Sunday, 21 August 2016

Leopard Print & Black Lace

Music for the post : 


Więszość ludzi nie ma zdrowego stosunku do panterki. Jedni uważają ją za znak złego gustu i starają się unikać. Drudzy na odwrót -  szaleją na punkcie panterki i chętnie kupują wszystko w panterkowej wersji: ubrania, buty, torebki, etui na telefon... O wiele bezpieczniej należeć do pierwszej grupy. Pewnego dnia przeczytałam w Vogue'u, jak nosić panterkę i nie wyglądać tanio: Vogue poleca postawić na ubrania Dolce & Gabbana, bo właśnie ich panterka wygląda elegancko. 
W tym poście postawiłam jednak na panterkę z Terranovy. Nie bardzo lubię ten print, ale wydaje mi się, że te spodnie dobrze się prezentują - akurat ten wariant jest "znośny". Do tego panterka dodaje trochę niegrzeczności do każdej stylizacji - to bardzo mi się podoba, bo, jak wiadomo, za dużo dobrego gustu to nuda.  
(Diana Wreeland)

Most people don't have a healthy attitude towards leopard prints. Some of them think that it's a bad taste and try to avoid it. The others welcome leopard in any form - clothes, shoes, bags, phone cases. No doubt it's always  more safe to belong to the first group. 
Once I read in the Vogue magazine how to wear leopard print and don't look cheap. Vogue recommends to choose Dolce&Gabbana, bacause their prints are always sophisticated enough to be sure you're not making a mistake. 
However, for today's outfit I chose Terranova leoprad trousers. I don't like this print much, but in this case it seems to me that I found an "acceptable" print version. In addition, leopard adds some "edgyness" to every outfit, and, as we all know, too much good taste is boring. 
(Diana Wreeland)


Stylizacja / Outfit 

Koronkowy Top / Off-Shoulder Lace Top - Boohoo (Second Hand)
Spodnie w panterkę / Leopard Trousers - Terranova
Buty / Shoes - Amazonga
Biżuteria / Jewellery - Pandora, Lokaah
Skórzana Kopertówka nie posiada etykiety :( Ostatnio zauważyłam, że większość rzeczy kupionych w Kaliningradzie jest "znikąd".
Leather Bag doesn't have any labels :( I've noticed that most of the things I bought in Kaliningrad are "from nowhere"


Uprzedzając pytania na temat butów: mogę w nich świetnie się bawić przez cały wieczór, nie dłużej. Jednak tego wystarczy, żeby można je było zaliczyć do wygodnych ;) 

 Answering possible questions about my shoes - they're comfortable enough to spend a night in a restaurant, but not longer. However that's enough to call them "comfortable" ;) 





















54 comments:

  1. Olśniewająca, jak zawsze.

    ReplyDelete
  2. pieknie jak zawsze :) bluzka super i ta torebeczka tez :)

    ReplyDelete
  3. Torebka i bluzka są mega! Bardzo mi się podoba :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. Na pewno zgadzam się, że panterka panterce nierówna. Mi podoba się jeden panterkowy element do bardzo klasycznych stylizacji. Kilka razy widziałam fajny outfit w stylu french chic, do którego ta czy inna blogerka dołożyła panterkowe lordsy. Strasznie mi się to podoba i już od dawna takowych poszukuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio widziałam dobry pmysł na stylizację - połączenie panterki i klasycznych biało-niebieskich pasek. Szukam bluzy w paski do tych spódni ;)

      Delete
    2. Jakbyś się kiedyś znowu natknęła na tę inspirację to podeślij mi, chętnie zobaczę ^^

      Delete
  5. bluzka jest świetna ale ja bym musiała coś cienkiego ubrać pod nią bo nie lubię pokazywać ciała. Torebka też jest śliczna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja akurat nie mam nic przeciwko, jeżeli jest, co pokazać ;)

      Delete
    2. A bo u Ciebie zdecydowanie jest co! :)

      Delete
    3. Akurat wróciłam z siłowni i nie mam sił na nic, ale za to mogę nosić takie bluzeczki XD

      Delete
  6. Nie przepadam za panterką, ale buty i bluzka są świetne :)

    ReplyDelete
  7. przyznam szczerze, że jest to całkiem ciekawe połączenie :)

    ReplyDelete
  8. Jesli chodzi o te panterki. wiekszosc po prsotu nie potrafi do nich dobrac odpowiednich ubran i dodatkow. zwyczajnie przesadzaja z pstrokatoscia...
    powiedz mi co Ty takiego robisz ze wlosy tak szybko rosną? :D zazdroszczę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sczerze, nie robię nic! Wydaje mi się na to, że to keratynowe produkty B.App (szczególnie maseczka) z tego posta http://brzydkiptak.blogspot.com/2016/06/bapp-kuracja-keratynowa.html
      Akurat po użyciu tyż produktów 2 miesiące temu, zauważyłam, że włosy niezwykle szybko rosną.

      Delete
    2. NO widze wlasnie. Przeciez niedawno obcinalas i juz takie dlugie.
      MOje jakby stanely w miejscu i musze cos z tym zrobic, bo oszaleje ;O
      poszukam, zamowie i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
      Dzieki Sloneczko <3

      Delete
    3. Koniecznie daj znać, jak się sprawdzi u Ciebie;)

      Delete
  9. Uwielbiam wzory czarnej koronki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czarna koronka to zawsze strzał w 10 ;)

      Delete
  10. Świetnie wyglądasz i widzę genialne ombre na głowie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. To "ombre" to prostu farba zwmywa się :) Ale zmywa się pięknie, nie ma co narzekać ;)

      Delete
  11. Oh very cute style darling!
    I love it your top!
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  12. fajny look, tylko bluzeczka mi tu średnio pasuje :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  13. no no no zestaw jest dość odważny ale Ty fajnie w nim wyglądasz:)

    ReplyDelete
  14. Fantastycznie to wygląda, ujarzmiłaś tą dziką panterę w niecodzienny sposób :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jakie Ty masz teraz piękne włosy! Wyglądasz bajecznie! :)

    ReplyDelete
  16. A ja znam Twojego klona :P Moja koleżanka ma identyczną buzię :)
    I ładnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiedziałam, że mam klona! Koniecznie powinniśmy się poznać!

      Delete
  17. Odważnie i niecodziennie :) Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz :) Za panterką nie przepadam, jednak jeśli ktoś dobrze ją nosi, to mi się podoba :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete
  19. Tak, zdecydowanie nie ma tu żadnej nudy :) Panterka w małych ilościach może być. Ja bym chciała mieć torebkę w panterkę.
    Bardzo ciekawie wyglądasz.

    ReplyDelete
  20. Bo na panterkę to trzeba mieć dobry pomysł - z różem wygląda kiczowato, ale z czernią czy jeansem już nie. Gdy jej jest za dużo, to można oszaleć. W Twojej wersji podoba mi się jak najbardziej, może dlatego, że prezentujesz rockowy klimat, a do niego panterka pasuje jak ulał :) I koronkowa bluzka - jest przepiękna!

    ReplyDelete
  21. Nie mamy nic w panterkę bo mamy do niej stosunek dość... rygorystyczny :P Nie umiałybyśmy jej chyba dobrze połączyć ale Twoja stylizacja świetnie się zgrała :) Mamy podobne bluzeczki :)

    ReplyDelete
  22. Fantastyczny jest ten koronkowy top! Uwielbiam właśnie lumpeksy za takie perełki :3

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz