Saturday, 30 July 2016

SHE FOOT Professionals // No36 Jedwab do Stóp // Summer foot care

Music for the post:



Kto mieszka nad morzem i regularnie odpoczywa na plaży? Ja :D A kto jest na tyle leniwy, że nigdy nie ma cierpliwości do końca usunąc piasek ze stóp, zakłada buty, a póżniej cierpi na otarcia i suchą skórę? To też ja :(     
Już pisałam o tym, jak dbać o włosach latem, a w ulubieńcach czerwca jest kilka słów o olejkach do opalania. Czas na stopy! 
Jedwab w spray'u No36 do stóp oraz krem do stóp SHEFOOT trafiły do mnie jeszcze we wrześniowym Joybox'ie, ale postanowiłam działać strategicznie - pozostawić produkty do pielęgnacji stóp na lato, kiedy będą najbardziej potrzebne. Zapraszam na recenzję! 

Who lives by the sea and goes to the beach everyday? It's me :D And who is so lazy that haven't got enough patience to remove all the sand from her feet, put on her shoes and suffers from corns and dry skin? Me again :( 
I've already written about summer hair care and you can find some information on suntan oils in my June favourites. It's time for summer foot care! 
I got Silk foot spray No36 and a foot cream by SHE FOOT in September, but decided to act  strategically and leave these foot care products for summer, when I would need them most.
Have a good time reading my review!


Instagram : daria_arcimowicz

Krem do stóp firmy SHE FOOT Professionals zawiera "roślinne komórki macierzyste z magnolii". Jeszcze nigdy nie miałam produktów o podobnym składzie i słowa "komórki macierzyste" nic mi nie mówią, ale wydaje mi się, że to właśnie te komórki mają taki brzydki specyficzny zapach, który jest nie do zniesienia :) Krem musi mieć niesamowite nawilżające i antystarzeniowe działanie, żebym mogła to wybaczyć ;)  

Foot cream by SHE FOOT Professionals contains "stem cells of magnolia" which actually means nothing to me, because I've never had cosmetics with similar ingredients and I'm not so good at biology. It seems to me that these cells are the main reson of a specific strong smell, which I just can't stand. A cream must have a really strong moisturizing and anti-aging effect for that I could forgive such an awful smell :) 
   

Do tego w aktywnych składnikach są: masło Shea, masło arganowe i panthenol (B5). Szczególnie podoba mi się zawartość panthenolu, bo ten składnik naprawdę "leczy" bolesne otarcia. Kiedy przeczytałam, że krem jest hipoalergiczny, uśmiałam się - kto ma alergiczne stopy?! Ale jak okazuje się, to dość rozpowszechniony problem. Przepraszam i dodaję, że krem nie podrażnia skóry ;)

Apart from that, among active ingredients you may find - Shea oil, Argan Oil and panthenol (B5). I particulary like the presence of panthenol, because this one really "heals" painful corns. When I found out that it was a hypoallergenic cream, I couldn't help smiling - who has allergic feet?! As it turned out, it's a quite common problem. I offer my apologies and should add that the product doesn't irritate my skin. 


Moja opinia
Kiedy zobaczyłam swoje stopy po użyciu tego kremu, pomyślałam "Może nie będzie nic złego, jeżeli będę stosować go też do twarzy?". Skóra jest nawilżona, gładka, aksamitna w dotyku, jakbym to nie ja biegała cały dzień po mieście w butach na obcacach na gołą stopę . Producent obiecuje efekt młodej, satynowej skóry stóp, i to prawda na 100%. Polecam stosować wieczorem, żeby ukoić stopy po ciężkim dniu. 

My opinion
When I saw (to be more precise I sensed) my feet after applying the cream, I had only one thought - "Is it OK if I use it for my face as well?" My skin was moisturised and silky, as if it wasn't me who spent the whole day in heels barefoot. The labels says that it guratees young and smooth foot skin, and it's 100% true. I would recommend to apply the cream in the evening in order to comfort your irriteted skin after a long day. 


A z rana przyda się Jedwab do stóp w spray'u No 36, który ma za zadanie chronić stopy przed otarciami i pęcherzami, potem i nieprzyjemnym zapachem, tworząc jedwabistą osłonę. Według producenta produkt zawiera naturalny jedwab. Ma typowy dla dezodorantu zapach, od razu po naniesieniu odczuwa się przyjemny chłód.

And in the morning you'll need Foot Spray With Real Silk No 36, which protects your feet from corns and water-blisters, from sweat and bad smell by creating an invisible and breathable barrier. According to the label it contains real silk. It has a subtle scent, typical for a deodorant.  After applying it I always feel a pleasant chill. 


Moja opinia
Pierwsza myśl, kiedy trafił do mnie ten produkt? Zobaczyć, jak się sprawdzi na siłowni! Efekt bardzo mi się spodobał :) Drugi test - trampki. Często zakładam trampki nawet w upały, bo nigdy nie siedzę na miejscu, cały czas jestem w ruchu i nie ma wygodniejszego obuwia niż trampki. Do trampek zakładem cienkie bawełnianie skarpetki (tyle szczegółów xD), ale to też nie gwaratuje świeżości stóp.  

My opinion
My first idea when I got a foot deodorant? To see how it works in a gym! I liked the effect and decided to proceed to a more serious trial - sneakers. I often put on sneakers even during the hottest days, bacause I never stay at the same place and sneakers are the most comfortable shoes in the world. With sneakers I put on thin cotton socks (so much information xD), but it doesn't guarantee fresh feet either. 


Jedwabiu w spray'u używam z rana, kiedy wiem, że będę miała bardzo aktywny dzień. Przez pierwsze kilka godzin dosłownie odczuwam świeżość. Jeżeli w ciągu dnia ponownie zastosuję produkt, mam poczucie jakbym umyła stopy zimną wodą.  

I use silk spray in the morning, when I know I'm going to have a long and active day. Within the first hours I feel freshness or even coolness. When I apply it again during the day I have a feeling as if I washed my feet with a cool water.  


Polecam używać obu produktów razem - spray chroni stopy przez cały dzień i pomaga zachowywać przyjemny zapach, ale może trochę suszyć skórę, patrząc na niezbyt naturalny skład. Wieczorem do gry wchodzi krem, który intensywne nawilża i pozostawia efekt "satynowej skóry". 

I highly recommend to use both products - deodorant protects your feet through the day and helps to keep them fresh, but it could dry your skin a little, because of its not-all-natural ingredients. That's why in the evening you should apply moisturizing cream, which makes your feet silky and smooth. 


Czy już miałyście możliwość założyć sandałki i odpocząć na plaży? :D 
 Have you had a possibility to put on your sandals and go to the beach yet? :D

26 comments:

  1. Świetna recenzja obu produktów!!! My właśnie odpoczywamy i korzystamy z wolnej chwili jak i również pięknej pogody ;) pozdrawiamy serdecznie :*

    ReplyDelete
  2. Mam ten zestaw w zapasach.
    Ależ fantastycznie wygladasz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :D
      A dlaczego w zapasach? Czas skorzystać z tych kosmetyków :)

      Delete
  3. Hmm może wypróbuję , bywam nad morzem czesto ;)

    ReplyDelete
  4. Pięknie wyglądasz! Takie preparaty do stóp to must have każdej walizji w wakacje! :) melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Szkoda, że spray nie można zabrać do samolotu :(

      Delete
  5. Nienawidzę chodzić w sandałach :P Cały czas śmigam w balerinach i właśnie leczę poobcierane stopy :( Nie wiem jak to działa: śmigam w tych samych butach od poniedziałku, bęc: przedwczoraj nagle mnie obtarły. Wczoraj założyłam inne, było git, a dziś... całe podeszwy stóp poodparzane. Nie pojmuję jak to się dzieje, że raz jest dobrze, a raz taka tragedia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam ten ból - też miałam buty, które były idealnie wygodne, ale pewnego dnia mnie obtarły. I miłość się skończyła :(

      Delete
  6. Bliskości morza bardzo ci zazdroszczę. Ja muszę tłuc się 500 km aby poleżeć na plaży.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bliskość morza ma swoje minusy - pogoda cały czas się zmienia :)

      Delete
  7. O jedwabiu do włosów już słyszałam, o takim do stóp - pierwszy raz! Ciekawy kosmetyk, widzę, że się nieźle sprawdza w ciepłe dni. Chyba sobie podobny zafunduję :)
    Z tymi komórkami macierzystymi też ciekawa sprawa - obstawiałabym raczej, że to jakiś ,,wyciąg" albo ,,pozostałość" po żywych komórkach, gdyż takie w kremie raczej nie przeżyją. A zapach pochodzi raczej od innych składników niż samych komórek. Działanie ma też całkiem fajne, a panthenol to składnik idealny :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję farmaceucie wszystko się wyjaśniło :D

      Delete
  8. Może jesteśmy dziwne ale nie lubimy nakładać kremu na stopy xD Bardzo nas to uczucie denerwuje :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie jest dziwnie! Mój mąż, np, wogóle nienawidzi kremy :)

      Delete
  9. Świetnie i masz super figurę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. A jakie miałaś? Bo ja przetestowałam tylko ten jedwab i jeszcze nie wiem, czy pozostałe produkty są warte uwagi :)

      Delete
  11. cotton socks are always a good choice during the Summer days. I used to make fun of tourists wearing sandals with socks when I was a kid, but now I totally get it! Foot deodorant is also a good choice. Blisters on feet are mostly caused by the fraction on the skin and sweating so foot deodorant can actually help us prevent skin damage on our feet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't know if it's deodorant or the shoes are just comfortable, but I havn't got any blisters from wearing H&M sandals, which you could see in the other post.

      Delete
  12. Aaa to o tym jedwabiu wspominałaś u mnie :) miałam kilka produktów no36 zwykły taki dezodorant w zielono niebieskim opakowaniu i krem,akurat dezodorant był ok ale zapach miał ostry tzn taki duszący strasznie i drapał po gardle natomiast krem już był bardzo kiepski nie sprawdził się ale tego z jedwabiem nie miałam. U mnie ogółem słabo wypadają drogeryjne produkty do stóp jedynie apteczne dają radę tak jak ta moja zasypka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apteczne produkty są zawsze lepsze od drogeryjnych :) Kremy do twarzy, np, kupuję tylko tam;)

      Delete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz