Monday, 3 October 2016

Something in the way

Music for the post:



Wrzesień w tym roku był bardzo ciepły, ale kiedy robiliśmy zdjęcia trafiliśmy na jedyny deszczowy dzień. Z tego powodu zdjęcia musiały poczekać - nie chciałam publikować mrocznej jesiennej sesji, kiedy za oknem świeci słońce :) Jednak naszedł czas na prawdziwą jesiennę depresję - szarość, deszcz, smutne piosenki :D 
W roli głównej narzutka z second handu, która, niestety, nie ma już etykiety. Według mnie ten kolor to sama jesień. Do tego pożyczyłam od męża koszulkę "Nirvana". A żeby stworzyć mój ulubiony miks elegancji i rocka - połączyłam skórzane legginsy Sinsay ze szpilkami Para. No i torebka. Dziwna jest, zupełnie nie w moim stylu. Nawet chciałam oddać ją mamie, ale po kilku tygodniach do mnie wróciła :D

This year we had a warm and sunny September, but I managed to organize a photo shoot in the only rainy day. That's why these pictures had to wait - I just couldn't publish the dark autumn photos while the sun was shining outside. Unfortunately, the time has come. The time for a true deep autumn depression - gray rainy days and sad songs :D
Today's outfit is featuring my new second hand coat, which has no label, unfortunately. This is a pure colour of autumn. I borrowed a Nirvana t-shirt from my husband and combined Sinsay leather leggins with Para hills to create my favorite mix of styles - rock and elegance. 
And the bag. It looks strange, not my style at all. I even tried to give it to my mother, but I got it back a few weeks later :D





  







Stylizacja / Outfit

Narzutka/ Coat - Second Hand (bez etykiety/ no label)
Koszulka / T-shirt - H&M
Legginsy / Leggins - Sinsay
Buty / Shoes - Para
Słuchawki / Head phones - Flying Tiger Wrocław
Torebka / Bag - Saint Bernard for Dunnes Stores (Second Hand)
Parasolka / Umbrella - Rossmann

28 comments:

  1. Super stylizacja! Bardzo lubię Nirvanę.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że mamy podobny gust muzyczny <3

      Delete
  2. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Kochana wygladasz tak pięknie, że aż brak mi słów :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super jest ta narzutka, szukam czegoś takiego już bardzo długo i nigdzie nie mogę dorwać

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam poszukać w second handach. Nawet jeżeli nie znakdziesz narzutki, znajdziesz wiele ciekawych ubrań ;)

      Delete
  5. sweter jest obłędny! bardzo mi sie podoba

    ReplyDelete
  6. Całość idealnie do ciebie pasuje :) uwielbiam takie narzutki :) ja bym musiała jedynie mieć ciut krótszą bo mam zaledwie 150 cm :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem ten ból! Mam 165 cm, ale ta narzutka jednak jest trochę za długa :D

      Delete
  7. Super jest ta narzutka :D i w dodatku w świetnym kolorze :)

    ReplyDelete
  8. Ta narzutka ma piękny kolor. W moim stylu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat pomyślałam o Ciebie, kiedy trafiłam na tą narzutkę, bo według mnie ma w sobie coś od "intelektualnego" stylu ;)

      Delete
  9. Stylizacja rewelacyjna :) no i te słuchawki...super :)

    ReplyDelete
  10. coraz czesciej stwierdzam, ze nie lubie ogladac Twoich zdjec... Są tak ładne i zazdroszcze, ze masz fotografa... ja tu nie mam nikogo takiego i nie moge nawet sie jakos ubrac fajnie, bo nie ma gdzie isc. ;x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nie bardzo lubię twoje zdjęcia, bo całe czas zazdroszczę, że jesteś sczupłą wysoką blondynką :D

      Delete
  11. Świetna stylizacja, trochę drapieżna i mocna, trochę kobieca, niezłe zamieszanie, uwielbiam :)
    Pozdrawiam, Lumpola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi się podoba taki opis mojego stylu :)

      Delete
  12. Ale piekne dodatki - buty i słuchawki wymiatają :) Do tego wspaniały kolor tej narzutki :)

    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz