Monday, 1 August 2016

Platform sandals by H&M - How to style these monsters?

Music for the post:



Kilka dni temu kupiłam sandałki w H&M i pojawił się problem: jak stylizować te "brzydule" w taki sposób, żeby pozostać w granicach "stylizacji z klasą". Buty są bardzo współczesne, wygodne i naprawdę mi się podobają, ale nie są zbyt eleganckie :D Postanowiłam, że torebka Zara w klasycznym stylu uratuje sytuację, a sukienka maxi Terranowa doda kobiecości. Do tego staram się pozować jak lady ;)

A few days ago I bought a pair of platform sandals by H&M and a new problem appeared: how to style these "monsters" and stay classy? I really like the shoes, they're trendy and comfortable, but not much elegant :D  It seems to me that a classic bag by Zara should save the outfit and a maxi dress by Terranowa adds the femininity to the look. In addition I tried to pose like a real lady ;) 



Sukienka / Dress - Terranova
Buty / Shoes - H&M
Torebka / Bag - Zara
Kolczyki / Earrings - RokRokInc
Bransoletka "Ptak" / Bird bracelet - Dziki Królik



















 









50 comments:

  1. Ten kolorek włosów nadał Ci takiej lekkości :* Cudna jest sukienka!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  2. Przepiękny masz kolor włosów i fryzurę! :) dla mnie całkowicie skradły one tego posta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, odkąd mam ten kolor włosów, 90% wszystkich komentarzy to "fajny kolorek" XD

      Delete
  3. Fajnie że nie byłaś się założyć bardziej oryginalnych butów :) masz u mnie duży plus <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam fioletowe włosy, noszę koronę... Chyba oryginalne buty to nie jest najbardziej ekstrawagancki element mojego wyglądu :)

      Delete
  4. You are so gorgeous! Love your hair. And your outfit is fabulous.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Latem komfortowe obuwie to podstawa :-) Cudowne zdjęcia, zazdroszczę Ci tego koloru włosów :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma co zazdrośćić - przecież masz taki piękny blond <3

      Delete
  6. Replies
    1. Nie byłam pewna, czy są naprawdę wygodne, bo w H&M łatwo trafić na bardzo dziwne buty :) Ale te są naprawdę świetne :)

      Delete
  7. Wyglądasz zjawiskowo - bardzo pasują CI te kolczyki :D

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz, ja mam ogromną ochotę na oryginalne Birkenstocki i ich wygodę noszenia :)

    ReplyDelete
  9. Mysle, ze idea byla swietna, ale na przyklad dla mnie zrujnowaly ja te szerokie ramiaczka od bielizny :( Nie mam stanikofobii i uwazam, ze czasem da sie uzyskac kuszacy efekt, ale tutaj bardzo mi sie to nie podoba. Za to podoba mi sie, ze odczarowalas w mojej glowie uprzedzenie do tego typu butow: nigdy nie pomyslalabym o zestawieniu ich z maxi, a uwielbiam te dlugosc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, te ramiączka trafiły na zdjęcie nie przez przypadek - uwielbiam je! Mają taki delikatny różowy kolor i są pięknie ozdobione ;) Zawsze zakładam ten stanik, kiedy wiem, że będzie widać ramiączka, bo, według mnie, to dodaje sylizacji trochę luzu. Moim zdaniem, nie ma nic złego w tym, żeby pokazać piękne ramiączka, chowanie ich to coś z czasów mojej babci. Pamiętam, jak czytałam w pewnej książce, że "prawdziwa kobieta nigdy nie założy czarnego stanika do białej bluzki" i inne podobne porady. Nigdy mi się nie podobał ten konserwatyzm.
      Cieszę się, że pomysł z sukienką Ci się spodobał, też uwielbiam długość maxi ;)

      Delete
    2. Wydawalo mi sie ze napisalam to bardzo jasno, ale sprobuje jeszcze raz ;) Absolutnie nie mam nic przeciwko ramiaczkom jako takim, potrafia wygladac bardzo ponetnie. Ale na zdjeciach robionych z tej odleglosci nie widac zeby one byly ozdobne, wiec ze wzgledu na kolor i szerokosc kojarza mi sie wlasnie z takimi babcinymi cyckonoszami, czyli kompletnym zaprzeczeniem seksownosci ;) Ale z pewnoscia z bliska widac ten haft czy jakie tam maja zdobienie i efekt moze sie roznic :)

      Delete
    3. "Babcin cyckonosz" bardzo pasowałby do tej stylizacji :D XD
      Jeżeli zdecyduję się na więcej ekstrawagancki styl, na pewno wrócę do tego posta :)

      Delete
  10. Mam podobne dwie pary z DRBRINKMANN zakupione z sklepie markoweobuwie.com.pl - po prostu je uwielbiam !!!
    Zakładam je zarazem do codziennych strojów jak i wyjściowych.
    Twoje również ciekawie się prezentują. Zdecydowanie trafny zakup :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nigdy nie zdecyduję się kupić buty w internecie, ja nawet w sklepie nie zawsze mogę trafić z rozmiarem :(

      Delete
  11. mam bardzo podobne buciki, również z hm jednak na szerokich paskach w X ;) są mega wygodne ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  12. Świetnie wszystko dopasowałaś. Pięknie wyglądasz ale chyba już pisałyśmy starą, życiową prawdę "ładnemu we wszystkim ładnie" :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Ale wdłum nie żle dobrana stylizacja może zruinować wszystko :D

      Delete
  13. Kochana wyglądasz niesamowicie!!!:)

    ReplyDelete
  14. Świetnie wyglądasz w tych włosach *.*

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajne te sandały. Świetnie współgrają z całą stylizacją :)

    ReplyDelete
  16. świetne te sandały - rewelacyjnie je zestawiłaś- w bardzo kobiecy sposób.
    xx

    ReplyDelete
  17. Wow! te buty to są koszmarki ogólnie, i nie wiem jak to zrobiłaś....ale wyglądają u Ciebie świetnie! Naprawdę podoba mi się takie połączenie :) Rewelka :)
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  18. Buty to moja zdecydowana słabość. Ale zaczęłam już przekładać wygodę nad ich urodę :-) Świetna myśl, żeby ograć je dodatkami odwracającymi uwagę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem przekonana, że wygodę i urodę można połączyć, ale to wymaga kreatywności :)

      Delete
  19. Ja nie przepadam generalnie za sandałami, ale pochwalę miejsce zdjęć - to z początku, schody i te fantastyczne wyrzeźbienia. Piekne!

    ReplyDelete
  20. Bardzo dobrze zestawiłaś te buty!

    ReplyDelete
  21. I have a similar maxi dress...I love how you styled it with those sandals. You look stunning dear!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  22. Mam taką samą sukienke, tylko innej marki ;) Idealna na lato !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam tym latem kupic kolejną sukienkę w Terranovie, ale nic mi się nie spodobało :(

      Delete
  23. pieknie , toreczeka i kolczyki super

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz