Tuesday, 14 March 2017

Biżuteria Dziki Królik - nowości w mojej kolekcji / My new jewellery by Dziki Królik

Music for the Post:



Mąż kupił mi koralikową bransoletkę - przepiękna, ale nic szczególnego - jeden rząd koralików na gumce. 
"Pamiętasz? Kiedyś miałaś coś podobnego z Dzikiego Królika." - powiedział mąż. 
Pamiętam, ale... Przecież Dziki Królik już od dawna nic takiego nie robi!  
Znam założycielkę firmy, Sabinę Kuczek już od jakiegoś czasu i mogę ocenić, jak bardzo zmieniły się jej prace, styl projektów, a, co najbardziej mnie cieszy i fascynuje, zmienił się poziom wykonania biżuterii. 
Zapraszam do przeczytania historii, która na pewno zainspiruje każdą kobietę do samorozwoju i osiągania nowych celów. 


My husband bought a bracelet for me. I really like it, but it's nothing special - a row of beads on a thread. 
"You had a bracelet like that by Dziki Królik, remember that?" - my husband asked. 
I remember, but...  Dziki Królik is no longer making such primitive things! 
I've known Sabina Kuczek, the founder of the jewellery brand, for a while and I can tell how much her design and style have changed. The most important and exciting thing is that the level her of jewellery production has increased so much. 
Have a good time reading a story, which must be inspiring for every woman, who wants to improve her skills and achieve new goals. 



Witajcie! Po lewej - delikatna blondynka Sabina Kuczek, po prawej - to, w jaki sposób wykonuje biżuterię. Robi wrażenie, prawda? Według mnie, to droga prawdziwego artysty - zaczynać od czegoś małego, uczyć się, dopracowywać technikę i rozwijać talent. 


Meet Sabina Kuczek, a pretty blonde girl on the left. And on the right - the way she makes jewellery. Impressive, isn't it? I thing this is the way of a true artist - to begin with the easiest things, study all the time, improve skills and develop the talent.



Sabina to naprawdę niesamowita osoba. Weźmy, na przykład, ten pierścionek. "To zupełna improwizacja", - napisała. 
Wiecie, jak to bywa - nie znasz, czym się zająć, nudzisz się, z nudy trochę improwizujesz ze srebrem, zainspirujesz się filmem "Władca Pierścieni" i spontanicznie wyczarujesz coś takiego. 
Cały czas tak mam xD
Popatrzcie raz jeszcze na zdjęcie po prawej. Różowa zapalniczka! To takie kobiece - używać różowej zapalniczki, kiedy kujesz żelazo xD


Sabina is a really incredible person. Let's have a look, for example, at my Ring. "It's a complete improvisation," - she says. 
You know how it goes - you don't know what to do, get bored, out of boredom you start improvising, get inspired by "Lord of the Rings" and finally find yourself creating THE silver ring.
It happens all the time xD
Look at the picture once more. Do you see that pink lighter?! It's so feminine to use a pink lighter while forging iron xD



Albo ten choker. Może nie jest tak skomplikowany w wykonaniu, ale dla mnie jest idealny. Wiele razy chciałam kupić choker, jednak nie mogłam znaleźć porządnego - wyglądałam albo jak nastolatka, albo jak gwiazda filmów sado-maso. 
Ten choker z kluczem wygląda elegancko, ale dodaje każdej stylizacji pazura. 


On the other hand we have this choker, not so complicated, but perfect for me. I'd been trying to buy a choker so many times, but I always looked like a teenager or a SM movies star. 
The key choker looks elagant and adds some edgyness to every outfit.  




Nie mam jeszcze kolczyków od Dzikiego Królika, więc wybrałam do tej stylizacji kolczyki, które przez przypadek znalazłam w Second Handzie. Bardzo mi się spodobał taki pomysł z księżycem i gwiazdą, ale niestety już kilka razy byłam zmuszona naprawiać te kolczyki. Czuję, że to wszystko zakończy się w taki sposób - zerwą się i zgubią. 


I don't have earrings by Dziki Królik yet, so I chose the ones I found in a vintage shop. I really love the idea of the crescent moon and star, but unfortunately I had to fix them for quite a few times already. Looks like their story will end up in a sad way - they'll be lost. 



Patrząc na te zdjęcia, widzę, że pierścionek pasuje dobrze do tej tajemniczej stylizacji, ale jednak lubię go nosić na co dzień, do rockowej koszulki i jeansów. Uwielbiam to, że zwraca na siebie uwagę i przyciąga wzrok. Kto śledzi mnie w sieciach społecznościowych, ten wie, że jeżeli na zdjęciu są moje ręce, to znaczy, że pierścionek też tam jest ;) 


The ring looks perfect with this green velvet dress, they create a dark, even mysterious look, but I also like to wear the ring with my everyday outfits. I just love the way it grabs attention <3 If you follow me in social media you've probably noticed that if there're my hands on the picture, there's also the ring ;)





Oto moja osobista zdjęciowa wishlista biżuterii Dzikiego Królika.
Serdecznie zapraszam na stronę sklepu, gdzie można dowiedzieć się więcej o każdej rzeczy.


Here you have my photo-wishlist of Dziki Królik jewellery. 
You can find more details via facebook or shop online on www.dzikikrolik.com



Już mam choker, pierścionek, bransoletki (o nich pisałam w tym poście), kolejny cel - kolczyki xD


I already have a choker, ring and bracelets (you can read about them here), my new target are earrings xD



Stylizacja / Outfit
Aksamitna sukienka "Beauty Excellence" (Second Hand) / Velvet dress by "Beauty Excellence" (Second Hand) 

Biżuteria / Jewellery
Dziki Królik

Dziękuję za zdjęcia / Pictures by 


6 comments:

  1. Choker i "księżycowe" kolczyki wyglądają zjawiskowo :)

    ReplyDelete
  2. Cudny jest ten pierścionek co masz <3 Ogólnie pierwszy raz u Ciebie jestem od zmiany wyglądu i powiem tyle że WOW, świetnie teraz wygląda Twój blog <3 :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. O kurde :O Przepiekne są <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    ReplyDelete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz