Thursday, 15 September 2016

Pyjama Party - La Senza, H&M and nameless Skull Bag

Music for the post:


Już od kilku sezonów czytam w Vogue'u, że stylizowane pod piżamy garnitury to must have. Według mnie to świetny pomysł i nie rozumiem, dlaczego stylizacje w tym stylu rzadko trafiają na blogi, a tym bardziej - na ulice. Postanowiłam to poprawić. Niestety nie znalazłam marynarki albo koszuli stylizowanej pod piżamę, więc w roli głównej tym razem piżama, stylizowana pod marynarkę od La Senza. Do tego - klasyczne spodnie, żeby dodać powagi. Torebka z czaszkami to jedna z moich ulubionych, chociaż codziennie traci czaszki. Ale czego można się było spodziewać - jest na tyle "chińska", że nawet nie posiada etykiety :D Miałam zamiar założyć buty w męskim stylu, ale było gorąco ;) Nadal uważam, że będą dobrze pasować do tej stylizacji, a póki co - sandały z H&M.

For a few seasons I've been reading on Vogue pages that pyjamas style suit is a new must have for every woman. I like the idea so much and can't understand why it's so unpopular on style blogs and in the streets (at least in Poland). My mission is to repair the injustice. Unfortunately I couldn't find an appropriate pyjamas-style-jacket or blouse, so today I have a jacket-style-pyjamas by La Senza (use your imagination to believe that it was designed as a jacket from the start :D). I combined it with dress trousers to make the look more "official". The skull bag is one of my favorietes despite the fact it keeps losing skulls. What to expect - it's so "chinese" that doesn't even have a label. I was going to put on man-style shoes, but it was too hot. Still sure that shoes would be perfect for the outfit, but this time I wear H&M platform sandals. 












Stylizacja / Outfit

Góra-piżama / Pijama Jacket - La Senza (Second Hand)
Clasyczne Spodnie / Classic Trousers - Monton
Torebka / Bag - ??? 
Buty / Platform Sandals - H&M
Biżuteria / Jewellery - Lokaah / Dźiki Królik

***

Co sądzicie o tej stylizacji? Czy to miejski street style, czy racej "sypialnia style" ? :D
 What do you think about my pijama outfit? Is it a street style look or a "bedroom style"? :D

37 comments:

  1. Ta koszula pod piżamę jest znakomita :)

    ReplyDelete
  2. swietnie! torebka fajna , tylko szkoda tych czaszek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będę nosić torebkę, póki nie zgubię ostatnią czaszkę ;)

      Delete
  3. lubie tego typu stylizacje. są mega oldschool, a ja uwielbiam takie stylizacje a'la Kely ze "świata wg Bundych". te szerokie marynarki z wypełnieniami na ramionach, spódnice, dziwne buty i obcisłe topy, albo koszule na styl Pegy.
    Wydje mi sie,ze Polki jeszcze nie s jednak przygotowne na tego typu mogę lekko piżmową, ale wygladajaca naprawde olsniewajco.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może nie są przygotowane, ale zawsze warto próbować coś nowego. Nigdy nie myślałam, że ta "marynarka" będzie do mnie pasować, bo lubię więcej bardziej obcisłe ubrania, podkreślające figurę :)

      Delete
  4. świetna piżama :D obserwuję! śliczne włosy !!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Kiedy zobaczyłam te czaszki, wiedziałam, że torebka musi być moja :D

      Delete
  6. Torebka fajna ale ja musiałabym mieć w innym odcieniu :) czerwonej nie miałabym do czego ubrać :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też rzadko noszę tę torebkę, bo nie pasuję do wszystkiego ;)

      Delete
  7. Great outfit! It looks perfect on you and the bag is awesome. I'll be here often for sure!
    I also want to invite you to my blog http://black-pearls.blogspot.com/
    I will be grateful for observation. :)

    ReplyDelete
  8. Do mnie szczerze mówiąc ta stylizacja nie trafia. Wyglądasz w niej fajnie, ale ja w takim stylu bym się zwyczajnie źle czuła ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze można coś zamienić, żeby dopasować stylizację do siebie ;)

      Delete
  9. Piękna! Torebka i koszula ożywiają :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hee dobre ! Świetny pomysł zamienić role wyszło Ci to świetnie ! piżama w roli marynarki Bomba

    ReplyDelete
  11. Oryginalny pomysł - nie sądziłam, że pidżama może tak dobrze zastąpić marynarkę :) Fajnie i nietuzinkowo to wygląda!

    ReplyDelete
  12. Ciekawie wygląda ta stylizacja ale to raczej nie nasz styl :)

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz mega. Sama kupiłam ostatnio w sh górę od piżamy, która wygląda jak bluzka, więc brawo za łamanie stereotypów.

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz