Friday, 6 January 2017

2016 best outfit // Najlepsze stylizacje 2016

Music for the post:
Soul Asylum - Runaway Train 




Wybieramy najlepsze stylizacje 2016! Głosujemy w komentarzach ;) 
(szczegóły stylizacji pod linkiem w tytule)
Vote for the best 2016 outfit in comments ;) 
(click the outfit title for details)
Nr 2 : Brzydki Ptak i Torebeczkowo


















Zawsze mówię, że najważniejsze to widzieć progres. Widać progres? Czy raczej to totalna degradacja? :D 

I always say that the most important thing is to feel progress. Do you see progress here? Or is it rather a total degradation? :D 

14 comments:

  1. Chciałabym mieć tyle pomysłów na stylizacje co Ty :) Uwielbiam twoją oryginalność ! Kolor włosów cudny, szkoda że mi brakuje odwagi by taki zrobić :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nr 14 i 16 to moim zdaniem mistrzostwo. Fiolet pasuje do Ciebie idealnie :)

      Delete
  2. Nr 1 zdecydowanie, zachwycona jestem !

    ReplyDelete
  3. Numer 7, 10, 13 i 19 to moje typy, ciekawe stylizacje, bardzo różnorodne pzdr www.adriana-style.com

    ReplyDelete
  4. Masz naprawdę świetny i niepowtarzalny styl :O WoW! Jednak włosy w fiolecie najlepiej Ci pasują :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    ReplyDelete
  5. Nr 2 i 13 <3 chyba najbardziej trafia w mój gust :*

    ReplyDelete
  6. Świetna była ta stylizacja vintage *.* :D
    http://magdelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Same oryginalne stylizacje. Wyglądasz w każdej świetnie!!!

    ReplyDelete
  8. Masz niepowtarzalny styl:)

    ReplyDelete
  9. Jak dawno tu nie byłam, pięknie wyglądasz <3 stylizacja z t-shirtem Metalici rządzi!

    ReplyDelete
  10. Pierwsza i druga stylizacja podoba mi się najbardziej ;)

    ReplyDelete
  11. Nr 11 Denim Jacket najlepsza ale wszystkie są świetne :)

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz