Thursday, 4 August 2016

Bioélixire ARGAN OIL Hydrating - Shampoo + Mask | Włosowa aktualizacja

Music for the post:



Ten miesiąc był dość nietypowy, jeżeli chodzi o moją pielęgnację włosów, bo prawie nic nie robiłam - myłam włosy szamponem Argan Oil, po umyciu na 5 min nakładałam nawilżającą maseczkę z tej samej serii, a zamiast farbowania obserwowałam, jak pięknie zmywa się fiolet. 
Włosy mi nie wypadały, nie panikowałam, nie próbowałam wszystkich możliwych produktów, żeby to poprawić. Uważam, że to bardzo dobra tendencja i dlatego kosmetyki Argan Oil z aktywnym kolagenem i kwasem hialuronowym są warte uwagi. 
Zapraszam na recenzję kolejnych produktów z serii Argan Oil od Bioélixire 
(już pisałam na ten temat tutaj)

If it comes to my haircare this month, it was quite unusual - I washed my hair with Argan Oil shampoo, after that I applyed hydrating hair mask for 5 min and instead of dying my hair I observed purple colour washing out in such a beautiful way.
I didn't lost my hair, didn't panic, didn't try all the cosmetics available to save the situation. I think it's a good tendency, that's why Argan Oil haicare products with active collagen and hyaluronic acid deserve our attention.
Have a good time reading my review!
(and don't forget to check my previous post about Argan Oil cosmetics)  

Żeby pokazać aktualny stan moich włosów, zebrałam kilka zdjęć, zrobionych przez ostatni tydzień.

To show my current hair situation I prepared some pics I had made lately. 


Wiele razy tu pisałam, że odkąd rozjaśniłam i pofarbowałam włosy na fioletowo, zaczęło się dla nich piękne, ale bardzo trudne życie :) Z jednej strony, w końcu mam wymarzony kolor, który zwraca na siebie uwagę i podkreśla mój styl, ale z drugiej - farba szybko się zmywa, pozostawiając "puste" porowate włosy. 

I'd been writing here so many times that when I bleached my hair and dyed it purple, a new interesting, but difficult live begun for them. On the one hand, I finally have my dream color, which grabs attention and highlights my style, but on the other - hair dye washes out easily, leaving my hair dry and damaged. 


Nie narzekam! Piękny kolor, komplementy i nawet propozycje od fotografów są warte tego, żeby trochę więcej dbać o włosy. Przecież po to istnieją kosmetyki, żeby pomagać kobietom w takich sprawach! Uważam, że udaje mi się bardzo efektywnie utrzymywać włosy w dobrym stanie za pomocą wspaniałych kosmetyków, o których co miesiąc opowiadam na blogu.

No complaints here! Beautiful color, compliments and even propositions from photographers are worth it, you just need to take more care about your hair. All in all, hair care products exist to help women with this! I think I've been able to handle it pretty well with some help from valuable beauty products, about which I write on my blog every month. 


W tym miesiącu postanowiłam nie odnawiać koloru. Częściowo dlatego, że farby Manic Panic kosztują 70 zł za opakowanie + dostawa :) Ale raczej dlatego, że chciałam zobaczyć, jak odcień Purple Haze będzie się zmywać (efekt na zdjęciach). W związku z tym powstał problem - czym wypełnić porowate włosy i jak zapewnić im odpowiednie nawilżenie, biorąc pod uwagę lipcowe upały. 

This month I decided not to refresh my colour. Partially because Manic Panic hair dye is way to expensive for me. But the main reason is that I wanted to observe how Purple Haze washes out (you can see it on my pictures). That's why a new problem appeared - how to treat my thin bleached hair and moisturize them at all stages of hair care. 


Problem określiłam, teraz przechodzimy do rozwiązania czyli do szamponu i maseczki Argan Oil :)
Now when we've discused the problem it's time to talk about the solution - Argan Oil shampoo and hair mask :) 

Składniki aktywne: 

1. Oryginalny wyselekcjonowany Olejek Arganowy to "płynne złoto" Maroka, bo produkują go wyłącznie w tym kraju. Zawiera antyoksydanty, witaminę E, ma ochronne i wzmacniające właściwości.  Żeby zrobić 1 litr oleju potrzeba 35 kg owoców drzewa arganowego i ok. 8 godzin pracy. Czy jest sens pisać, że jest dość drogi, nawet w Maroko? Moja siostra, która akurat tam podróżowała, przywiozła wszystkim małe buteleczki oleju. Olej okazał się świetny, więc wszyscy zaczęli pytać, dlaczego przywiozła tak mało. "Dlatego, że nie jestem milionerką!" - odpowiedziała. Muszę się pochwalić, że wcześniej już słyszałam o kosmetykach Argan Oil i zaproponowałam po zakończeniu "oryginalnego" oleju przejść na serum Argan Oil (click). Bardzo się cieszę, że nikt nie zauważył "podmiany", więc mogę podsumować, że olej arganowy z Maroka i kosmetyki Argan Oil naprawdę mają wiele wspólnego.  

 Active Ingridients

1.Original Argan Oil is a "liquid gold" of Marocco, because it's produced only in this country. It contains antioxidants, vitamin E, has protective and strengthening power. It takes 35 kg of argan tree fruits and 8 hours of work to make 1L of argan oil. Should I say it's quite expensive even in Marocco? When my sister came back from her trip to Marocco, she brought us little bottles of argan oil. We liked it so much and started asking her, why she hadn't bought more of it. "Because I'm not a millionaire, that's why!" - was the answer. I'd like to brag that I'd already known about Argan Oil cosmetics, so when an "original" oil ended up, I suggested using Argan Oil Serum (click). I'm happy to say that nobody has any troubles with the switch, so I can resume - Argan Oil cosmetics and original argan oil have much in common. 


2. Kwas hialuronowy jest stosowany do wypełnienia zmarszczek, nawilżania i rewitalizacji. Na szczęście włosy nie mają zmarszczek, ale już pisałam o tym, że potrzebuję wypełnienia. Oczywiście, że rozjaśnione włosy można wypełnić, np. koloryzującą odżywką. Przez jakiś czas będą grubsze i elastyczne, ale to tylko czasowe rozwiązanie problemu. Kwas hilauronowy nie tylko wypełnia włos, ale też odbudowuje go, więc zawartość tego składnika jest dla mnie obowiązkowa. 

2. Hylauronic Acid is used in cosmetology to fill wrinkles, hydrate and revitalize skin. Luckily hair doesn't have wrinkles :) However I've already written about this a thousand times - bleached hair needs a filler. Of course you can fill it with a toner, but it's a temporary solution. Hylauronic Acid does not just fill hair, it restores it, so I think it's a highly important ingredient. 

 
 
3. Aktywny kolagen to składnik, który odpowida za elastyczność. Jeszcze z zajęć fizyki pamiętam, że jeżeli coś jest pozbawione elastyczności, to szybko się łamie. Niestety, to dotyczy też włosów. Pamiętam czasy, kiedy bałam się dotknąć włosów, bo za każdym razem one pozostawały u mnie w rękach i bardzo nie chciałabym do tego wrócić. Uważam, że kolagen to dobre rozwiązanie problemu, bo jest stosowany nie tylko w kosmetologii, ale też w chirurgii jako środek przyspieszący regenerację skóry. Chyba potrafi odbudować włosy ;) 

3. Active collagen is  an element responsible for flexibility. From the school science lessons I remember that if something is not flexible it breakes easily. Unfortunately, it's true for hair as well. The times when I was afraid to touch my hair because a part of it always stayed in my hand are still alive in my memory, and I don't want it back. That's why I think that collagen is an essensial part of hair care products. Collagen is even used in cosmetic surgery for skin regeneration, so it's strong enough to repair your hair ;)    


Moja Opinia

Dla mnie słowa "delikatne oczyszczanie" mają szcególne znaczenie. Tak, szampon musi dobrze zmywać środki stylizacji i oczyszczać włosy, ale nie chcę razem zmywać farby i trzech warstw włosa (po tym zwykle pozostaje tylko siano). Szampon Argan Oil oczyszcza naprawdę delikatnie, pozostawiając włosy elastyczne i nawilżone. Co do maseczki, to jestem z niej bardzo zadowolona i uważam, że dla suchych włosów jest o wiele lepsza, niż zwykłe odżywki. Nakładam ją na 5 minut, zwracając uwagę na końcówki. Najbardziej mi się podoba, że to tylko 5 minut, a efekt jak po pięciu godzinach z olejem i reklamówką na włosach. Po użyciu włosy są grubsze, jedwabiste, a co najważniesze - łatwo się układają i pozostają proste przez dwa-trzy dni (tak, ostatnio jakoś rzadko myję włosy i to wystarcza:D)

 My Opinion

The words "gentle cleansing" have a special meaning for me. OK, a shampoo must wash out styling products and cleanse hair, but not along with hair dye and three layers of hair structure (leaving a pile of hay). Argan Oil Shampoo provides a real "gentle cleansing" and leaves my hair flexible and moisturized. When it comes to hair mask, I like it so much because it's better for dry hair, than a usual hair conditioner. I apply it only for 5 minutes, paying attention to the ends. The best thing about it is that I spend only 5 min, but the effect is like if I've spent five hours with oil mask and plastic bag on my head. After applying, my hair is thiner, silky, and - most importantly - easy to style. Btw, it remains straight for two or three days (I know, I don't wash my hair often lately and that's enough for me:D)  


Szczerze polecam kosmetyki do włosów Argan Oil i zapraszam na stronę dystrybutora 

P.S. Muszę podjąć jakąś decyzję na temat tego odrostu, bo już zaczyna mnie irytować. Mam pomysł, ale o tym następnym razem :) 

 P.S. I should make a decision about these roots as soon as possible, because they are starting to irritate me. Actually I have an idea, but I'll tell you about it next time :) 

96 comments:

  1. Thanks for sharing! Your hair looks amazing <3

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetna recenzja i piękne włosy :)

    ReplyDelete
  3. Skład tego serum "arganowego" > Cyclopenta Siloxane, Dimethicone, Dimethiconol,Caprylic/Capric Tri-glyceride,Parfum, Linalool,Limonene,Argania Spinosa Kernel Extract,Benzop henone-3,Simmondsia Chinensis Oil,CI26100,CI47000,Butylene Glycol,Helianthus Annuus Extract,CI 61565

    Olej jest w śladowej ilości (znajduje się po zapachu) więc z prawdziwym arganowym ma niewiele wspólnego :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli w składzie byłby 100% olej arganowy, to było by nie serum, a zwykły olej arganowy, kosztowałby więcej i byłby dostępny tylko w Maroko ;) Jednak serum ma dobrą cenę i można go kupić w Rossmann'ie. Ale najciekawsze jest to, że po testowaniu razem że 100 % olejem okazało się, że nie ma dużej różniczy w działaniu. Jak zawsze, sprawdzam wszystko w praktyce, a teorie pozostawiam naukowcom :D

      Delete
  4. nieziemski kolor włosów ;) jestem zachwycona ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  5. Włosy masz coraz fajniejsze. Świetna recenzja!!!!

    ReplyDelete
  6. Nie znam tych kosmetyków :) Ja nie mam zbytnio teraz czasu na pielęgnacje wiec taka maseczka może się u mnie spisać :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mój codzenny problem - nie mam czasu na "domowe spa", więć wybieram kosmetyki, który działają od razu :)

      Delete
  7. Sama używając różnych kosmetyków widzę, że jedne działają na mnie mniej inne bardziej. Dlatego ufam Twojej opinii co do tej serii. A pierwsze ujęcie Twoich włosków jest zachwycające :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa! Możesz być pewna, że wszytsko testuję na własnych włosach ;)

      Delete
  8. Twoje włosy pomimo tych wszystkich zabiegów są naprawdę w świetnej kondycji. Dobre kosmetyki to podstawa, jak widać. Zaciekawił mnie ten kwas hialuronowy. Obecnie kończy mi się mój olejek orientalny ( jojoba, słonecznik ) z Marion i będę musiała się za czymś rozejrzeć. Twoje propozycje podobają mi się.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz dość jasny blond, więc kosmetyki Argan Oil na pewno dobrze się sprawdzą na Twoich włosach.

      Delete
  9. Świetny post. :) Osobiście zrezygnowałam na jakiś czas z koloryzacji, zmęczyło mnie właśnie ciągłe farbowanie i pilnowanie, aby nie uwalić czegoś aktualnym kolorem. Stosowałam tonery. ; /

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uważam, że Twoje włosy wyglądają świetnie.

      Delete
  10. Faktycznie latem kolory na włosach płowieją szybko.. Myślę że skuszę się na tą maskę:-) Jestem bardzo ciekawa co wymyślisz z tymi odrostami :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że maseczka Ci się spodoba, bo masz dość jaśne włosy :)

      Delete
  11. olejek argonowy z tej marki miałam, ładnie pachniał.

    ReplyDelete
  12. Ciekawe produkty, chyba się skuszę na olejek.
    Ostatnio mam mocno wysuszone włosy.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  13. Jesteś pierwszą blogerką jaką widziałam z tak nietypowym kolorem włosów, ale musze przyznać że pasuje Ci ten kolor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Cieszę się, że udało się wyróżnić :D

      Delete
  14. Myślę, że kiedyś się skuszę na te produkty ;-)

    ReplyDelete
  15. Lubię Twoje odważne kolory na głowie :D

    ReplyDelete
  16. Miałam kiedyś olejek tej marki :)

    ReplyDelete
  17. Amazing post dear,very interesting!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  18. O produktach Argan Oil słyszałam wiele dobrego i pewnie skuszę się na nie prędzej czy później. Twój kolor nawet kiedy się zmywa to i tak pięknie wygląda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem pewna, że będziesz zadowolona z tych produktów :)

      Delete
  19. Twoje piękne włosy są warte takiej pielęgnacji ;)

    ReplyDelete
  20. Chyba będę musiała sobie ten duet kupić. Kolagen jest bardzo przydatny w organizmie - miałam o tym sporo na biochemii i biomateriałach ;) I niestety - jakoś po 25 roku życia kolagenu mamy coraz mniej, przez to chociażby babcie mają zmarszczki, a nastolatki nie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, wiem, że kolagen potrzebny jest nie tylo włosom ;)

      Delete
  21. Produkty zapowiadają się świetnie :-) A Twoje włosy - wyglądają po prostu pięknie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Delete
  22. Muszę przyznać, że ten fioletowy kolor jest świetny! :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Powoli zmywa się i już jest prawie niebieski :)

      Delete
  23. Znam markę Bioelixire - mam od nich serum na końcówki z olejkiem arganowym. Spisuje się świetnie na moich wysokoporowatych włosach i mogę je polecić ;)

    Co do szamponu, to fajnie, że jest taki delikatny - nie lubię tych mocnych, które nadmiernie przesuszają włosy i robią siano na głowie :((

    PS. Masz przepiękny kolor! Nigdy nie spotkałam się z takim połączeniem fioletu i błękitu. Zakochałam się w nim ^-^


    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa!
      Cieszę się, że kosmetyki Bioélixire dobrze się sprawdzają :)

      Delete
  24. Świetna recenzja! Przejrzysta, poznawcza i z humorem :) Na pewno rzucę okiem na produkty bosco-design! Poza tym piękne włosy, Dario, zadroszczę! ;)

    ReplyDelete
  25. nie stosowałam kosmetyków marki argan oil, ale recenzja zachęcająca, bo efekt swietny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że udało mi się pokazać dobre efekty :)

      Delete
  26. Zawsze przechodzę obok nich obojętnie, a tu takie psalmy pochwalne! Chyba następnym razem zaopatrzę się w tę maskę - podoba mi się efekt "5 godzin pielęgnacji w 5 minut" :D
    P.S. Uwielbiam Twoje włosy!

    ReplyDelete
  27. Unreal color! Cool!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary of Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    ReplyDelete
  28. Na prawdę odważny kolor!
    Produktów niestety nie znam. =/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Uwielbiam pokazywać na blogu coś nowego ;)

      Delete
  29. Fakt, że włosy wyglądają odlotowo i przyciągają uwagę :)

    ReplyDelete
  30. Gorgeous! You look lovely dear!
    Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    ReplyDelete
  31. No piękne masz te włosy ❤️

    ReplyDelete
  32. your hair still looks amazing, even if the purple dye is starting to wash out:)....and the roots are cool, I always liked roots, remember how Madonna used to wear them back in the day.

    Purple colour is mesmerizing, but I can understand why you don't want to continue dying your hair. Hair dye can be very damagining to hair. It is good you managed to find good hair products.

    I remember your other post about argain oil products. I know they are really good for hair (and skin). This shampoo seems fantastic and this hydrating argan oil mask seems like the perfect way to take care of our hair.

    Have a nice day!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know it's not what a person with purple hair should say, but I got bored of my purple hair, I'm looking for a new kolor or at least for another shade or purple :)

      Delete
  33. Przekonałaś mnie do tego duetu, lubię szybkie maseczki 5 minutowe jeszcze jak dobrze odżywiają włoski do czego chcieć więcej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam na 100% - szybkie maseczki to podstawa codziennej pielęgnacji :)

      Delete
  34. Uwielbiam kosmetyki do włosów, zwłaszcza te naturalne lub naładowane naturalnymi składnikami jak olejki:)Bardzo dziękuję za miłe słowa na moim blogu, zapraszam częściej! Również chciałam zaobserwować, ale wyskoczył mi jakiś błąd:( Na pewno zaobserwuję jak tylko będę mogła, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  35. Jestem zachwycona Twoimi włosami :)

    ReplyDelete
  36. mam przepiękny fiolet na włosach! u mnie nie wyszedł, a raczej wyszła oberżyna ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy przed farbowaniem rozjaśniłaś włosy?

      Delete
  37. Wow, Twój kolor włosów jest niesamowity :) stosowałam kiedyś olejek arganowy i dawał bardzo fajny efekt :)

    ReplyDelete
  38. Nie dziwię się tych komplementów i propozycji od fotografów, ponieważ masz świetny i przyciągający wzrok kolor włosów :)
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za komplement, bardzo mi miło <3

      Delete
  39. Masz śliczny kolor włosów, a te kosmetyki pewnie wypróbuję, bo cały czas szukam idealnych produktów do pielęgnacji włosów:)

    ReplyDelete
  40. Naprawdę fantatyczny kolor. Sama też chciałam w wakacje taki mieć, rozjaśniłam włosy i zrezygnowałam. Bałam się właśnie zmywania i tego, że po wakacjach nie przywrócę ich do porządku, a jestem nauczycielką :D
    Jedyna wariacja na jaką sobie pozwalam to mocna szara płukanka

    ReplyDelete
    Replies
    1. To była dobra decyzja, bo kolor nigdy nie zmywa się do końca.

      Delete
  41. Uwielbiam patrzeć na zdjęcia Twoich włosów :) Kolorek jest świetny :) A co do produktów Argan Oil, to niestety nie miałam okazji ich jeszcze używać

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Koniecznie musisz przetestować Argan Oil ;)

      Delete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz