Tuesday, 9 August 2016

Denim jacket

Music for the post:


Jakiś czas temu w poście zakupowym pisałam o tej kurteczce z Second Handu i torebce Sinsay. Obiecałam, że pokażę wszystko na sobie, ale w Gdańsku jest tak ciepło tego lata, że nawet nie było kiedy założyć kurteczki. Wczoraj w końcu zebrałam się do sesji, która miała na celu pokazać stylizację, ale coś poszło nie tak... W rezultacie mamy na zdjęciach trochę stylu, trochę gotyckiej urody Gdańska, odrobinę głupot, grę światła i cienia, a nawet... tęczę. 
Zapraszam do oglądania! 

A while ago in the Collective Haule I mentioned a denim jacket I'd found in a second hand store and a Sinsay bag. I promised to create an outfit and show how it looks on me, but this summer is so hot in Gdansk, that I didn't have an occasion to wear a denim jacket! Yesterday I finally found time to make some pictures, which were supposed to represent the outfit, but something went wrong. In the end you can find everything here - a bit of style, the gothic charm of Gdansk, insanity, game of light and shadow and even... a rainbow. 
Hope you'll like it! 



Jeszcze kilka słów na temat bluzki, bo jest dość niezwykła. Znałazłam ją w second handzie kilka miesięcy temu, ale nie nosiłam, bo nie wiedziałam, jak ją stylizować. Przypomina mi nawet nie vintage, a kostium historyczny :) Szczerze mówiąc, to moja koleżanka zwróciła na nią moją uwagę, kiedy byłyśmy razem w ciucholandzie.
"Zobacz, znałazłam coś dla Ciebie. Jest czarna i dziwna" - powiedziała. 
Cieszę się, że ktoś rozumie mój styl :D 

A few more words about the top, I find it very unusual. I got it in a second hand, but I never wore it, because I had no idea how to style it. As for me, it not even vintage, it's a historical style :) Oh, I should admit, that it wasn't me, who noticed the top in a second hand shop, it was my friend.  
"Look, I found something for you. It's weird and black" - she said.
It's nice to know your friends understand your style :D











 *** 
Music:







Music:




 

Stylizacja / Outfit:

Kurtka / Denim jacket - Bellfield
Bluzka / Top -  Todaywoman
Jeansy / Jeans - New Yorker (hand made)
Trampki / Sneakers - Sinsay
Torba / bag - Sinsay

58 comments:

  1. Genialna kurtka, bardzo oryginalna :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  2. Kurtka marzenie. Też szukam podobnej w lumpeksie, ale jeszcze nie trafiłam. Mam dwie jeansowe, ale zwykłe, bez żadnego wzoru.. Masz genialny kolor włosów teraz. Nie mogę się napatrzeć *_*

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Niestety w Second Handzie można na coś trafić wyłącznie przez przypadek :D

      Delete
  3. Świetna ta kurteczka-zwłaszcza że taki dłuższy fason jest trendy i będzie nadal w następnym sezonie. Bardzo podobają mi się te kolorowe wstawki. Pasuje Ci bardzo taki styl :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      To mój ulubiony fason ;)

      Delete
  4. Fajnie wyglądasz :) I zdjęcia śliczne! ;)

    ReplyDelete
  5. O raju, tył tej bluzki mnie urzekł!!! Ja mam typową figurę gruszki, więc na mnie dół bluzki o kroju bombki wygląda strasznie i... całe szczęście, bo chyba bym Ci to wdzianko ukradła :D Ale na Tobie wygląda szałowo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę zachwać ostrożność, przecież mieszkamy w tym samym mieście!

      Delete
  6. Świetna sesja zdjęciowa :D P.s gdzie to się pod schodami chowasz ?

    ReplyDelete
  7. Całe zestawienie bardzo mi się podoba :) sama bym taką bluzkę założyła, bardzo fajna jest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci się podoba bluzeczka, bo jest dość niezwykła :D

      Delete
  8. You are so chic and your jacket is fabulous!
    www.effortlesslady.co

    ReplyDelete
  9. Bluzka faktycznie nietypowa, ale nosiłabym ją;)!

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia i śliczna bluzeczka:)

    ReplyDelete
  11. Kurtka bardzo ładna :) Zdjęcia jak zawsze świetne ! Moją uwagę bardzo przykuła ta cudowna torba, na koniec dodam jeszcze, że mam podobne buciki ;) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta torebka towarzyszy mi wszędzie :)

      Delete
  12. Bluzka to jest dopiero cuuudo!
    Choć i kurtka niczego sobie :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiśc nalyżysz do ograniczonej grupy osób, którym bluzeczka się spodobała ;)

      Delete
  13. Zdjęcia zachowane w tajemniczym nastroju, wyjątkowa sesja! Kurtka i bluzka najbardziej mi się spodobały ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę, że zwróciłaś uwagę na te zdjęcia :)

      Delete
  14. Świetne zdjęcia! Urocza jest Twoja kurteczka!

    ReplyDelete
  15. Gdańsk uwielbiam, wspominam jak oglądam te zdjęcia. Zawsze też marzyłam aby mieszkać nad morzem, byłoby wspaniale. Fajne ujęcia, zauroczyła mnie bluzeczka. pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  16. Such a lovely outfit. Your hair is gorgeous!
    xx

    ReplyDelete
  17. Cudowny post i świetnie wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    ReplyDelete
  18. Świetna ta torba :)
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  19. Świetna jest ta jeansowa kurtka! :)

    ReplyDelete
  20. Ładna kurteczka, jeans z dodatkiem, fajna.

    ReplyDelete
  21. Niezwykłe stylizacje :) bardzo podoba mi się bluzka :) Super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  22. O matko, ta kurtka jest idealna i to jeszcze upolowana w sh! :) A Gdańska strasznie zazdroszczę, uwielbiam to miasto. <3

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz