deffinateky shopping, so you have a collective haul here or my summer essentials. 


Po pierwsze to najwygodniejsze uniwersalne trampki z Sinsay. Bardzo mi się podoba, że mają czarny pasek i sznurowadła, bo dzięki temu optycznie nie powiększają stopy i pasują do jasnych i czarnych ubrań. 

First of all I want to show you the comfiest basic sneakers by Sinsay. What I like most about them is that they have a black line and shoelaces, so they don't make my feet look bigger and can be combined with either white or black clothes. 


Trampki kosztują około 50 zł i są dostępne w kolorach białym, czarnym i burgund. Chyba powoli zacznę zbierać kolekcję :) 

The snearkers cost 50 zł (13 €), they're available in white, black and burgundy. Looks like I'll have the whole collection soon :)


Druga perełka pochodzi z second handu, to chusta z czaszkami od Dorothy Perkins (5 zł). Jest delikatna i drapieżna jednocześnie, może dodać pazura każdej stylizacji. 

Another tresure from a second hand shop is this skull scarf by Dorothy Perkins (1,30 €). It looks sophisticated and sharp at the same time, and adds edginess to every outfit.  


Szukałam takiej chustki po to, żeby mieć ją w torebce w razie zmiany pogody. Chusta jest do tego idealna - cienka, lekka i nie zajmuje dużo miejsca. 

I was looking for a scarf like that, because I wanted to have it in my bag in case of weather changes. This one is perfect for the purpose - it's thin, light and doesn't take much space.


Pewnego dnia "płakałam" w Sinsay'u, że nie mam 40 zł na crop top w paski z długim rękawem, a kilka dni póżniej znałazłam taki sam w second handzie za 5 zł. Nie wiem, skąd pochodzi, bo nie było żadnych etykietek, ale jakość jest świetna. 

Once in a Sinsay store I was really upset because I didn't have 40 zł to buy a striped long-sleeved crop top. The next day I found the same one in a second hand shop for only 5 zł! I don't its brand name, because all the tags where removed, but the quality is really good. 


Zakładam crop top do letnich sukienek bez rękawów i - voilà - jestem gotowa na niestabilną bałtycką pogodę! 

I put this crop top with my sleevless summer dresses and - voilà - I'm ready for treacherous Baltic weather!


Jeszcze jedno znalezisko z Sinsay (ok. 50 zł) - welurowa torebka z frędzlami. Generalnie nie bardzo lubię, gdy coś jest "z frędzlami", ale to już moja druga torebka w tym stylu (kopertówka z frędzlami Primark tutaj). Przez te frędzle zwykła czarna torebka wcale nie jest nudna.

Another peace from Sinsay is a black velour fringe bag. I actually don't like when something has fringe, but this is my second bag like that (the one from Primark you can find here). The fringe makes the simple black bag lookes less boring. 


Nie chciałam na lato nic skórzanego, bo skóra bardzo się grzeje w upały, welur to bardzo wygodna i stylowa opcja na gorące dni. W torebce muszę mieć dosłownie wszystko, co posiadam. A jeżeli czegoś nie mam -  trzeba to dokupić i też włożyć do torebki, więc rozmiar jest dla mnie idealny. 

I didn't want a leather bag for the summer, because leather becames very hot in sunny days, so I think that velour is a better option. I must have  litteraly everything I own in my bag. If I don't own something, I'll buy it and put it in my bag. As you can see, its size is just perfect for me.


Jednak ulubieńcem czerwca na pewno zostanie dżinsowa kurtka <3 Znałazłam ją w second handzie i kosztowała 30 zł (wiem, że to nie dużo na taką kurteczkę, ale zwykłe kupuję coś za 3-5 zł, więc dla mnie to było prawdziwa inwestycja!).



However, a real the best of best for june is the denim jacket over here. I found it in a second hand store and it costed 30 zł (it's not much for a denim jacket but considering that I usually buy something for 3-5 zł, it was sort of a fashion investement for me:D)


Warto było zainwestować! Kurtka idealnie pasuje do granżowego stylu 90-tych, ale trochę elementów w stylu etno dodaje jej kolorów. Wcześniej nie słyszałam o firmie Bellfield Clothing, ale teraz będę miała ją na uwadze - jakość i design bardzo mi się spodobały.


The jacket was worth investing! It combines denim style os the 90s and etno pattern which adds some colors to the whole look. I'd never heard about Bellfield Clothing before I found the jacket. From now on I'm going to follow them, because I really like the design and cloth's quality. 


Kurtka jest uszyta w taki sposób, że jest jakby oversize'owa, ale nie dodaje selwetce objętości przez to, że ramiona są na swoim miejscu - to prawdziwa sztuka krawiectwa.

The jacket is cut in such way that it looks oversized, but it doesn't add any volume to the silhouette, because shoulders are in their proper place - this is a true art of making patterns. 


Stylizacja z tą kurteczką na pewno trafi na bloga, żeby można było zobaczyć, jak to wszystko wygląda. 

I'll deffinately post an outfit with this jacket so that you could see how it looks like. 






I na koniec - wisiorek "żyletka" z Lokaah (3.5 zł)

The last but not least - a razorblade pendant by Lokaah (0,70 €) 


 
Jakie miałyście zakupy w czerwcu? 
Wiem, że miesiąc jeszcze się nie skończył, ale skończyła się kasa, więc już jestem gotowa na podsumowanie ;) 

What did you buy this June?
I know, the month is not over yet, but my money is, so I'm ready to make a summary :) 


42 comments:

  1. Chcemy te trampki! A byłyśmy w Sinsay i ich nie było :/ Chyba będziemy polować na nie w poniedziałek w Lidlu xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiedziałam, że można taki znaleźć w Lidlu :)

      Delete
  2. Kurtka totalnie doskonała!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co mogę powiedzieć? Magia second handu :D

      Delete
  3. ta jeansowa kurtka jest genialna, była warta swojej wysokiej jak na SH ceny! Choć ostatnio zauważyłam że w niektórych SH ceny zaczynają być większe niż w sieciówkach.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też zauwarzyłam, że ceny czasem są dość wysoki :( Dlatego staram się wybierać się do second handu wyłącznie w dni "wszystko po 5 zł", żeby nie zbankrutować ;)

      Delete
  4. uwielbiam bluzki w paseczki, mam ich w szafie całe mnóstwo :)

    ReplyDelete
  5. Muszę sobie sprawić taką kurtkę jest idealna 👌 zapraszam też do mnie http://marylooks.blogspot.com/ pozdrawiam i miłego dnia 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogę poradzić kilka dorbych second handów w Gdańsku, tam zawsze coś takiego znajdziesz:)

      Delete
  6. kurtka jest po porostu genialna ! szerze, to i tak świetna cena. jest po prostu idealna, wszędzie szukam dłuższego oversize

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację, nie muszę narzekać na cenę, w sieciówkach takie kurteczki są o wiele droższe.

      Delete
  7. jeansowa katanka prezentuje się super ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  8. Cóż za perełki dorwałaś:*

    ReplyDelete
  9. Kurteczka jest moim numerem uno!

    https://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2016/06/ootd-turban.html

    ReplyDelete
  10. Mam bardzo podobny top i wszystko mi się spodoba :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę, bo mi się podoba twój styl :)

      Delete
  11. Kurtka przecudowna, chciałabym taką. Dawno żadna mi się tak nie podobała :D

    ReplyDelete
  12. Pierwszy raz zobaczyłam tą kurtkę na Twoim Instagramie i od razu mi się bardzo spodobała :) Świetny łup z second-handu! I do tego ciekawy wisiorek - ja bym nosiła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Jeżeli kiedyś przyjedziesz do Gdańska, pokażę Ci kilka dobrych second handów :)

      Delete
    2. A z chęcią, ale będę dopiero we wrześniu :< Dam znać!

      Delete
  13. Zakupy pierwsza klasa, podoba mi się dosłownie wszystko, no może poza wisiorkiem ( żyleta nie w moim stylu ). Paski uwielbiam, z chustą jest tak jak piszesz, torba duża u mnie tez musi być, trampki uniwersalne, no i dżinsowa kurtka, jest super! Zatem czekam na nowe fotki:))

    ReplyDelete
  14. Ojacie, ta kurtka jeansowa jest kapitalna! Te "indiańskie" wzorki dodają zupełnie innego wyrazu i charakteru tej katance. Chętnie bym ją przygarnął ^ ^

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się, że ty też wybrał coś dla siebie z tego posta XD

      Delete
  15. Fajne ciuszki i cudowna torebka .

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz