Tuesday, 8 November 2016

Rhodes Style Diary

Music for the post:



Kiedy dowiedziałam się, że na Rodos mogę zabrać 20 kg bagażu, nie mogłam wymyślić, jak nazbierać tyle ubrań :D Jestem przyzwyczajona do podróży low-costerami, gdzie można mieć tylko symboliczny bagaż podręczny. Właśnie dzięki temu potrafię zrobić stylizację z niczego ;) 
Ten post to podsumowanie moich poszukiwań idealnych ciuchów na wakacje, o których dużo pisałam na fanpage'u.  BTW, muszę Wam podziękować za tyle komentarzy i porad! Kiedy nie mogę się zdecydować, jaką sukienkę założyć, zawsze mogę na Was liczyć <3
Mam nadzieję, że stylizacje przypadną Wam do gustu :)

When I found out that I could take 20 kg of luggage on my flight to Rhodes, I couldn't imagine what I was going to do with such amount of clothes. I usually fly with low-costers, when you can have only a symbolic cabin baggage. That's why I can create an outfit out of nothing ;)
This post is a summary of my desperate search for some perfect vacation items, which I carefully described on my Facebook. BTW, thank you for so many comments and advices! When I can't choose what to wear today, I know I can always count on you <3
Hope you'll like some of my Rhodes outfits :)

Walizka // Suitcase

W razie czego, mam większą walizkę, ale jeżeli kiedyś trzeba będzie zebrać wszystko, czego potrzebuję w życiu i ruszyć w drogę na zawsze, na pewno ta niebieska mi wystarczy. 45/32/19 


In case of necessity, I have a bigger suitcase. But if I'm to pack everything I need in my life and leave my home forever, this blue one will do perfectly. 45/32/19



Ubrania // Clothes



Spódniczka Topshop + koszulka The Rolling Stones to moja 100% stylizacja w tym roku :) Mogę być pewna, że jestem ubrana tak, jak powinnam :)

This summer, my Topshop skirt and The Rolling Stones crop top is a 100% outfit for me :) In these clothes I can be sure I'm dressed how I should be :)


Buty / Shoes - H&M


Crop Top - New Yorker


Czarna spódnica Terranova - marzyłam o niej przez całe lato i znałazłam w końcu we wrześniu, przed samym wyjazdem. 
Trampki - Sinsay

 This is the long black skirt from Terranova I was dreaming of for the whole summer and I finally got it in September, just before my trip to Greece.
Sneakers - Sinsay



Do tej spódnicy pasują prawie wszystkie moje koszulki, a najbardziej - koronkowy top Boohoo, o którym pisałam tutaj

 I can combine all my t-shirts with the skirt, but most of all I like wearing it with Boohoo lace top (more details here)



Prosta maxi sukienka Terranova z tego posta i, jak mówi moja mama -"łachmany"- czyli kamizelka w stylu boho z New Yorkera. 

 Black maxi dress by Terranova from this post and, as my mom would put that - "rags" - or rather a boho waistcoat by the New Yorker. 


To właśnie mama kupiła mi tę kamizelkę, bo łachmany jej się spodobały. I miała rację, bo pasują do wielu ubrań - można je założyć i na wieczór, i na plażę. 

 It was my mom who found this waistcoat and bought it for me. It was a perfect choice - I can wear it everywhere - on the beach or in the restaurant. 



Druga rzecz, którą wybrała moja mama, pomagając mi zbierać się do Grecji, to spodenki New Yorker. Według mnie idealne spodenki to jak idealne jeansy, każda kobieta musi je mieć.

 My mother's second pick were denim shorts from the New Yorker. I thing that perfect shorts are as important as perfect jeans, every woman should have them. 


Bazowy top Terranova + koszulka Guns'n'Roses
Basic top by Terranova + Guns'n'Roses t-shirt



Sukienka Ribbon została kupiona w Second Handzie od razu, gdy dowiedziałam się, że jadę na Rodos i moje lato jeszcze się nie skończyło. Ma genialny wzór - niby paski, ale nie poszerzają.

 I bought this Ribbon dress the day I found that I was going to Greece and my summer hadn't come to an end. It has a perfect pattern - stripes, which don't make you look fat.



Ta narzutka to jakby bazowa rzecz, na którą nigdy nie zwracałam szczególnej uwagi, ale wydaje mi się, że jest bardzo udana.

 The black cardigan is rather basic, so I never pay much attention to it, but I couldn't imagine some outfits without it.


Sukienka / Dress - New Yorker



Koszulka / T-Shirt -  Vero Moda




Do spania pożyczyłam od męża koszulkę, która w rzczywistości jest moim prezentem :) 
 I slept in a tee I borrowed from my husband, which in fact was my gift for him :)


Wybór stróju kąpielowego to dla mnie duży problem. Od zawsze marzyłam o takim bez ramiączek, ale żaden z nich się na mnie nie trzymał - zawsze bałam się stracić górę razem z reputacją. Nie chcę nikogo obrazić, ale w reklamach modelki w "balkonetkach" po prostu nie mają cycków! 

 It's always hard to choose a swimming suit. For a long time I dreamed about a bandeau swimsuit, but I couldn't find the one which would fit perfectly - there was always a chance to loose the bra along with my reputation. Let's be honest - most of models representing strapless swimsuit tops don't have boobs! 


Na szczęście ten biustonosz z H&M siedzi idealnie, nawet mogę w nim pływać i uczestniczyć w grach plażowych. 

 Fortunately, I found this one from H&M. It fits perfectly and I can even swim and play beach games wearing it. 


A jako upominek z miasta Rodos kupiłam koszulkę Metallica. Już wiecie, że lubię ten zespół, ale koszulkę zawsze musiałam brać u męża (po co w ogóle ma dwie?!). Teraz mam swoją, osobistą. Tak, nie jest czymś typowym dla miasta Rodos, ale to nie ma żadnego znaczenia, przecież to Metallica!

 As a souvenire I bought a Metallica t-shirt. If you follow my blog, you already know that I'm a huge fan of the band, but until recently I had to borrow a merch tee from my husband (moreover he has two). Now I have my own t-shirt. I know, it's not a typical Rhodes souvenire, but who cares? It's a Metallica t-shirt! 


Dodatki // Accessories


Okulary // Sunglasses

Podobre okulary widziałam w H&M i dodałam je do mojej wishlisty (która istnieje tylko w mojej głowie). Kiedy zobaczyłam je na gamiss.com w nieco niższej cenie, pomyślałam, że to moja szansa. Oczywiście jakość mogła być o wiele niższa, ale nic się nie wydarzyło, więc szczerze polecam:


okulary - gamiss.com

 I saw similar glasses in H&M and added them to my imaginary wish-list (because it exists only in my head). When I found them on  gamiss.com for the, let's say, more pleasant price, I realized it was my chance to finally get them. Had some concerns about the quality, but it turned out to be good, so I highly reccomend to check them out:

okulary - gamiss.com


Torebki // Bags

Nie wiem, czy jest sens dadawać jeszcze więcej zdjęć tej torebki, bo jest prawie w każdej stylizacji! A to dlatego, że po prostu mnie uratowała. Zamówiłam ją na gamiss.com tuż przed wyjazdem i bałam się, że paczka nie dotrze. A jak dotrze, okaże się, że torebka nie odpowiada moim oczekiwaniom. Ale torebka przewyższyła moje oczekiwania :D Przygotowałam osobną sesję, która poświęcona jest tej torebce, więc teraz nie podaję zbyt dużo szczegółów. Podaję tylko linka, w razie czego :) 


 I'm not sure if I should post more pics of the bag, because you can see it in every outfit! That's because the bag saved the whole trip! I ordered it from  gamiss.com just before my trip and wasn't sure the package will come in time. Even so, it was my first order from the store and I wasn't sure about its quality (you know, only proven stuff must be taken for a journey). As it turned out, I shouldn't have worried :D Actually I took a special photoshoot of the bag, so now you won't see much details. But you still got the link:




Placak z H&M mam od zawsze, to sprawdzony przyjaciel w podróży. Prawie nic nie waży i mieści wszystko :)

 Looks like if I had this H&M backpack forever. It weights nothing and you can put there an unlimited number of stuff, so it's perfect for travels :) 



Biżuteria // Jewellery


Tyle razy już pisałam o biżuterii od Dzikiego Królika, że chyba już znacie na pamięć wszystko, co mam z tej marki :) Do Grecji pojachały dwie bransoletki i wydaje mi się, że dobrze się prezentują przy basenie :) 

 I wrote about Dziki Królik hand made jewellery so many times, that you should probably know everything I have from them :) Two bracelets went to Greece with me and looked extremely good by the swimming pool :)



Biżuteria od RokRokInc -  kolczyki i wisiorek -  to prezent od moich przyjaciół z Finlandii. Eco-brand RokRokInc zajmuje się tym, że w ramach recyklingu produkuje wyjątkowe rzeczy hand made. 

 Hand Made jewellery by RokRokInc - earrings and a pendant - is a gift from Finland. Eco-brand RokRokInc is about upcycling, handmade design with rockin' attitude.


Podaje link do moich ulubionych skórzanych kolczyków Rock Star stworzonych przez moich przyjaciół w Finlandii - RokRok Inc. Ponadto można je zamówić w wielu kolorach. Co do wisiorka, który kojarzy mi się z jakąś romantyczną tajemnicą, to istniał tylko w jedynym egzemplarzu i już nie ma go w sklepie. 

 Here is the link to my favorite recycle leather earrings Rock Star by my friends from Finland - RokRok Inc. BTW, they're available in many colors. Unfortunately, the pendant is so unique, that you can't find another one in the store :) So you should check the site to find your own unique piece.  









Bransoletki z czaszką też pochodzą z gamiss.comJakiś czas temu zachciało mi się mieć bransoletkę tego typu - w połączeniu z pierścionkiem. Powiem szczerze - jeżeli te bransoletki Ci się spodobały - nie szukaj w sklepach - to nie ma sensu. Zamów przez internet - zaoszczędzisz pieniędze i czas. 


 Skull bracelets are from gamiss.com as well. I was looking for a bracelet with a ring, but all in vain. If you want my advice, don't look for it in stores, just order it on the internet - you'll save your time and money. 

Here is the link: gamiss.com - bransoletki  
 




Etui na telefon - Aliexpress, portfel - Sinsay, kosmetyczka - Bobby Brown (Second Hand).
Chciałabym zwrócić uwagę na notes z Tesco :D 
Jest bardzo inspirujący :)

 Phone case - Aliexpress, wallet - Sinsay, beauty case - Bobby Brown (Second Hand).
The most inspiring thing here is definitely a poop-notebook from Tesco :D






Bransoletki all-inclusive nie bardzo pasują do stylizacji, ale to nie zwykły all-inclusive - to podwójny all-inclusive! Mogłam korzystać z usług w dwóch hotelach. Styl to bardzo poważna rzecz, ale darmowe drinki w barze też się przydadzą ;) 

 All-inclusive bands are not very fashionable, but it's not just an all-inclusive band - it's a double all-inclusive band, which means I could use them in two hotels. Style is a very important issue for me, but free drinks in the bar are quite useful too ;) 


Ulubiona chusteczka... zostaje na Rodosie :( Mam nadzieję, że osoba, która ją znajdzie, będzie miała odrobinę gustu i uda jej się dobrze ją stylizować. 
Kilka dni po zakupie tej chustki trafiłam w Second Handzie na prawie taką samą i jej nie kupiłam, bo po co mi taka sama?! Teraz, kiedy ktoś zapyta, dlaczego kupuję podobne rzeczy, będę miała odpowiedź! 

 My fav skull scarf ... stays on Rhodes forever :( I only hope that a person who founds it will have a little bit of taste and will be able to style it properly. 
The funniest thing is that a few days before my trip to Greece I saw almost the same scarf in s Second Hand shop, but didn't buy it, because it's not right to buy two similar scarfs. From now on, if someone asks me why I buy the same things, I'll have the answer.  


Jakie stylizacje / dodatki spodobały się Wam najbardziej? Koniecznie dajcie znać w komentarzach <3

 Which outfit did you like most ? Let me know in comments <3

20 comments:

  1. O jejku ale inspiracji :) Podoba mi się Twój styl ubierania się ! Sama kiedyś ubierałam się podobnie, niestety przez szkołę gdzie musiałam chodzić w mundurkach całkowicie straciłam swój styl i teraz tylko się kamufluje a nie ubieram haha :P No i muszę Ci powiedzieć, że masz świetną figurę !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za tyle dobrych słów :)
      Dobrze wiem, jak to mieć swój styl i póżniej zgubić go, zacząć ubierać w zupełnie inny sposób. Ostatnio dużo pracuję nad zawartością mojeh szafy :)

      Delete
  2. Jak zawsze wygladasz dla mnie perfekcyjnie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twoje komentarzy to zawsze motywacja dla mnie ;)

      Delete
  3. uwielbiam patrzeć na twoje stylizacje :)

    ReplyDelete
  4. jakie fajne propozycje u Ciebie i jaki długi, wyczerpujący wpis! Super figura kochana widać że wakacje się udały pzdr www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Wiem, że post jest długi, ale narobiłam tyle zdjęć, że wystarczy na rok blogowania :D

      Delete
  5. Ile fajnych zdjęć i stylizacji! Wyglądasz fantastycznie :)

    ReplyDelete
  6. masa cudownych zdjęć ;) świetna jest ta torebka ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  7. swietne stylizacje. strasznie podoba mi się ta biała sznurkowa narzutka.
    ogladajac zdjecia zachcialo mi się wakacji... gdzies w ciepełku... a narazie planuje tylko te zimowe ;c

    ReplyDelete
  8. Ta mała torebeczka jest świetna!

    ReplyDelete
  9. Cześć :)
    Po pierwsze: rewelacyjne nogi :)
    Drugie - potrzebuję porady: gamiss.com - jak wygląda dostawa ze Stanów? Płacisz jeszcze cło i/lub VAT? Mają tam ekstra bluzy, ale zastanawiam się czy muszę sobie jeszcze coś wkalkulować ekstra...

    Pozdrawiam
    BonaLisa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję <3
      Nie, płacisz tylko za dostawę, ale jeżeli produkt nie duży, to dostawa jest dość tania. Paczka idzie szybko, nie nie więcej, niż 2 tygodnie :)

      Delete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz