Wednesday, 10 May 2017

Cold spring // Stradivarius Black Coat, Red Lipstick and Moomins

Music for the post:


Wczoraj planując tego posta myślałam, że napiszę coś w stylu "zobaczcie, pierwszy dzień maja, a ja jestem w płaszczu!" Jednak dzisiaj obudziłam się i widzę, że pada śnieg... 
W lutym kupiłam czapkę z pomponem. Wtedy mama mnie zapytała, dlaczego kupuję czapkę, przecież zima już się kończy. Powiedziałam, że nie pierwszy rok mieszkam nad Bałtykiem i wiem, że będę zakładać czapkę do kwietnia. Byłam optymistką... Dziś jest 10 maja. Na szczęście mam czapkę.

Dzisiaj mam na siebie czerń. Nie jestem fanką stylizacji "all-black", bo są trochę nudne, dlatego czerwona szminka i Muminek dodają stylizacji kolorów ;) 


Yesterday, when I was planning this post, I was going to start it like this: "Look, it's 1st of May already, and I'm still wearing a coat!". However I woke up this morning to find out that it was snowing...
I bought a knitted hat at the beginning of February and my mum asked me, why should I buy a hat when the winter was almost over. I told her that the spring was never warm at Baltic Sea and I was going to wear it till April. I was too optimistic... It's 10th of May today. Luckily I have my hat. 

Today I'm wearing black :D I'm not a fan of all-black looks because I find them boring, so a red lipstick (MAC Ruby Woo) and a Moomin should make the whole outfit look brighter.







  





Stylizacja / Outfit

Koszula / Shirt - Hawe's & Curtis (Second Hand)
Jeansy / Jeans - New Yorker FB Sister

16 comments:

  1. no no... myślałam już powoli, że zawiesiłaś bloga, bo tak dawno Cie nie było..
    Ja tam uwielbiam czarne stylizacje. sa uniwersalne i na praktycznie kazda okazje. Co do czapki... Szczerze, aż nie chce mi się wierzyć w to co widzę za oknem. Wczoraj padał grad, deszcz i świeciło słońce. Coś nienormalnego... A rok temu narzekałam na wiosne w Holandii... W Polsce nie jest wcale inaczej... :C
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio nie miałam wieny nic robić na blogu... Ale kryzys minął :)
      Ta pogoda strasznie mi demotywuje :(

      Delete
  2. Wyglądasz fantastycznie w czerwonej szmince i w tej stylizacji. Płaszczyk śliczny, włosy rosną w oczach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)
      Muszę w końcu napisać o włosach, bo wszyscy pytają, jak to jest możliwe xd

      Delete
  3. Bardzo podobają mi się stylizacje total black:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja zawsze coś dodaję do czerni xd

      Delete
  4. Przede wszystkim piekny kolor pomadki masz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/nowosci-i-ciekawostki.html

    ReplyDelete
  5. Piękny płaszcz :) ale dlaczego bez czapki? :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Założyłam czpkę od razu po sesji xd

      Delete
  6. Muminek rządzi :) Podoba mi się ta stylizacja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muminek jest idealny do każdej stylizacji xd

      Delete
  7. To jest taki zestaw, który mogłabym w całości zdjąć z Ciebie i samej nosić :) Łącznie ze szminką i fryzurą! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz o wiele lepsze włosy, niż ja, nie potrzebujesz tej fryzury :)

      Delete

Thank you for every comment you leave
Dziękuję za każdy komentarz